10 dumande nantu à a stallazione di cortini umidi in a splutazioni di pollo

A cortina umida, ancu cunnisciuta cum'è a cortina d'acqua, hà una struttura di nidi di miele, chì usa l'insaturazione di l'aria è l'evaporazione è l'assorbimentu di calore di l'acqua per rinfriscà.

I dispositi di cortina umida sò generalmente divisi in duie categorie:

  • muru di cortina d'acqua più ventilatore di pressione negativa
  • ventilatore esternu indipendente di cortina bagnata.

Ucortina d'acquawall plus fan pressure negativu hè principalmente usatu ingallinarichì sò faciuli di chjude è avè esigenze di rinfrescamentu elevati;u ventilatore di cortina umida esterna indipendente hè adattatu per i pollastri chì ùn necessitanu micca un altu rinfrescante è ùn sò micca faciuli di chjude.

https://www.retechchickencage.com/retech/

Attualmente, a maiò parte di e splutazioni di pollastre utilizanu pareti di cortina d'acqua è ventilatori di pressione negativa.L'effettu di utilizà una cortina umida per rinfriscà hè megliu.Quandu si usanu cortini umidi è fanatichi in a splutazioni, deve esse attentu à questi deci punti:

1. A casa deve esse u più ermetica pussibule.

Se utilizate una cortina umida per rinfriscà, ùn pudete micca apre a finestra per l'alta temperatura in l'estiu.Se ùn hè micca ermeticu, a pressione negativa ùn pò micca esse furmatu in uavicultura, L'aria fridda chì passa per a cortina umida serà ridutta, è l'aria calda fora di a casa entre. 

2. Determinate raghjone u nùmeru di fan in a casa di pollulu è l'area di a cortina d'acqua.

U numaru di fan in usplutazioni di polliè l'area di a cortina d'acqua deve esse determinata secondu u clima lucale, e cundizioni, a taglia di pollulu è a densità di ripruduzzione;à u listessu tempu, deve esse cunsideratu chì l'area di intake di l'aria efficace diminuite dopu chì a cortina umida hè aduprata per un periudu di tempu.Per quessa, quandu u disignu di l'area di a cortina umida pò esse aumentata in modu adattatu. 

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

3. Ci deve esse una certa distanza trà a cortina umida è a gabbia di pollulu.

Per impedisce chì u ventu friddu soffia direttamente nantu à u pollulu, hè cunsigliatu chì a cortina umida ègabbia di polloesse separati da 2 à 3 metri.Lascià currettamente una certa distanza per assicurà chì a cortina umida ùn serà micca dannata durante u trasportu di l'arnesi di pulizia è i carretti di cullizzioni d'ova.

4. Cuntrolla u tempu d'apertura di a cortina umida.

In cunsiderà i bisogni di risparmià l'acqua è l'electricità è veramente rinfriscà, hè generalmente sceltu per apre a cortina umida à 13-16 ore ogni ghjornu. 

https://www.retechchickencage.com/layer-chicken-cage/

5. Fate un bonu travagliu di cuntrollà prima chì a cortina umida hè aperta.

Prima chì a cortina umida hè aperta, verificate almenu trè aspetti:

① Verificate se u fan hè normale;

② Verificate se a carta di fibra ondulata, u cullettore d'acqua è a pipa d'acqua sò lisci è normali, è s'ellu ci hè sedimentu;

③ Verificate se u filtru à l'entrata di l'acqua di a pompa sommergibile hè in boni cundizioni, s'ellu ci hè una fuga d'acqua in usistema di circulazione d'acqua.

6. Fate un bonu travagliu di ombrezza cù cortini umidi.

Hè cunsigliatu à aghjunghje un parasole fora di ucortina bagnataper impediscenu chì u sole brilla direttamente nantu à a cortina umida, chì pruvucarà a temperatura di l'acqua per risurrezzione è affetta l'effettu di rinfrescante.

7. Prestate attenzione à l'effettu di a temperatura di l'acqua.

Pruvate d'utilizà l'acqua di pozzu prufonda, perchè u fretu di l'acqua chì scorri à traversu a cortina umida, u megliu l'effettu di rinfrescante.Quandu l'acqua hè stata circulata parechje volte è a temperatura di l'acqua cresce (più di 24 ° C), l'acqua deve esse cambiata in u tempu.I disinfettanti deve esse aghjuntu à l'acqua utilizata per u primu usu di a cortina umida per prevene a diffusione di e malatie.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

8. L'usu raghjone di cortini umidi.

Durante l'usu di u pad umitu, pulite u filtru di u pad umitu una volta à ghjornu.Verificate regularmente se a cortina umida hè bluccata, deformata o colapsata, chì affetterà l'effettu di rinfrescante.
I mutivi di u bloccu includenu polvera in l'aria, impurità in l'acqua, deformazione di a carta di cortina bagnata per via di una qualità povera, micca soffiata secca dopu l'usu, o mildiu nantu à a superficia per via di l'usu longu.Dopu avè tagliatu a surgente di l'acqua ogni ghjornu, lasciate chì u fan cuntinueghja à curriri per più di una meza ora, è poi si ferma dopu chì a cortina umida hè secca, per impediscenu a crescita di l'alga, evitendu cusì bluccà a pompa d'acqua, filtru. è pipa di distribuzione d'acqua.

9. Fate un bonu travagliu di prutezzione di cortina umida.

Quandu u sistema di cortina umida ùn hè micca utilizatu per un bellu pezzu, una ispezione cumpleta deve esse realizata regularmente per vede s'ellu hè deformatu i pale di fan.In a stagione di rinfrescante, i mantelli di cuttuni o filmi deve esse aghjuntu à l'internu è fora di a cortina umida per impedisce chì l'aria fridda entre in a casa di pollulu.
Pergrande splutazioni di polli, Quandu si stallanu cortini umidi, cunzidira l'installazione di persiane automatiche.
Quandu a cortina umida ùn hè micca utilizata, l'acqua in a pipa d'acqua è a piscina deve esse sguassata, è ligata cù una tela plastica per impedisce a polvera è a sabbia di entre in a piscina è esse purtata in u dispusitivu.
U mutore di a pompa d'acqua deve esse ben cunservatu per prevene i danni causati da a congelazione.A carta di cortina d'acqua deve esse coperta cù una reta di parasole (tela) per impedisce a vita di serviziu da esse scurciata per l'oxidazione.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

10. Prestate attenzione à a stallazione di a pipa d'acqua di cortina umida.

L'outlet di l'acqua di u tubu di fognatura horizontale di a cortina umida deve esse stallatu in sopra per impedisce u bloccu è u flussu d'acqua irregolare.U tubu di fossa di cortina umida ùn deve esse stallatu cumplettamente chjusu per facilità a pulizia è u disassemblamentu.

 

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

Tempu di Postu: Nov-15-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: