A scelta di u situ hè determinata secondu una valutazione cumpleta di fattori cum'è a natura di a ripruduzzione, e cundizioni naturali è e cundizioni suciali.
(1) Principiu di selezzione di u locu
U terrenu hè apertu è u terrenu hè relativamente altu; a zona hè adatta, a qualità di a terra hè bona; u sole hè prutettu da u ventu, pianu è asciuttu; u trasportu hè cunveniente, l'acqua è l'elettricità sò affidabili;
(2) Requisiti specifichi
1U terrenu hè apertu è u terrenu hè altu. U terrenu deve esse apertu, micca troppu strettu è troppu longu è cù troppu anguli, altrimenti ùn hè micca favurevule à a dispusizione di e splutazioni agricule è altri edifici è à a disinfezione di i capannoni è di i campi sportivi. U terrenu deve esse adattatu per custruisce un capannone longu da livante à punente, orientatu à sudu è à nordu, o adattatu per custruisce un capannone orientatu à sudeste o à livante. U situ di custruzzione deve esse sceltu in un locu più altu, altrimenti hè faciule accumulà acqua, ciò chì ùn hè micca favurevule à a ripruduzzione.
2A zona hè adatta è a qualità di u terrenu hè bona. A dimensione di u terrenu deve risponde à i bisogni di l'allevamentu, è hè megliu cunsiderà l'usu di u sviluppu. Se si custruisce un capannone per polli da carne, si deve ancu cunsiderà a zona di custruzzione di l'alloghji, u magazzinu di l'alimentu, a sala di cova, ecc.
U terrenu di u capannone sceltu deve esse limosu sabbiosu o limosu, micca sabbiosu o argillosu. Siccomu u limosu sabbiosu hà una bona permeabilità à l'aria è à l'acqua, una bassa capacità di ritenzione d'acqua, ùn hè micca fangosu dopu à a pioggia, è hè faciule da mantene bè asciuttu, pò impedisce a ripruduzzione di batteri patogeni, ova di parassiti, zanzare è mosche. À u listessu tempu, hà i vantaghji di l'autopurificazione è di a temperatura stabile di u terrenu, chì hè più benefica per a ripruduzzione. U terrenu limosu hà ancu parechji vantaghji, è si ponu ancu custruisce capannoni. U terrenu di sabbia o argilla hà parechji difetti, dunque ùn hè micca adattatu per custruisce un capannone.
③Assulanatu è riparatu da u ventu, pianu è asciuttu. U terrenu deve esse riparatu da u sole per mantene a temperatura di u microclima relativamente stabile è riduce l'intrusione di u ventu è di a neve in invernu è in primavera, soprattuttu per evità i passi di muntagna è e lunghe valli in u nord-ovest.
U terrenu deve esse pianu è ùn deve esse micca irregulare. Per facilità u drenaggiu, u terrenu deve avè una ligera pendenza, è a pendenza deve esse orientata versu u sole. U terrenu deve esse asciuttu, micca bagnatu, è u situ deve esse ben ventilatu.
④Trasportu convenientu è acqua è elettricità affidabili. U trafficu deve esse più convenientu, faciule da trasportà, per facilità l'alimentazione è a vendita.
A fonte d'acqua deve esse sufficiente per risponde à i bisogni d'acqua in u prucessu di ripruduzzione. In u prucessu di ripruduzzione, i polli anu bisognu di assai acqua potabile pulita, è a pulizia è a disinfettazione di i capannoni è di l'utensili richiedenu acqua. L'agricultori devenu cunsiderà di scavà pozzi è custruisce torri d'acqua vicinu à i soallevamenti di polliA qualità di l'acqua deve esse bona, l'acqua ùn deve cuntene germi è sustanzi tossichi, è deve esse chjara è senza odori particulari.
L'alimentazione elettrica ùn pò esse interrotta durante tuttu u prucessu di ripruduzzione, è l'alimentazione elettrica deve esse affidabile. In e zone cù frequenti interruzioni di corrente, l'agricultori devenu furnisce i so propri generatori.
5Lasciate u paese è evitate a ghjustizia. L'ubicazione di a baracca scelta deve esse un locu cù un ambiente relativamente tranquillu è igienicu. À u listessu tempu, deve rispettà e linee guida di salute publica suciale, è ùn deve esse vicinu à lochi affollati cum'è paesi, cità è mercati, è ùn deve micca fà ne una fonte d'inquinamentu per l'ambiente suciale circundante.
6Evitate l'inquinamentu è rispettate e norme ambientali. U situ sceltu deve esse luntanu da i lochi induve i "trè rifiuti" sò scaricati, è luntanu da i lochi chì sò prubabili di causà a diffusione di agenti patogeni, cum'è stazioni veterinarie, macelli, impianti di trasfurmazione di prudutti animali, zone induve e malatie di u bestiame è di u pollame sò cumuni, è pruvate à ùn custruisce capannoni o capannoni nantu à vechjiallevamenti di polli. Espansione; abbandunate e zone di prutezzione di e fonti d'acqua, e zone turistiche, e riserve naturali è altri lochi chì ùn ponu esse inquinati; abbandunate l'ambienti è e zone cù aria sporca, umida, fredda o calda, è state luntanu da i frutteti per impedisce l'avvelenamentu da pesticidi. Ùn ci deve esse ancu grondaie sporche vicine.
Data di publicazione: 22 di marzu di u 2022