Cuncepimentu di 60 000 allevamenti di polli in Indonesia

Recensioni di i clienti

"Cum'è benefiziu di stu prughjettu, sò cuntentu di sparte chì sò assai suddisfattu di l'attrezzatura per l'allevamentu di polli è di l'eccellente serviziu. A durabilità è a tecnulugia avanzata di l'attrezzatura ci danu tranquillità, sapendu chì aghju adupratu ui migliori equipaghji agriculi in l'industriaL'impegnu di Retech per a qualità si riflette pienamente in u rendimentu di i so prudutti.

l'allevamentu di broiler in Indonesia

Semu felici d'annunzià chì un impurtante prughjettu di ripruduzzione di broiler in Indonesia hè statu cumpletatu cù successu. U prughjettu hè statu realizatu inseme da Retech Farming è u cliente. In a prima fase, avemu cumunicatu è collaboratu cù a squadra di prughjettu di u cliente. Avemu utilizatuequipaggiamentu di gabbia di broiler mudernu cumpletamente automaticuper ghjunghje à una scala di ripruduzzione di 60.000 polli di carne.

Infurmazioni di u prugettu

Situ di u prugettu: Indonesia

Tipu: Attrezzatura di gabbia di broiler di tipu H

Modelli di Attrezzature Agricole: RT-BCH4440

60000 gabbie per polli da carne

Retech Farming hà più di 30 anni di sperienza in a pruduzzione in u campu di l'attrezzature per l'avicultura, specializata in a fabricazione è u sviluppu di sistemi automatizati per galline ovaiole, polli da carne è pollastre. U so impegnu per l'innuvazione è l'efficienza li hà fatti u fornitore di servizii preferitu per suluzioni di ripruduzzione intelligente in u mondu sanu, cù prughjetti di successu in 60 paesi.

Cum'è capu di fila in l'industria di l'attrezzatura avicola, a fabbrica di Retech Farming copre una superficia di 7 ettari è hà forti capacità di pruduzzione è di consegna. Site benvenuti à visità a nostra fabbrica.

Vede u video di presentazione di a fabbrica

Cuntattateci per a vostra suluzione agricula!

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: