1. U disinfettante hè ligatu à a temperatura
In generale, più alta hè a temperatura ambiente, megliu hè l'effettu di u disinfettante, dunque hè cunsigliatu di disinfettà à una temperatura più alta à meziornu.
2. Esse disinfettatu regularmente
Parechjiallevamentu di polliÙn prestanu micca attenzione à a disinfezione, è pensanu solu à a disinfezione quandu i polli sò malati. In fatti, hè una misura di precauzione. In tempi nurmali, si deve fà attenzione à a disinfezione regulare, cum'è una volta à settimana.
3. Usu alternativu di disinfettanti
Ùn aduprate micca un disinfettante per un bellu pezzu per evità a resistenza à i medicinali. Hè megliu aduprà dui o trè disinfettanti alternativamente. I metudi di disinfezione devenu ancu esse cumminati in diversi modi, cum'è a disinfezione di l'acqua potabile, a disinfezione ambientale è a disinfezione di i polli.
4. Precauzioni di disinfezione
Ùn sterilizzà micca in e 48 ore prima è dopu a vaccinazione.
5. Disinfezzione di l'acqua potabile di u pullastru
Hè assai impurtante chì l'acqua potabile di i polli sia pulita, altrimenti l'E. coli in l'acqua supererà a norma, dunque l'acqua potabile di i polli deve esse disinfettata. Soprattuttu s'ellu ci sò scarichi puzzolenti prima è dopu à u gallinacciu, hè necessariu trattà o disinfettà i scarichi puzzolenti per impedisce chì i polli si ammalinu per via di l'acqua potabile.A calce viva ùn pò esse sterilizzata cù u pollu.
6. I polli ponu beccà è brusgià l'esofago
Perchè a calce viva si riscalda bruscamente à cuntattu cù l'acqua, chì ùn hè micca bona per e vie respiratorie è l'ochji di i polli.
Data di publicazione: 25 d'aprile di u 2022