In u prucessu di crià i pulcini, parechji agricultori truveranu chì u beccu di a gallina hè dolce è faciule da deformà. Chì malatia hè a causa di questu? Cumu prevene?
1. Chì ghjè a malatia di u beccu di gallina dolce è facilmente deformabile?
I becchi di i pulcini sò morbidi è faciuli da deformà perchè i pulcini soffrenu di carenza di vitamina D, cunnisciuta ancu cum'è rachitismo. Quandu l'approvvigionamentu di vitamina D in a dieta hè insufficiente, a luce insufficiente o i disordini di digestione è assorbimentu sò e cause di a malatia, i tipi di vitamina D sò: Ci sò parechji, frà i quali a vitamina D2 è D3 sò più impurtanti, è a vitamina D cuntenuta in a superficia di a pelle di l'animali è in l'alimentu hè cunvertita in vitamina D2 da a radiazione ultravioletta, in modu da ghjucà u rolu di anti-rachitismo. Inoltre, a mancanza di luce pruvucarà a malatia. Se i pulcini appariscenu In più di a disfunzione digestiva è di assorbimentu, influenzerà ancu l'assorbimentu di vitamina D, è a vitamina D ghjoca un rolu vitale in a stabilizazione di u metabolismu di u calciu è di u fosforu in u corpu. Una volta carente, hè faciule d'ammalassi. I pulcini anu malatie renali è epatiche, è a vitamina D hè almacenata in u tissutu grassu è in i musculi in forma di esteri di acidi grassi o trasportata in u fegatu per a trasfurmazione. Solu in questu modu pò ghjucà un rolu in a regulazione di u metabolismu di u calciu è di u fosforu. Se ci sò prublemi cù i reni è u fegatu, hè faciule d'ammalassi.
2. Cumu impedisce è cuntrullà i becchi di gallina chì sò morbidi è faciuli da deformà ?
1. Supplementazione di vitamina D.
Migliurà e cundizioni d'alimentazione è di gestione, supplementà a vitamina D, mette i polli malati in ambienti ben illuminati, ben ventilati èpollai, assignà razionalmente e razioni, fà attenzione à u rapportu di calciu è fosforu in e razioni, è aghjunghje abbastanza vitamina D mischiata, è ancu pò esse cumminata cù iniezione di calciu, è l'oliu di fegatu di merluzzu pò ancu esse aghjuntu à l'alimentu di i pulcini, è supplementi adatti ponu esse fatti secondu l'incidenza di i pulcini, chì ponu prevene l'avvelenamentu da vitamina D di i pulcini.
2. Rinfurzà l'alimentazione è a gestione.
Quanduallevamentu di pulciniFate attenzione à a pulizia è à l'igiene per evità u deterioramentu di l'alimentu o l'infezzione batterica, chì pò causà malatie in i pulcini. Pudete lascià chì i pulcini si prelibenu di più à u sole è ricevenu raggi ultravioletti per aumentà u cuntenutu di vitamina D in i pulcini.
Data di publicazione: 18 d'aprile di u 2023