Galline ovaioleAvà si alleva u pollame in parechje zone. Sè e galline ovaiole devenu esse allevate bè, devenu esse ben gestite prima è dopu a deposizione di l'ova. Prima chì e galline ovaiole cumincinu à deporre l'ova, hè necessariu capisce e so caratteristiche per pudè trattà cun elle in modu efficace. I metudi specifici sò i seguenti.
1. Cresta di gallu luminosa
Prima di fà l'ova, u beccu è u favu saranu assai brillanti. E galline ovaiole cercheranu nidi intornu per uni pochi di ghjorni quandu stanu per fà l'ova. Quandu stanu per fà l'ova, continueranu à circà nidi è correranu intornu. S'ellu ci hè un nidu fissu per fà l'ova, entreranu in u nidu è si stenderanu. Dopu chì l'ovu hè finitu, pienghjerà uni pochi di volte, è qualchì voltagalline ovaiolepienghjerà prima di pone l'ovu.
2. Rossore di a faccia
Ancu s'è e galline facenu di solitu eserciziu, e so facce ùn parenu micca particularmente rosse. Sègalline ovaiolecantanu à voce bassa è e so facce diventanu assai rosse è mostranu una ansietà evidente, significa chì sò in un statu di alta tensione, è sò per entre in u principiu di u travagliu.
3. Passeggià intornu
Ugalline ovaiolecamminate dopu avè manghjatu, micca solu per assicurà a forza fisica, ma ancu per facilità a digestione di l'alimentu in a sacca di u stomacu, ma se e galline ovaiole ùn si mettenu micca à spassighjà dopu esse piene, è camminanu, stanu per pone l'ova è cumincià a pruduzzione.
4. E piume cascanu
Quandu e galline ovaiole stanu per cumincià à pone, e so piume cumincianu à cascà, è diventanu ruvide è ùn parenu micca lisce, è e galline ovaiole chì ùn ponenu micca amanu pettinà e so piume è parenu belle è soffici.
5. U sgabello hè cilindricu
Sè i escrementi di ugalline ovaiolesò cilindrichi cù uratu biancu à a fine, significa chì e galline ovaiole stanu per pone l'ova, è emetteranu soni forti è acuti. , ma smette di gridà durante a pruduzzione.
Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2022