RETECH hà sempre mantinutu a ricerca di apparecchiature automatiche di alta qualità. Più di 20 anni di vita utile derivanu da a selezzione di materie prime, da una grande attenzione à i dettagli è da u cuntrollu di qualità di ogni cumpunente. Prughjetti riesciuti in 51 paesi di u mondu anu dimustratu chì e nostre apparecchiature ponu ottene i migliori risultati in diverse cundizioni climatiche.
I ghjucatori in u mercatu di l'attrezzatura per l'avicultura assistenu à un enorme flussu di entrate in Asia Pacificu per via di l'adozione crescente di incubatrici è covatrici da i pruduttori d'ova; l'aumentu di e vendite per mezu di u cummerciu elettronicu alimenta a crescita. I pruduttori investenu sempre di più in u sviluppu di sistemi automatichi di alimentazione di vasche chì sò faciuli da assemblà è pulisce per allargà u spaziu di u mercatu.
Centratu annantu à a tendenza di a meccanizazione di u prucessu di ripruduzzione di u bestiame, u tassu d'adozione di l'attrezzatura di ripruduzzione di pollame hè in crescita. Una gamma di sistemi automatizati anu trovu un mercatu viabile per i pruprietarii di pollame, cù l'obiettivu di migliurà e cundizioni agricule mentre risparmianu i costi di u travagliu. A dumanda di queste attrezzature hè cresciuta significativamente in l'allevamentu, a manipulazione è a raccolta di l'ova, a rimozione è u smaltimentu di i rifiuti, in particulare per i polli.
L'adopzione crescente di gabbie automatizate per galline ovaiole hà purtatu à una crescita considerablee di i ricavi per i pruduttori in u mercatu di l'attrezzature per l'allevamentu di pollame in l'ultimi anni. E vendite di incubatrici è covatrici sò cresciute significativamente trà i pruduttori d'ova in Asia Pacificu.
I pruprietarii di allevamenti avicoli in u mondu sanu cercanu sempre di più à automatizà i prucessi in splutazione agricula per monitorà efficacemente i prucessi è creà cundizioni ottimali di ripruduzzione. Questu assicura chì i broilers è i pulcini sianu sani è ben nutriti. U sviluppu di l'attrezzature multifunzionali espande e prospettive di l'attori di u mercatu di l'attrezzature per l'allevamentu di pollame. Si prevede chì i ricavi di u mercatu di l'attrezzature per l'allevamentu di pollame supereranu i 6,33 miliardi di dollari entro u 2031.
U bisognu di covatrici à gas alcalinu per u pollame hè un bon esempiu. In particulare, i sistemi automatichi di alimentazione à teglia stanu guadagnendu pupularità trà l'agricultori. A facilità di pulizia è di montaggio sò e duie principali pruposte di i cunsumatori chì guidanu l'adozione di sistemi automatichi di alimentazione à teglia. Un altru aspettu impurtante hè a facilità d'usu per l'agricultori di pollame.
L'opportunità incrementali saranu derivate da a necessità di gabbie automatizate per ovaie cum'è una suluzione ecologicamente sustenibile. Parechji altri dispositivi stanu guadagnendu trazione datu u so impattu pusitivu nantu à u cunsumu energeticu per i scambiatori di calore è a ventilazione di u sistema.
Data di publicazione: 07 d'aprile 2022





