Chì rolu ghjocanu e vitamine in l'allevamentu di galline ovaiole ?

U rolu di e vitamine inallevamentu di polli.

E vitamine sò una classa particulare di cumposti organichi di bassu pesu moleculare necessarii per u pollame per mantene a vita, a crescita è u sviluppu, e funzioni fisiologiche nurmali è u metabolismu.
U pollame hà assai pocu bisognu di vitamine, ma ghjoca un rolu impurtante in u metabolismu di u corpu di u pollame.
Ci sò pochi microorganismi in u trattu digestivu di u pollame, è a maiò parte di e vitamine ùn ponu esse sintetizate in u corpu, dunque ùn ponu micca risponde à i bisogni è devenu esse pigliate da l'alimentu.

Quandu hè deficiente, pruvucarà disordini di u metabolismu di i materiali, stagnazione di a crescita è diverse malatie, è ancu a morte in casi gravi. I riproduttori è i pulcini anu esigenze più severe per e vitamine. Calchì volta a pruduzzione d'ova di i polli ùn hè micca bassa, ma u tassu di fecundazione è u tassu di schiusa ùn sò micca alti, ciò chì hè causatu da a mancanza di certe vitamine.

1.Vitamine liposolubili

1-1. Vitamina A (vitamina chì prumove a crescita)

Pò mantene una visione nurmale, prutege a funzione nurmale di e cellule epiteliali è di u tissutu nervosu, prumove a crescita è u sviluppu di u pollame, aumentà l'appetitu, prumove a digestione è migliurà a resistenza à e malatie infettive è i parassiti.
A mancanza di vitamina A in l'alimentu porta à a cecità notturna in u pollame, una crescita lenta, una diminuzione di u tassu di pruduzzione d'ova, una diminuzione di u tassu di fecundazione, un bassu tassu di schiusa, una resistenza indebolita à e malatie è una propensione à diverse malatie. S'ellu ci hè troppu vitamina A in l'alimentu, vale à dì più di 10.000 unità internaziunali / kg, aumenterà a mortalità di l'embrioni in u primu periodu d'incubazione. A vitamina A hè ricca d'oliu di fegatu di merluzzu, è e carotte è u fenu d'alfalfa cuntenenu assai carotene.

1-2. Vitamina D

Hè ligatu à u metabolismu di u calciu è di u fosforu in l'acelli, prumove l'assorbimentu di calciu è di fosforu in l'intestinu chjucu, regula l'escrezione di calciu è di fosforu in i reni, è prumove a calcificazione nurmale di l'osse.
Quandu u pollame hè carente di vitamina D, u metabolismu minerale di u corpu hè disordinatu, ciò chì impedisce u sviluppu di e so osse, cù conseguenti rachitismu, becchi, zampe è sternu morbidi è flessibile, gusci d'ova fini o morbidi, diminuzione di a pruduzzione è di a schiusa d'ova, scarsa crescita, piume è zampe ruvide è debuli.
Tuttavia, troppu vitamina D pò purtà à l'avvelenamentu di u pollame. A vitamina D citata quì si riferisce à a vitamina D3, perchè u pollame hà una forte capacità di utilizà a vitamina D3, è l'oliu di fegatu di merluzzu cuntene più D3.

1-3. Vitamina E

Hè ligatu à u metabolismu di l'acidi nucleichi è à u redox di l'enzimi, mantene a funzione cumpleta di e membrane cellulari, è pò prumove a funzione immune, migliurà a resistenza di u pollame à e malatie, è rinfurzà l'effettu anti-stress.
A mancanza di vitamina E in u pollame soffre d'encefalomalacia, chì pò causà disordini riproduttivi, bassa pruduzzione d'ova è bassa capacità di schiusa. L'aghjunghje di vitamina E à l'alimentu pò migliurà u tassu di schiusa, prumove a crescita è u sviluppu, è rinfurzà a funzione immune. A vitamina E hè abbundante in u foragiu verde, u germe di granu è u tuorlu d'ova.

1-4. Vitamina K

Hè un cumpunente necessariu per u pollame per mantene una coagulazione di u sangue nurmale, è hè generalmente adupratu per prevene è trattà e malatie emorragiche causate da a carenza di vitamina K. A mancanza di vitamina K in u pollame hè propensa à e malatie emorragiche, à un longu tempu di coagulazione è à danni à i picculi vasi sanguigni, chì ponu purtà à un sanguinamentu massivu. Se u cuntenutu sinteticu di vitamina K supera 1.000 volte u requisitu nurmale, si verificarà un avvelenamentu, è a vitamina K hè abbundante in u foragiu verde è in a soia.

gallinaghju

2. vitamine idrosolubili

2-1. Vitamina B1 (tiamina)

Hè ligata à u mantenimentu di u metabolismu di i carbuidrati è di a funzione neurologica di i polli, è hè strettamente ligata à u prucessu digestivu nurmale. Quandu l'alimentu manca, i polli mostranu perdita d'appetitu, debulezza musculare, perdita di pesu, indigestione è altri fenomeni. Una carenza severa si manifesta cum'è polineurite cù a testa inclinata in daretu. A tiamina hè abbundante in u foragiu verde è in u fenu.

2-2. Vitamina B2 (riboflavina)

Ghjoca un rollu impurtante in u redox in vivo, regula a respirazione cellulare è participa à u metabolismu di l'energia è di e proteine. In assenza di riboflavina, i pulcini crescenu male, cù zampe morbide, dite curve versu l'internu è un corpu chjucu. A riboflavina hè abbundante in u foragiu verde, a farina di fenu, u levitu, a farina di pesce, a crusca è u granu.

2-3. Vitamina B3 (acidu pantotenicu)

Hè ligatu à u metabolismu di i carbuidrati, di e proteine è di i grassi, à a dermatite quandu hè assente, à e piume ruvide, à a crescita ritardata, à l'osse corte è spesse, à u bassu tassu di sopravvivenza, à e prublemi cardiaci è epatici maiò, à l'ipoplasia musculare, à l'ipertrofia di l'articuli di u ghjinochju, ecc. L'acidu pantotenicu hè assai instabile è si dannighja facilmente quandu hè mischiatu cù l'alimentu, dunque i sali di calciu sò spessu usati cum'è additivi. L'acidu pantotenicu hè abbundante in u levitu, a crusca è u granu.

gabbia di gallina di carne

2-4. Vitamina pp (niacina)

Hè un cumpunente impurtante di l'enzimi, chì hè cunvertitu in nicotinamide in u corpu, participa à a reazione redox in u corpu, è ghjoca un rolu impurtante in u mantenimentu di a funzione nurmale di a pelle è di l'organi digestivi. A dumanda di pulcini hè alta, perdita di appetitu, crescita lenta, piume scarse è muta, ossa di e gambe curve è bassu tassu di sopravvivenza; a mancanza di pulcini adulti, u tassu di pruduzzione d'ova, a qualità di u gusciu d'ova, u tassu di schiusa diminuiscenu tutti. Tuttavia, troppu niacina in l'alimentu pruvucarà a morte di l'embrioni è un bassu tassu di schiusa. A niacina hè abbundante in u levitu, i fasgioli, a crusca, u materiale verde è a farina di pesce.

Per piacè cuntattateci àdirector@retechfarming.com.


Data di publicazione: 01-aostu-2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: