L'allevatori di polli devenu fucalizza si nantu à i seguenti aspetti:
1. Dopu à l'ultima seria dipolli da carnesò liberati, urganizate a pulizia è a disinfettazione di u gallinacciu u più prestu pussibule per assicurà abbastanza tempu liberu.
2. A littera deve esse pulita, asciutta è liscia. À u listessu tempu deve esse disinfettata.
3. Mantene u listessu batch di polli di carne in u listessu gallinariu per impedisce l'infezzione incruciata di e malatie.
4. Aumentate a temperatura almenu 24 ore in anticipu in modu chì a temperatura di a lettiera di u pianu sia 32-35°C.
5. Ch'ella sia un sustegnu per a biancheria da lettu o un sustegnu in linea, si deve difende u tuttu-in è tuttu-out.
6. Densità: In circustanze nurmali, a densità di stoccaggio hè 8/metru quadru, chì pò esse aumentata in modu apprupriatu à 10/metru quadru in invernu, è 35 per metru quadru à l'iniziu dipolli da carne cova. Hè cunsigliatu di allargassi una volta rispettivamente i gruppi di 7 ghjorni, 14 ghjorni è 21 ghjorni.
7. Temperatura: Siccomu u sistema di regulazione termica di i pulcini di carne ùn hè ancu cumpletamente sviluppatu, ci vole à furnisce certi sistemi di riscaldamentu per riscaldà i pulcini. Una attenzione particulare deve esse prestata à sapè s'ellu u cumpurtamentu di i pulcini hè coerente cù a temperatura di u capannone.
8. Illuminazione: Ci sò parechji prugrammi d'illuminazione chì sò chjamati i più scientifichi. Duvemu sceglie u prugramma d'illuminazione chì ci cunvene.
9. Umidità: Una umidità relativamente alta deve esse mantenuta per 1-2 settimane in a fase iniziale, è una umidità relativamente bassa deve esse mantenuta da 3 settimane di età finu à a macellazione. U standard di riferimentu hè: 1-2 settimane, l'umidità relativa pò esse cuntrullata à 65%-70%, è dopu cuntrullata à 55%-60%, u minimu ùn hè micca menu di 40%.
10. Ventilazione: E concentrazioni elevate cuntinue di gasi nocivi (cum'è ammonia, sulfuru d'idrogenu, monossidu di carbonu, diossidu di carbonu è polvere, ecc.) ponu purtà à anemia in i polli, indebulimentu di u fisicu, diminuzione di e prestazioni di pruduzzione è di a resistenza à e malatie, è malatie respiratorie facilmente indotte è ascite, causendu enormi perdite per a pruduzzione di broiler. Requisiti di ventilazione: i broiler anu bisognu di una bona ventilazione durante tuttu u ciclu di ripruduzzione, in particulare in u periodu più tardu di l'allevamentu.
Metudu di cuntrollu: Upolli da carneA stanza di cova hè chjusa per i primi 3 ghjorni di cova, è u foru di ventilazione superiore pò esse apertu dopu. In estate è in autunnu, apre e porte è e finestre in modu adattatu à a temperatura esterna, ma impedisce à l'aria fredda di soffià direttamente nantu à i pulcini; aumenta a temperatura di a casa di 2-3°C prima di ventilà in a stagione fredda, è aduprate u meziornu è u dopu meziornu quandu a temperatura esterna hè alta per apre currettamente a finestra à u sole per a ventilazione.
Questioni chì necessitanu attenzione: Hè necessariu impedisce strettamente l'avvelenamentu da gas; à misura chì u pesu di i broiler aumenta gradualmente, u vulume di ventilazione deve ancu aumentà; u vulume di ventilazione deve esse aumentatu u più pussibule sottu a premessa di assicurà a temperatura; impedisce strettamente l'invasione di ladri.
11. Selezzione di l'alimentu: U costu di l'alimentu rapprisenta circa u 70% di u costu di tuttu u broiler. A scelta di l'alimentu hè direttamente ligata à i benefici ecunomichi di l'allevamentu di broiler. U core di u prublema hè quale alimentu hè u megliu per l'alimentazione, è pudete fà alcuni esperimenti cumparativi nantu à quale alimentu aduprà.
12. Gestione da u periodu di crescita à u periodu di macellazione: U core di l'allevamentu durante u periodu di crescita è u periodu di macellazione hè di pruduce u più grande numeru di pollastri chì rispondenu à i requisiti di u produttu cù un cunsumu di alimentazione ragiunevule. Unu di i prublemi più impurtanti in a gestione di questu periodu hè di cuntrullà currettamente l'aumentu di pesu è di riduce a morte dipolli da carnecausatu da una crescita eccessiva in u periodu più tardu. Per i broilers cù un pesu corpurale più grande, u pesu corpurale iniziale deve esse riduttu in modu apprupriatu per ottene a prestazione prevista.
13. Precauzioni per l'immunizazione: U metudu d'immunizazione di i polli di carne hè spessu trascuratu, è e malatie sò propensi à accade in a fase più avanzata. Dunque, hè cunsigliatu di piglià vaccini vivi in forma di gocce oculari, gocce nasali, spray è immunizazione in acqua potabile.
Data di publicazione: 16 di maghju 2022