Facilita l'allevamentu di polli, ciò chì avete bisognu di sapè

Fase di covata

1. Temperatura:

Dopu à upulcinisò fora di i so gusci è cumprati torna, a temperatura deve esse cuntrullata trà 34-35 ° C in a prima settimana, è calà di 2 ° C ogni settimana da a seconda settimana finu à chì u sriscaldamentu si ferma in a sesta settimana.
A maiò parte di i polli ponu esse riscaldati in una stanza di cova, è una stufa à carbone hè aduprata in casa, ma a fuliggine hè scaricata fora aduprendu tubi di ferru. Per assicurà a precisione di a temperatura, in più di verificà a cundizione di i pulcini, un termometru deve esse appesu in a stanza, è e feci devenu esse eliminate inseme.

2. Illuminazione:

In a prima settimana di cova, sò necessarie 24 ore di luce per assicurà chì i pulcini possinu manghjà è beie ghjornu è notte per prumove a crescita è u sviluppu, è dopu riduce di 2 ore à settimana finu à chì e luci ùn sò micca accese di notte. L'illuminazione è a cunservazione di u calore ponu esse cumminate, cova in cartone, se a temperatura ùn hè micca bona, pudete aghjunghje acqua bollente, imballà in un cuntainer cù un pannu è mette in a scatula per u riscaldamentu.

3. Densità:

Da 1 à 14 ghjorni, da 50 à 60 porchi/metru quadru, da 15 à 21 ghjorni, da 35 à 40 porchi/metru quadru, da 21 à 44 ghjorni, 25 porchi/metru quadru, è da 60 ghjorni à 12 porchi/metru quadru. I pulcini sriscaldati ponu esse allevati in gabbie, in pianura o à u pasculu, basta chì a densità ùn superi micca i standard sopra menzionati.

4. Acqua potabile:

I pulcini ponu esse alimentati cù acqua 24 ore dopu a schiusa. U materiale di cova hè piazzatu in u secchiu di alimentazione per ch'elli manghjinu à u so agiu, è l'acqua hè piazzata in a tazza d'acqua à u listessu tempu. Per i primi 20 ghjorni di a cova, beie acqua fredda, è dopu beie acqua di pozzu o acqua di rubinettu.

13 anni

Sriscaldamentu

1. Gabbia di gallina:

I vantaghji di u trasferimentu di i polli sriscaldati in e gabbie di polli adulti sò chì u spaziu pò esse cumpletamente utilizatu, i polli ùn entranu micca in cuntattu cù e feci, a malatia hè menu, è hè faciule di catturà i polli è riduce l'intensità di u travagliu di l'allevatori. U svantaghju hè chì i polli allevati per un bellu pezzu anu una risposta à u stress più grande, è i petti è e zampe di i polli ponu mustrà lesioni.

2. Sistema di sollevamentu di u pianu à terra

L'allevamentu in pianu pò esse divisu in allevamentu in pianu in linea è allevamentu in pianu in terra. L'allevamentu in pianu in linea hè listessu chè l'allevamentu in gabbia, ma i polli anu una grande attività è ùn sò micca faciuli da ammalassi. Benintesa, u costu hè più altu. A cultura à livellu di terra consiste à mette paglia di granu, pula, bucce di colza è altri materiali di lettiera nantu à u pianu di cimentu, è à allevà i polli sopra. A quantità di lettiera hè grande, è a lettiera ùn hà bisognu di esse rimpiazzata. U svantaghju hè chì i polli defecanu direttamente nantu à a lettiera, ciò chì pò facilmente induce alcune malatie.

3. Calza:

A mane, i polli ponu esse messi fora, lascià li resiste à a luce solare, à u cuntattu di a terra, è truvà qualchì alimentu minerale è insetti à u listessu tempu, è ripurtà i polli in casa à meziornu è à sera per supplementà l'alimentu. U vantaghju di stu metudu hè di lascià i polli vultà à a natura. A qualità di a carne di u pollu hè assai bona, è u prezzu hè altu. U svantaghju hè chì a dumanda hè grande, dunque u pianu di ripruduzzione hè limitatu. Stu metudu hè adattatu per l'agricultori per allevà una piccula quantità di galline in libertà.

Trattamentu di l'alimentazione

1. Alimentazione è alimentazione:

In u tempu di pruduzzione, si usa generalmente una piccula quantità di metudi ripetuti, dunque u periodu di alimentazione ùn hè micca menu di 5 volte à ghjornu durante u periodu di cova, è a quantità di ogni alimentazione ùn deve esse troppu. Dopu chì u pullastru hà finitu di manghjà, u secchiu di alimentazione hè lasciatu viotu per un certu periodu di tempu prima di aghjunghje a prossima alimentazione.

2. Cambiamentu di materiale:

Ci deve esse una transizione quandu si cambia l'alimentu per i polli, è generalmente ci vole trè ghjorni per compie u prucessu. Date 70% di alimentu crudu per i polli è 30% di alimentu novu per i polli u primu ghjornu, date 50% di alimentu crudu per i polli è 50% di alimentu novu per i polli u secondu ghjornu, è date 30% di alimentu crudu per i polli è 70% di alimentu novu per i polli u terzu ghjornu. Date l'alimentu novu per i polli per interu per 4 ghjorni.

3. Alimentazione di gruppu:

Infine, hè necessariu realizà un raggruppamentu forte è debule è l'alimentazione di gruppi di masci è femine. Per i masci, aumentate u spessore di a littera è migliurate i livelli di proteine è lisina di a dieta. U ritmu di crescita di i galli hè veloce, è i bisogni per a nutrizione di l'alimentu sò più alti. U scopu di aumentà a nutrizione hè di risponde à i so bisogni in modu chì possinu esse cummercializati in anticipu.

4. Ventilazione di u pullinaghju:

E cundizioni di ventilazione di u gallinacciu sò bone, soprattuttu d'estate, hè necessariu creà e cundizioni per fà chì u gallinacciu abbia ventu cunvettivu. Una ventilazione adatta hè necessaria ancu d'invernu per mantene l'aria fresca in a casa. U gallinacciu cù una bona ventilazione è ventilazione ùn si sentirà micca soffocante, abbagliante o pungente dopu chì a ghjente entre.

5. Densità adatta:

Sè a densità hè irragionevule, ancu s'è altri travaglii d'alimentazione è di gestione sò fatti bè, serà difficiule d'allevà greggi à altu rendimentu. In u casu di l'allevamentu in pianura durante u periodu di ripruduzzione, a densità adatta per metru quadru hè da 8 à 10 trà 7 è 12 settimane, da 8 à 6 trà 13 è 16 settimane, è da 6 à 4 trà 17 è 20 settimane.

6. Riduce u stress:

L'operazioni di trasfurmazione cutidiana devenu esse realizate strettamente in cunfurmità cù e procedure operative, è pruvate à evità i disturbi di fattori esterni avversi. Ùn siate micca scortesi quandu pigliate i polli. Siate prudenti quandu vaccinate. Ùn apparite micca di colpu davanti à i greggi purtendu vestiti di culori brillanti per impedisce chì i greggi esplodanu è affettinu a crescita è u sviluppu nurmale di i greggi.
20 anni


Data di publicazione: 16 di marzu di u 2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: