Cumu fà e galline ovaiole in gabbia?

In generale, avemu dui modi di crià i polli, chì sò i polli in libertà è i polli in gabbia. A maiò parte di l'allevamenti di galline ovaiole utilizanu metudi in gabbia, chì ponu micca solu migliurà l'utilizazione di a terra, ma ancu rende l'alimentazione è a gestione più convenienti. Migliurà l'efficienza di a raccolta manuale di l'ova.

 Dunque, à chì duvemu fà attenzione quandu mettimu e galline ovaiole in gabbia?

 1. Età di a gabbia

A megliu età digalline ovaiolehè generalmente trà tredeci settimane è diciottu settimane. Questu pò assicurà megliu chì u pesu di e giovani galline ovaiole sia sottu à i standard nurmali, è à u listessu tempu, pò migliurà u so ritmu di pruduzzione d'ova durante u prucessu di ripruduzzione.

Ciò chì duvemu fà attenzione hè chì l'ultimu tempu di carica di a gabbia ùn deve esse più tardi di 20 settimane d'età; è in casu chì i polli crescenu bè, pudemu ancu cuntinuà à avvità a gabbia quandu anu 60 ghjorni.

Quandu si riempienu e gabbie, ci vole ancu à raggruppà è riempie e gabbie in lotti secondu e diverse cundizioni di crescita di ugalline ovaiole.

 2. Strutture è equipaggiamenti

Dopu chì a gallina ovaiola hè stata messa in gabbia, duvemu sempre assicurà u so ambiente di crescita originale, altrimenti affetterà ancu a so crescita è a so pruduzzione. Avemu bisognu di esse equipati cù l'attrezzatura di ripruduzzione currispundente è installà diverse strutture di ripruduzzione prima di caricà e gabbie; in più, queste strutture è attrezzature devenu esse strettamente revisionate è rimpiazzate per evità prublemi in u prucessu di ripruduzzione successivu.

Gabbia per pollastri di tipu A

 3. Catturà i polli scientificamente

Quandu si mettenu e galline ovaiole in gabbia, ci vole à esse scientifichi, u muvimentu ùn deve esse troppu grande, è e mani è i pedi devenu esse leggeri, è a forza ùn deve esse troppu forte. L'impattu di a pruduzzione hè assai grande.

In i polli chì sò generalmente stressati, u so appetitu serà riduttu, è dopu s'indebuliranu gradualmente, affettendu seriamente a salute di u gruppu.

4. Per impedisce l'aumentu di u tassu d'incidenza

L'operazione digalline ovaioledeve esse currettu quandu si carica a gabbia, è dopu avè caricatu a gabbia, duvemu fà attenzione à u cambiamentu di a differenza di temperatura, è cuntrullà a temperatura ragiunevolmente.

Hè megliu mette in gabbia di notte, è per migliurà l'alimentazione dopu a messa in gabbia, cunfigurà ragiunevolmente un alimentu equilibratu in nutrienti è realizà scientificamente u cuntrollu chimicu, chì pò prevene l'apparizione di alcune malatie è migliurà a qualità di e galline ovaiole.

gabbia automatica per polli

5. Prevenzione è cuntrollu di i parassiti

Per assicurà a salute di e galline ovaiole è a pruduzzione dopu, ci vole à sverminarle.

Soprattuttu quandu e galline ovaiole anu 60 ghjorni è 120 ghjorni, chì hè quandu simu in gabbia. Dopu, quandu imballemu a gabbia, duvemu dà a medicina vermifuga secondu l'istruzzioni scientifiche per a prevenzione è u cuntrollu di i parassiti.

6. Mantene u gruppu relativamente stabile

Mantene u gruppu di pollastri relativamente stabile hè in realtà assai simplice, vale à dì, in quantu pussibule, i gruppi di pollastri in u listessu capannone è in u listessu cerchju sò in gabbia.

In circustanze nurmali, quandu i polli scunnisciuti entranu in un novu ambiente, si verifica u fenomenu di a corsa per u cibu, l'acqua è a pusizione, chì hà un grande impattu nantu à a pruduzzione di galline ovaiole, dunque hè megliu evità sta situazione.

Quì sopra sò e precauzioni perin gabbiagalline ovaiole. Duvemu evità di disturbà u gruppu durante l'operazione, fà attenzione à u metudu di cattura è ùn aduprà troppu forza. Hè megliu stallà a gabbia di notte. Dopu avè stallatu a gabbia, ci vole à fà attenzione à a manutenzione stretta è à a sustituzione di l'attrezzatura, per ùn influenzà a crescita di e galline ovaiole.

Per piacè cuntattateci àdirector@farmingport.com!


Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: