Per assicurà chìgalline ovaiolepruduce più ova, i criatori di pollastri anu bisognu di supplementà a luce in tempu. In u prucessu di riempimentu di luce per e galline ovaiole, si deve fà attenzione à i seguenti punti.
1. Applicazione raghjonevule di luce è culore
Diversi culori di luce è lunghezze d'onda anu effetti diversi nantu à e galline ovaiole. In e stesse cundizioni di altre cundizioni di alimentazione, u tassu di pruduzzione d'ova di e galline allevate sottu à a luce rossa hè significativamente più altu chè quellu digalline ovaiolesottu à altri culori di luce, chì ponu generalmente esse aumentati di circa 10% à 20%.
2.Ta durata hè stabile è adatta
A luce supplementaria per e galline ovaiole principia generalmente da 19 settimane d'età, è u tempu di luce deve esse da cortu à longu, è hè cunsigliatu di aumentallu di 30 minuti à settimana. Quandu u tempu di luce cutidianu righjunghji 16 ore, a luce stabile deve esse mantenuta, è a durata ùn deve esse corta. U megliu modu hè di supplementà a luce una volta à ghjornu a mattina è a sera.
3. L'intensità luminosa hè uniforme è adatta
Per a nurmalegalline ovaiole, l'intensità luminosa necessaria hè generalmente di 2,7 watt per metru quadru. Per fà chì u stratu inferiore di u gallinacciu à gabbia multistratu abbia una illuminazione sufficiente, l'illuminazione deve esse aumentata in u disignu, generalmente 3,3 ~ 3,5 watt per metru quadru. Dunque, 40-60 watt di lampadine devenu esse installate in u gallinacciu. In generale, l'altezza di e luci hè di 2 metri, è a distanza trà e luci hè di 3 metri. Se più di 2 file di lampadine sò installate in u gallinacciu, devenu esse disposte in modu incruciatu. A distanza trà e lampadine contr'à u muru è u muru deve esse a metà di a distanza trà e lampadine. Attenzione deve ancu esse prestata à a sustituzione di e lampadine danneggiate in ogni mumentu. Pulite e lampadine una volta à settimana per mantene u gallinacciu in u so postu. luminosità adatta.
Evitate d'accendere o spegnere di colpu e luci quandu hè bughju o luminosu, chì disturberà i polli è pruvucarà reazzioni di stress. E luci devenu esse accese è spente quandu ùn hè micca bughju o quandu u celu hà una certa luminosità.
A ragione per a quale a luce affetta a rata di pruduzzione d'ova di i polli
À u principiu di a primavera, u tempu di sole hè accurtatu, è l'effettu di a luce nantu à u corpu di u pullastru hè riduttu, ciò chì riduce a secrezione di gonadotropine in a glàndula pituitaria anteriore di u pullastru, risultendu in una diminuzione di u tassu di pruduzzione d'ova di i pullastri.
Metodi di furnimentu di l'illuminazione artificiale
In generale, a luce artificiale hè furnita quandu a luce naturale hè menu di 12 ore, è hè supplementata à circa 14 ore di luce per ghjornu. Per supplementà a luce, hè megliu accende e luci duie volte à ghjornu, vale à dì, accende e luci à 6:00 di a mattina finu à l'alba, è accende e luci di notte finu à 20-22:00, è l'ora di accensione di e luci ùn hà micca bisognu di esse cambiata ogni ghjornu. Quandu si supplementa a luce, l'alimentazione deve esse stabile. Hè apprupriatu aduprà circa 3 watt di luce per metru quadru in a casa. A lampada deve esse à circa 2 metri da a terra, è a distanza trà a lampada è a lampada deve esse di circa 3 metri. U dispusitivu deve esse piazzatu sottu à a lampadina.
Tempu di luce adattatu per i polli
Dopu chì i polli cumincianu a pruduzzione, u tempu di luce adattatu deve esse da 14 à 16 ore à ghjornu, è l'illuminazione deve esse di circa 10 lux (equivalente à 2 metri da terra, è 1 watt di luce per 0,37 metri quadrati). U tempu di luce ùn pò esse cambiatu arbitrariamente, soprattuttu in a fase avanzata di a deposizione di l'ova, hè ancu menu adattatu per riduce l'intensità di a luce o accurtà u tempu di luce, vale à dì, a luce pò solu esse aumentata, micca diminuita, altrimenti u ritmu di pruduzzione di l'ova serà assai riduttu.
Precauzioni
Per i polli cù una salute scarsa, un sviluppu scarsu, un pesu ligeru è menu di 6 mesi, a supplementazione di luce artificiale ùn hè generalmente micca realizata, o a supplementazione hè ritardata per un periudu di tempu, altrimenti u scopu di aumentà u tassu di pruduzzione d'ova ùn serà micca ottenutu, ancu s'è un aumentu tempurale porterà prestu à un invechjamentu prematuru, ma riducerà u tassu di pruduzzione d'ova durante l'annu.
Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2022