1. Ajustà u gruppu in tempu
Prima di l'inguernu, i polli malati, debuli, disabili è chì ùn producenu micca ova devenu esse scelti è eliminati da u gruppu in tempu per riduce u cunsumu di cibu. Dopu avè accesu e luci a mattina d'inguernu, fate attenzione à osservà u statu mentale, l'assunzione di cibu, l'acqua potabile, e feci, ecc. di i polli. Se i polli sò depressi, cù piume sciolte, feci verdi, bianche o sanguinose, devenu esse isolati è trattati in tempu. O eliminateli, ascoltate attentamente a respirazione di i polli dopu avè spento e luci di notte. Se si trova tosse, russamentu, starnuti, ecc., i polli malati devenu ancu esse isolati o eliminati in tempu per impedisce l'espansione di l'infezzione è a diffusione.
2. Fate attenzione à mantene u calore
A temperatura adatta per e galline ovaiole hè di 16 ~ 24 ° C. Quandu a temperatura di u capannone hè inferiore à 5 ° C, u ritmu di pruduzzione d'ova diminuirà. Quandu hè inferiore à 0 ° C, u ritmu di pruduzzione d'ova serà significativamente riduttu. Se a temperatura hè troppu bassa, u cunsumu di materiale aumenterà significativamente. L'alimentazione è a gestione digalline ovaioleIn l'inguernu si basa principalmente nantu à mantene u calore. Prima di entre in l'inguernu, riparà e porte è e finestre, bluccà a galleria di u ventu è fà una attenzione particulare à bluccà l'apertura fecale per impedisce a furmazione di zone di bassa temperatura lucalmente. Un stratu di film plasticu pò esse cupertu fora di u gallinacciu per impedisce l'invasione di ladri. Se necessariu, si pò installà un tubu di riscaldamentu o un fornu di riscaldamentu per aumentà currettamente a temperatura di u gallinacciu. In l'inguernu, a temperatura di l'acqua potabile di e galline ovaiole ùn deve esse troppu bassa. Bere acqua à bassa temperatura pò facilmente causà stress da fretu è stimulà a mucosa gastrointestinale. Si pò sceglie acqua calda o acqua di pozzu prufondu novu. Fate attenzione à aduprà tela di cuttone è linu è schiuma plastica per imballà u tubu di l'acqua per impedisce chì u tubu di l'acqua si congeli è si crepi.
3. Migliurà a ventilazione
In invernu, a principale cuntradizione hè l'insulazione è a ventilazione di u gallinacciu. Una ventilazione eccessiva ùn hè micca favurevule à l'insulazione di uallevamentu di polliUna mala ventilazione aumenterà a cuncentrazione di gas tossichi è dannosi cum'è l'ammoniaca, u diossidu di carbonu è l'idrogenu sulfuratu in u gallinacciu, ciò chì inducerà malatie respiratorie è influenzerà u ritmu di pruduzzione di l'ova, a qualità di u gusciu è u pesu di l'ova. Dunque, hè necessariu fà una ventilazione regulare è adatta. A ventilazione pò esse effettuata quandu a temperatura hè alta à meziornu. U numeru è a durata di i ventilatori o di e finestre ponu esse aperti secondu a densità di u gruppu, a temperatura in u gallinacciu, e cundizioni climatiche è u gradu di stimulazione di i gas tossichi è dannosi. Hè statu decisu chì a ventilazione intermittente pò esse aduprata per 15 minuti ogni 2 à 3 ore, affinchì i gas dannosi in u gallinacciu possinu esse scaricati u più pussibule, è l'aria in u gallinacciu possi esse mantenuta fresca. Inoltre, quandu si ventila, ùn lasciate micca chì l'aria fredda soffi direttamente nantu à u corpu di u gallinacciu, ma ancu impedisce u furtu. À u listessu tempu, hè necessariu pulisce u letame in tempu per evità a generazione di gas dannosi.
4. Cuntrollu raghjonevule di l'umidità
L'umidità ambientale adatta per e galline ovaiole hè di 50-70% è ùn deve micca superà u 75%. Una umidità eccessiva in u gallinacciu ùn solu aumenterà a dissipazione di u calore, influenzerà l'effettu d'insulazione di u gallinacciu, ma creerà ancu e cundizioni per a ripruduzzione di batteri è parassiti. Una manutenzione regulare di u sistema d'acqua potabile hè necessaria per impedisce chì e tubature d'acqua, e fontane d'acqua potabile o i serbatoi d'acqua perdanu è bagninu u corpu è l'alimentu di u gallinacciu, in modu da evità di aumentà l'umidità in u gallinacciu è a dissipazione di u calore di u corpu di u gallinacciu. Se l'umidità di u gallinacciu hè troppu bassa, hè faciule causà malatie respiratorie in i polli. In generale, l'aria hè secca in l'invernu, è l'umidità pò esse aumentata spruzzendu acqua calda o acqua disinfettante in u corridore di ugabbia di galline.
5. Tempu di luce supplementariu
Galline ovaiolenecessitanu finu à 16 ore di luce à ghjornu, è a luce hà l'effettu di stimulà a pruduzzione d'ova. In l'invernu, i ghjorni sò corti è e notte sò longhe, è a luce artificiale hè necessaria per risponde à i bisogni di luce di e galline ovaiole. Pudete sceglie d'accendere e luci a mane prima di l'alba, spegne e luci dopu à l'alba, accende e luci u dopu meziornu quandu ùn ci hè micca sole, è spegne e luci di notte per assicurà 16 ore di luce. Ma per assicurà a regularità, vale à dì, accende è spegne a luce regularmente, a lampadina pò esse equipaggiata secondu 2 ~ 3W / m2, l'altezza di a lampadina hè di circa 2 metri sopra a terra, è di solitu si usa a luce incandescente.
6. Pulizia è disinfezione regulare
U fretu in l'inguernu rende a resistenza di i polli generalmente debule, ciò chì pò facilmente purtà à epidemie di malatie respiratorie. Dunque, una disinfezione regulare hè necessaria. U disinfettante pò esse sceltu trà droghe cù una debule irritazione è menu tossiche è effetti secundarii, cum'è Xinjierzide, acidu peraceticu, ipocloritu di sodiu. Per l'avvelenamentu, ecc., parechji disinfettanti ponu esse aduprati in rotazione incrociata per evità a resistenza à i medicinali. U tempu di disinfezione hè megliu da realizà a sera o sottu à una luce fioca. Quandu si sterilizza, hè necessariu copre tutti l'aspetti, in modu chì a medicina caschi uniformemente nantu à a superficia di a gabbia di u pollu è di u corpu di u pollu in forma di nebbia. L'entrata d'aria è a parte posteriore di u gallinacciu devenu esse sterilizate. In circustanze nurmali, a disinfezione deve esse effettuata una volta à settimana.
7. assicurà una nutrizione adatta
In invernu, e galline ovaiole anu bisognu di cunsumà più energia per mantene a temperatura di u corpu, è sta parte di l'energia vene da l'alimentu. Dunque, hè necessariu aumentà currettamente a proporzione di oliu energeticu, granu, risu rottu, ecc. in a formula di l'alimentu, è aumentà currettamente u cuntenutu di vitamine è minerali per risponde à i bisogni di e galline ovaiole in invernu. Inoltre, a frequenza di alimentazione pò esse aumentata per prumove l'alimentazione di e galline ovaiole.
Data di publicazione: 25 di marzu di u 2022