10 precautions quandu utilizate cortini umidi

In l'estiu caldu, u clima d'alta temperatura porta difficultà à a gestione di broilers.

Per furnisce un ambiente còmode per i broilers, attraversu u cuntrollu di u coefficient di rinfrescante di l'aria, l'umidità è u coefficient di calore, a temperatura di u corpu di u broiler è l'indice di stress termicu di broilers di diverse età, ucortini bagnatia tecnulugia pò esse cuntrullata.L'applicazione curretta di l'usu scientificu à e grande splutazioni di pollame hè diventata a tendenza generale.

cortini bagnati

 L'usu quotidianu di a cortina umida deve esse attentu à i seguenti prublemi:

1. Sicondu l'età di u pollulu, a temperatura di l'ambiente esternu, a temperatura di destinazione, l'effettu di rinfrescante di l'aria è altri fattori, u nùmeru di ventilatori verticali per esse attivati, u tempu di cambiamentu di a pompa d'acqua è u tempu di cambiamentu. intervalli sò determinati.

2. Segui u principiu passu à passu à u principiu di l'usu di u pad umitu, cusì chì i pollastri anu un prucessu d'adattazione, aumentà gradualmente u tempu di apertura di u pad umitu è ​​riduce gradualmente a pompa d'acqua off time, è cresce gradualmente l'area di u pad umitu da 1/4.Dopu chì a carta di cortina d'acqua hè completamente secca, cuminciate a pompa d'acqua per furnisce l'acqua, è mantene a cortina d'acqua in un ciculu di siccazione gradualmente è bagnate gradualmente, per ottene u megliu effettu di l'evaporazione di u vapore d'acqua da a superficia di l'acqua. carta di cortina d'acqua.

3. A temperatura attuale di u pollulu hè più di 5 ° C più altu ch'è a temperatura di destinazione.

4. Ci hè menu piume in u periodu di brooding è a temperatura di u corpu hè più bassu, cusì utilizate a cortina umida cun prudenza.

5. Aghjustate u tempu di rega è l'intervallu in u tempu quandu u clima cambia di colpu.A tampiratura hè bassa à a notte, è a cortina umida hè fermata.Pudete cambià in modu flessibile trà a ventilazione longitudinale è a ventilazione transitoria.U numaru di fan utilizati hè cambiatu.Picculi cambiamenti in a velocità di u ventu di a superficia è l'umidità relativa pò evità grandi cambiamenti in a temperatura di u corpu è ghjunghje à u scopu di cunfortu è di l'alimentazione normale di i pollastri.

6. Dopu à aduprà ucortina bagnata, u cambiamentu di pressione negativa ùn deve esse troppu grande, è deve esse guardatu à 0,05 ~ 0,1 inch di colonna d'acqua (12,5 ~ 25Pa).

7. L'area di a cortina umida deve esse abbastanza.Quandu l'area hè chjuca, a velocità di u ventu à traversu a cortina serà grande, chì pruvucarà l'umidità in a casa per aumentà, a temperatura di u corpu diventerà più altu, è l'indici di stress calori aumenterà, è l'effettu di rinfrescante serà poviru.Stress, i gaddini sò ipossichi è l'ingesta di alimentazione hè bassa.

8. Aduprate soprattuttu a cortina umida da 10: 00 à 16: 00, aduprate u deflector di ventu di cortina bagnata, aghjustà scientificamente a dimensione di l'apertura, mantene a tavola d'insulazione adattata per una velocità di u ventu stabile di 2 m / s, è impedisce u bagnatu è aria fridda da soffia direttamente à i pollastri vicinu à a cortina umida.Prestate attenzione à u cambiamentu di a vitezza di u ventucortina bagnata, Evite u forte aumentu di l'umidità in a casa, è fate attenzione à u cambiamentu di a temperatura di u corpu causatu da u cambiamentu di a velocità di u ventu di a superficia di u corpu in a casa di pollulu è a temperatura è l'umidità in a casa.

cortina bagnata

9. Osservendu attentamente u bandatu, aduttà un modu di ventilazione scientifica è efficace in u tempu.Prima di utilizà a cortina umida, cuminciate cù a ventilazione minima di ventilazione-transizione-ventilazione longitudinale.Cumincià cù u pad umitu: ventilazione longitudinale - transizione ventilazione umidificazione curtain water supply - umidificazione di ventilazione longitudinale curtain water supply (apre parechji dampers à l'estremità di u pad umitu) - ventilazione longitudinale umidificazione curtain water supply;cum'è a cortina di umidificazione di a ventilazione di transizione, u raffreddamentu evaporativu è a cortina di umidificazione di a ventilazione longitudinale, u cambiamentu di u modu di raffreddamentu evaporativu, quandu a cortina umida hè fermata, u cambiamentu trà a ventilazione longitudinale è a ventilazione di transizione, u numeru di porte d'aria aduprate, a dimensione di l'area di entrata d'aria, è l'aumentu o a diminuzione di u numeru di fan, attraversu u coefficient di rinfrescante di l'aria, u coefficient d'umidità, a temperatura di u corpu di u broiler è u cuntrollu di l'indice di stress calori mantene una temperatura di u corpu constante per mezu di diverse misure di gestione.

10. U scopu di usu di ucortina bagnatahè di cuntrullà a temperatura, micca di rinfriscà.

Per piacè cuntattateci àdirector@farmingport.com!


Tempu di post: Jul-04-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: