Sintomi di stress termicu in e galline ovaiole:
1. Ansimazione è mancanza di fiatu:
E galline ovaiole aprenu u beccu è respiranu rapidamente per dissipà u calore di u corpu è abbassà a temperatura di u so corpu per via di l'ansimamentu.
2. A curona è a barba diventanu pallide:
Siccomu i pettini è e barbe sò pelle in cuntattu direttu cù l'aria, u calore eccessivu di u corpu pò scappà per elli, facenduli diventà pallidi. Mantene u pettinu è i ventrigli freschi aiuta u pullastru à regulà a so temperatura corporea.
3. Ale spiegate, piume dritte:
Quandu e galline ovaiole sentenu u calore, sparghjenu l'ale è alzanu e piume cù a speranza chì u ventu chì si move li porti via una parte di u calore di u so corpu.
4. Attività ridutta:
E galline ovaiole saranu menu attive in tempu caldu è spessu ùn si movenu micca, ma questu ùn significa micca necessariamente letargia.
5. Cambiamenti in a dieta è in a pruduzzione d'ova:
E galline ovaiole smetteranu di manghjà è beveranu più acqua. A pruduzzione d'ova pò ancu esse ridutta perchè u prucessu di deposizione di l'ova genera ancu calore supplementu.
6. Testa cadente è sonnolenza:
E galline ovaiole chì anu patitu un colpu di calore appareranu assai letargiche, letargiche, o ancu si stenderanu immobili.
Sintomi di stress da calore in i polli da carne:
1. Ansimazione è mancanza di fiatu:
I broilers ponu ancu ansimà è respirà rapidamente, simile à e galline ovaiole.
2. Attività ridutta:
I polli di carne riducenu ancu l'attività in tempu caldu è cercanu zone d'ombra.
3. Dieta è crescita affettate:
I broilers ponu avè una cunversione alimentaria ridotta è una crescita più lenta.
4. Testa cadente è sonnolenza:
I polli di carne ponu ancu mustrà sintomi di colpu di calore, cù teste cascanti è apparenza stanche.
Questi sintomi ponu varià secondu a razza di u pullastru, l'ambiente è altri fattori.
In qualità di espertu in avicultura, vi furnimu informazioni dettagliate nantu à cumu cuntrullà u stress termicu in l'avicultura.
1. Furnisce ventilazione:
Assicuratevi chì l'habitat di l'acelli abbia una bona ventilazione. U flussu d'aria hè cruciale per caccià u calore da u corpu di l'acellu. Una ventilazione adattasistema di ventilazionepò aiutà à calà a temperatura di u corpu di l'uccellu è à riduce u stress da u calore.

2. Alimentate currettamente:
L'acelli sò generalmente più famiti a mane. Dunque, smette di dà da manghjà in 6 ore prima chì a temperatura righjunghji u piccu di u dopumeziornu per riduce a quantità di calore generata in i so corpi. Inoltre, assicuratevi chì a qualità è u tipu di mangime sianu adatti à i bisogni di l'acellu.

3. Gestisce e fonti d'acqua:
Durante u stress di calore, u cunsumu d'acqua di l'acelli aumenta da 2 à 4 volte a so assunzione nurmale. Verificate regularmente i vostri tubi d'acqua per assicurà chì l'acqua sia pulita è fresca per risponde à i bisogni di i vostri acelli.

4. Aduprate supplementi elettrolitici:
U stress da u calore pò causà una perdita severa di minerali, cumpresi sodiu, potassiu, fosforu, magnesiu è zincu. Fornite supplementi elettrolitici adatti per aiutà à mantene l'equilibriu elettroliticu di u vostru acellu.
5. Fornite bicarbonatu di sodiu:
U bicarbonatu di sodiu hè utile per a pruduzzione d'ova in e galline. Regula l'equilibriu acido-basicu di l'uccellu è aiuta à affruntà u stress termicu.
6. Supplementu di vitamine:
E vitamine A, D, E è u cumplessu B sò essenziali per a salute di i polli da carne. Inoltre, a vitamina C hà un effettu pusitivu nantu à a temperatura di u calore, a pruduzzione d'ova è a qualità di u gusciu d'ova di e galline ovaiole.

Attenti, ste raccomandazioni sò destinate à aiutà vi à gestisce efficacemente u stress termicu di u vostru pollame, ma i dettagli ponu varià secondu a spezia di l'uccellu, l'ambiente è altri fattori. Survegliate a salute di i vostri acelli regularmente è fate l'aghjustamenti necessarii.
Data di publicazione: 22 di marzu di u 2024








