Fattoria di pollame intelligente fotovoltaica cumpletata

Uallevamentu di polliintegrerà a piantazione è a ripruduzzione, a generazione di energia fotovoltaica, a pruduzzione di fertilizzanti organici è a trasfurmazione prufonda di l'ova è altri prughjetti, è s'impegna à sviluppà un mudellu di sviluppu agriculu mudernu di "verde + bassu carbone + organicu + riciclaggio".

Fattoria di pollame fotovoltaica

In u sestu gruppu di Xinglong Village, Dade Town, avemu vistu chì u tettu di 3.000 metri quadrati di a splutazione di polli hè statu stallatu cù pannelli solari fotovoltaichi. Risolve l'autousu di a splutazione di polli, è furnisce ancu un surplus per andà in linea.

Sicondu i rapporti, st'utilizazione cumpleta hè equivalente à piantà 3.700 arburi, risparmià 2.640 tunnellate di carbone per a generazione d'energia, riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 650 tunnellate è riduce l'emissioni di polvere di circa 180 tunnellate. I benefici ecologichi sò assai evidenti. À u listessu tempu, u pannellu di piazzamentu inferiore di u pannellu elettricu fotovoltaicu solare pò ancu ghjucà un rolu impurtante in l'effettu di cuntrollu di a temperatura di l'allevamentu di polli.

https://www.retechchickencage.com/layer-chicken-cage/

Hè capitu chì, in più di l'equipaggiu di pannelli solari fotovoltaichi nantu à u tettu di a splutazione di polli, a splutazione di polli hà introduttu dui standard mundiali di equipaggiu agriculu digitale, utilizendusistema di alimentazione automatica, sistema cintrali di consegna di letame è prucessu di fermentazione di letame cuncintratu, Custruisce una linea di pruduzzione di fertilizzanti organici per ottene veramente "u materiale ùn vede micca u celu, è u letame ùn casca micca in terra"

allevamenti automatichi di polli

 

Simu in linea, chì possu aiutà vi oghje ?
Please contact us at:director@retechfarming.com;
WhatsApp: 8617685886881

Data di publicazione: 14 di ghjugnu 2023

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: