U modu per diventà riccu in l'allevamenti muderni di galline ovaiole

Recentemente, in ufattoria di galline ovaioleIn u paese di Wushake Tireke, in u cantone di Harbak, in a contea di Luntai, i travagliadori sò occupati à caricà ova fresche imballate in camion. Dapoi u principiu di l'autunnu, l'allevamentu di galline ovaiole hà pruduttu più di 20.000 ova è più di 1.200 chilogrammi d'ova ogni ghjornu, è seranu cunsegnati à diversi punti di vendita in a contea di Luntai in 24 ore, furnendu una solida garanzia per l'approvvigionamentu nutrizionale nantu à e tavule di a ghjente.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

Si capisce chì a splutazione di galline ovaiole in u paese di Tierek, in u paese di Wuxia Ke, hè stata custruita cù un investimentu di 6 milioni di yuan in uttrovi 2012, coprendu una superficia di 4.000 metri quadrati. In l'ultimi deci anni, s'hè sviluppata in trè impianti cumpletamente automatichi à temperatura cuntrullata.case di gallinacù quattru file è quattru piani. , 2 case di deposizione di l'ova è 1 casa di cova, cù più di 1.000 gabbie, un totale di 22.000 piccioni in stock, è un valore di pruduzzione annuale di più di 400.000 yuan. Hè una splutazione muderna chì realizza l'integrazione di a pruduzzione è di a vendita. Un forte testimone di u sviluppu di a scala è di a standardizazione.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-a-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

"In ogni gallinariu à temperatura cuntrullata cumpletamente automatica, bastanu solu duie persone per osservà i polli, verificà l'alimentazione è altre operazioni, u costu di u travagliu hè assai riduttu è u ciclu di pruduzzione hè accurtatu. U persunale di a stazione di zootecnia è veterinaria di u municipiu furnisce ancu una guida regulare. Disinfettamu è uccidemu i pollai, vaccinemu i polli cù vaccini contr'à a malattia di Newcastle è vaccini contr'à l'influenza aviaria gratuitamente. Un ambiente di crescita stabile è sanu hè favurevule à a crescita di e galline ovaiole è à l'aumentu di u tassu di pruduzzione d'ova. U valore di a nostra pruduzzione cresce ancu annu dopu annu. Grazie mille U forte sustegnu di u guvernu di u municipiu annantu à l'anni ". A gioia di u direttore di a splutazione agricula hè al di là di e parolle.

sistema di alimentazione

«A tecnulugia matura è l'esperienza di sta splutazione furnisce un "pianu" di riferimentu per l'agricultori per sviluppà l'avicultura, stimulendu efficacemente u sviluppu di l'industria avicola muderna in Halbak Township. In u futuru, aumenteremu u sustegnu è l'investimenti in l'industria di l'allevamentu. L'espansione di a scala di e diverse industrie di l'allevamentu porterà più opportunità per e masse di inizià un'attività è aumentà u so redditu», hà dettu u membru di u cumitatu di u partitu è u vicecapu di Halbak Township.

Per implementà a strategia di rivitalizazione rurale, a rivitalizazione industriale hè a basa. In l'ultimi anni, u municipiu di Haerbalke hà sviluppatu continuamente l'industria di l'acquacoltura in cunfurmità cù i requisiti di varietà eccellenti, ripruduzzione scientifica, gestione standardizata, immunizazione prugrammata è trattamentu senza inquinamentu. Benefizianu e masse.

gabbia di pullastru04

In u prossimu passu, u municipiu di Halbak cuntinuerà à fucalizza si nantu à l'ubbiettivu di un sviluppu ecunomicu di alta qualità, cuntinuerà à prumove l'integrazione di l'industrie primarie, secundarie è terziarie è a trasfurmazione è a migliurazione di l'ecunumia cullettiva, empower a pruduzzione cù a scienza è a tecnulugia, è cercherà u prugressu attraversu a rivitalizazione industriale, affinchì più persone manghjinu "risu industriale", aiutendu i paisani è i pastori à realizà gradualmente u so sognu di aumentà u redditu è ​​di diventà ricchi!

Simu in linea, chì possu aiutà vi oghje ?
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

Data di publicazione: 13 dicembre 2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: