Cunniscenza di a gestione di i pulcini - Arrotondamentu è Gestione

U cumpurtamentu hè una espressione impurtante di tutta l'evoluzione naturale. U cumpurtamentu di i pulcini di un ghjornu deve esse verificatu ogni poche ore, micca solu durante u ghjornu, ma ancu di notte: se u gruppu hè distribuitu uniformemente in tutte e zone di a casa, i paràmetri di temperatura è di ventilazione funzionanu currettamente; I pulcini si riuniscenu in una zona, si movenu lentamente è parenu sturditi, ciò chì indica chì a temperatura hè troppu bassa; I pulcini evitanu sempre di passà per una zona, ciò chì indica chì ci hè u ventu; I pulcini sparghjenu l'ale è si stendenu per terra, parendu ansimà è cinguettà. U sonu indica chì a temperatura hè troppu alta o chì a cuncentrazione di diossidu di carbonu hè troppu alta.

1. Bassa temperatura, pigliate i pulcini

Dopu à un longu viaghju di trasportu, i pulcini sò famiti, assetati è debuli. Per permette à i pulcini di adattassi rapidamente à u novu ambiente è di vultà à u so statu fisiologicu nurmale, pudemu calà ligeramente a temperatura in basa à a temperatura di cova per mantene a temperatura in u recintu di cova trà 27 è 29 ° C, affinchì i pulcini possinu adattassi gradualmente à u novu ambiente. U novu ambiente pone e basi per una crescita nurmale in u futuru.
Dopu chì i pulcini ghjunghjenu à ucasa di cova, anu bisognu di adattassi à u novu ambiente. In questu mumentu, hè nurmale chì i pulcini si ripusinu, ma dopu à 4 à 6 ore, i pulcini devenu cumincià à sparghjesi in a casa, è cumincià à beie acqua, manghjà è muvesi liberamente. Dopu à 24 ore Sparghjesi uniformemente in u pollaiu.

加水印02_副本

2. Temperatura di cova adatta

Sè i pulcini sò sempre ammassati inseme 24 ore dopu ch'elli sò statiallughjatu, pò esse perchè a temperatura in a casa hè troppu bassa. Quandu a temperatura in a casa hè troppu bassa, se a lettiera è a temperatura di l'aria ùn sò micca riscaldate, questu purterà à una scarsa crescita di i pulcini è à una scarsa uniformità di u gruppu. U raggruppamentu di i pulcini pò causà un calore eccessivu, è i pulcini devenu esse spargugliati appena ghjunghjenu in a casa di cova, mantenendu a temperatura ghjusta è riducendu a luce.
S'ellu si tratta di una temperatura adatta ùn si pò ghjudicà da u cunfortu di l'allevatore, nè si pò riferisce solu à u termometru, ma si deve osservà a prestazione di i pulcini individuali. Quandu a temperatura hè adatta, i pulcini sò dispersi uniformemente in a stanza di cova, cù un spiritu vivu, un bon appetitu è acqua potabile muderata.
Quandu a temperatura hè adatta, i polli sò distribuiti uniformemente è u cibu hè urdinatu in modu ordinatu. Certi sò stesi o si movenu, è u tipu urizzuntale hè ancu più cunfortu; s'è a temperatura hè alta, i polli si piattanu à u bordu di a recinzione, ma u tipu urizzuntale hè ancu megliu, ciò chì significa solu chì a temperatura hè ligeramente sbilanciata. Più in altu, i greggi ponu adattassi, ma volenu stà luntanu da e fonti di calore. S'è a temperatura hè più alta, i polli ùn stanu più fermi, è ci serà respirazione per a bocca è ale cascanti.

加水印04_副本

3. Assicurà una umidità relativa adatta

Dopu chì i pulcini sò entrati incasa di cova, hè necessariu mantene una umidità relativa adatta, almenu 55%. In a stagione fredda, quandu hè necessariu u riscaldamentu di u poloniu frontale, se necessariu, pudete installà una bocca di riscaldamentu, o spruzzà un pocu d'acqua nantu à u corridore, l'effettu hè megliu.

 

4. Ventilazione

U clima in l'internucasa di ripruduzzionedipende da una cumbinazione di ventilazione secca, riscaldamentu è raffreddamentu. A selezzione di u sistema di ventilazione deve ancu esse adattata à e cundizioni esterne. Ch'ellu sia u sistema di ventilazione simplice o cumplessu, deve prima pudè esse manipulatu da l'omu. Ancu in un sistema di ventilazione cumpletamente automaticu, a sensazione di l'ochji, l'arechje, u nasu è a pelle di u manager hè una riferenza impurtante.
A ventilazione naturale ùn usa micca ventilatori per prumove u muvimentu di l'aria. L'aria fresca entra in casa per mezu di entrate d'aria aperte, cum'è valvole d'entrata d'aria regulabili, persiane avvolgibili. A ventilazione naturale hè un metudu di ventilazione simplice è à pocu costu.
Ancu in e zone induve a ventilazione naturale hè bona, l'agricultori optanu sempre di più per a ventilazione meccanica. Ancu s'è l'investimentu in hardware è i costi operativi sò più alti, a ventilazione meccanica pò furnisce un megliu cuntrollu di l'ambiente in a casa è purtà à migliori risultati alimentari. Per mezu di a ventilazione à pressione negativa, l'aria hè aspirata in a casa da l'entrata d'aria, è dopu espulsa da a casa. L'efficacità di a ventilazione meccanica dipende da u cuntrollu di l'entrate d'aria. S'ellu ci sò fori aperti in i muri laterali di a casa, questu influenzerà u funziunamentu di u sistema di ventilazione.
Valutate l'effettu di ventilazione in u tempu. Per u sistema à livellu di terra, a distribuzione di i greggi in u gallineru pò indicà l'effettu è a qualità di a ventilazione, è l'effettu di ventilazione pò ancu esse valutatu cù altri metudi. Un modu faciule per fà questu hè di stà nudi è bagnati cù e braccia, stà in una zona cù un numeru bassu di polli, sente se a zona hè piena di currenti d'aria è sente se a lettiera hè troppu fredda. Osservate a distribuzione di i greggi in tuttu u gallineru è determinate se hè ligata à l'impostazione di u ventilatore, a luce è l'entrata d'aria. Una volta chì l'impostazioni di l'illuminazione, l'entrate d'aria, ecc. sò state cambiate, verificate di novu dopu à qualchì ora per vede se a distribuzione di u greggi hè cambiata. Ùn saltate micca à cunclusioni negative nantu à l'effetti di u cambiamentu di l'impostazioni. Registrate ancu u cuntenutu di l'impostazioni cambiate.
L'impostazione di a velocità di ventilazione dipende micca solu da a temperatura, ma ancu da l'umidità di u capannone, è ancu da a velocità di u ventu à l'altezza di u spinu è da a cuncentrazione di diossidu di carbonu in l'aria. I polli diventeranu letargichi se i livelli di diossidu di carbonu sò troppu alti. Sè avete un mal di testa dopu avè travagliatu à l'altezza di u spinu per più di 5 minuti, a cuncentrazione di diossidu di carbonu hè almenu 3 500 mg/m3, ciò chì indica una ventilazione insufficiente.

加水印01_副本


Data di publicazione: 13 d'aprile di u 2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: