Quandu si utilizanu generatori in i pollai, ci vole à fà attenzione à i seguenti aspetti:

Assicuratevi chì l'usu è u piazzamentu di u generatore sianu conformi à e norme di sicurezza, è fate attenzione à a prevenzione di l'incendii quandu u generatorefattoria di polli ovaiolihè asciuttu per evità u focu o altri incidenti chì ponu causà perdite.
2. Cuntrollu di u rumore:
U generatore d'alta qualità di Retech pò riduce efficacemente u rumore di 15-25 decibel è riduce efficacemente u rumore di funziunamentu di l'unità. per riduce u disturbu à i polli.
3. Cuntrollu di l'emissioni:
I gasi di scaricu prudutti da u generatore ponu esse dannosi per a salute di i polli. Hè cunsigliatu di sceglie un generatore à basse emissioni, assicurassi chì u gallinacciu sia ben ventilatu è caccià i gasi di scaricu in modu tempestivu.
4.Mantenimentu:
Sceglite un display LCD multifunzione per una visualizzazione digitale più precisa. Verificate è mantenete u generatore regularmente per assicurà u so funziunamentu nurmale, è gestite i guasti in modu puntuale per evità interruzioni di corrente in u gallinacciu per via di guasti di u generatore.
5. Riserva di carburante:
Per assicurà una pruvista sufficiente di carburante, u mutore diesel aziona ugeneratoreper cunvertisce l'energia diesel in energia elettrica per assicurà u funziunamentu cuntinuu di u generatore è evità interruzioni di corrente per via di l'esaurimentu di u diesel.
6. Gestione di l'energia:
Pianificate currettamente l'usu di l'energia per evità l'usu eccessivu di generatori è risparmià u cunsumu energeticu.
7. Cunfigurazione di l'estintore:
Equipate u gallinacciu cù un numeru è un tipu sufficienti di estintori per fà fronte à pussibili situazioni d'incendiu.

In e zone induve l'energia hè scarsa è i generatori sò necessarii, vi cunsigliemu di utilizà i generatori di grande marca furniti da Retech Farming, chì ponu funziunà continuamente per 8 ore è ghjucà un rolu in assicurà u cunsumu nurmale di energia di u gallinacciu. Hè ancu una parte indispensabile diequipaggiamenti per l'allevamentu di polli.
Data di publicazione: 02-02-2024






