U pollaio chjusu hè ancu chjamatu cumpletamente chjusu senza finestregallinaiuStu tipu di gallinacciu hà un bon isolamentu termicu nantu à u tettu è i quattru muri; ùn ci sò micca finestre da tutti i lati, è l'ambiente in u gallinacciu hè principalmente regulatu da un cuntrollu manuale o strumentale, ciò chì risulta in un "clima artificiale" in u gallinacciu, rendendulu u più vicinu pussibule à u più adattatu per i bisogni di e funzioni fisiologiche di u pullastru.
1. Cundizioni ambientali cuntrullabili in i pollai
Hè in cunfurmità cù i bisogni fisiologichi è di pruduzzione di i polli, è l'ambiente stabile di u gallinacciu ùn hè micca facilmente affettatu da e cundizioni ambientali naturali, ciò chì rende a pruduzzione stabile è sicura. Cum'è l'alimentazione restrittiva, a piuma furzata è altre misure.
2. Intensificazione è standardizazione.
A custruzzione di pollai richiede generalmente assai investimenti finanziarii, è u numeru di polli tenuti hè generalmente superiore à 10.000, cù un gran numeru di polli tenuti in una zona unitaria è un altu usu di a terra. A crescita è a pruduzzione di polli ponu generalmente esse cuntrullate in cunfurmità cù e norme di allevamentu di polli.
3. Risparmiate a forza lavoro è riduce i costi di allevamentu.
A ventilazione, a luce, l'umidità, è ancu l'alimentazione, l'abbeveraggio è a prevenzione di l'epidemie di i pollai chjusi sò tutti cuntrullati artificialmente meccanicamente è elettronicamente, ciò chì riducerà a forza lavoro necessaria per a pruduzzione, è à u listessu tempu, u sprecu artificiale di mangime serà assai riduttu per via di a natura avanzata di l'attrezzatura di alimentazione, riducendu cusì u costu di alimentazione mentre migliora l'efficienza di a pruduzzione.
4. Bon isolamentu è disinfezione, menu contaminazione incrociata.
Siccomu u gallinacciu chjusu hè megliu isulatu da u mondu esternu, a pussibilità di microorganismi patogeni in l'internu è in l'esternu di u gallinacciu serà ridutta, mentre chì a disinfezione è a sterilizazione in u gallinacciu ponu esse cuntrullate in un certu spaziu, dunque a pussibilità di contaminazione incruciata serà assai ridutta, ciò chì hè favurevule à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, in particulare e principali malatie animali.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2022