(1) Sorprese cumuni durante a cova di i pulcini !

01 .I pulcini ùn manghjanu nè beie quand’elli ghjunghjenu in casa

(1) Certi clienti anu dettu chì i pulcini ùn anu micca beatu assai acqua o cibo quandu sò ghjunti in casa.Dopu à l'interrogazione, hè cunsigliatu di cambià l'acqua di novu, è in u risultatu, i bandati cuminciaru à beie è manghjanu nurmale.

L'agricultori preparanu l'acqua è l'alimentazione in anticipu.Ma qualchì volta u tempu quandu i pulcini arrivanu in casa pò esse assai diffirenti.Se l'acqua in u caldu hè aghjuntu per un bellu pezzu, a palatabilità diventerà povira;soprattuttu dopu à aghjunghje glucose, medicina multidimensionale o aperta, a suluzione aqueous hè facile à deteriorate in un ambiente altu temperature, è u palatability hè peggiu, è i pulcini ùn beie.Upulciniùn pò micca beie acqua, cusì naturalmente ùn alimentanu micca assai.

Cunsigliu:

L'acqua bollita calda pò esse usata per u primu sorsu d'acqua quandu upulcinighjunghjenu in casa, è i medicini di cura di a salute ponu esse aghjuntu quandu i pulcini bevianu l'acqua, manghjanu l'alimentariu è si movenu nurmale.
A temperatura di a casa di pollulu hè troppu bassu.Per mantene a temperatura di u corpu, i pulcini si stringhjenu l'altri per mantene u calore, chì affetta l'attività fisiologica normale di i pulcini, cum'è l'ingesta di alimentazione è l'acqua potabile.

gabbia di pullet2

02. Pulcino di bagnu

(1) Trasportu longu, causatu da a mancanza d'acqua in i pulcini.
(2) A temperatura di a casa hè troppu alta o troppu bassa.
(3) Upulcinoa pusizione di l'acqua potabile ùn hè micca abbastanza.
(4) A dimensione di a fontana di beie ùn hè micca adatta.

Cunsigliu:

(1) Pre-riscaldamentu in anticipu, i pulcini ghjunghjenu à a temperatura ghjusta, è ponu beie l'acqua potabile u più prestu pussibule.I sali di reidratazione orali ponu esse pigliati in moderazione per i pollastri chì mancanu l'acqua per un bellu pezzu.
(2) 1-2 simane dopu à l'ingressu à i pulcini, micca più di 50 galline per metru quadru;altrimenti, a crescita di i pulcini serà affettata, u sviluppu serà ritardatu, l'uniformità serà povira, è a pupulazione di pollulu serà debule è sickly.
(3) Aduprate fontane adatte, ogni fontana pò furnisce 16-25 pulcini d'acqua.Per l'abbeveratoi di l'acqua è l'abbeveratoi, a pusizione induve ogni pollulu manghja è beie l'acqua hè 2,5-3 cm per pollulu.
In cunclusioni, hè impurtante furnisce un ambiente adattatu per i pulcini.

gabbia di polla 1


Tempu di Postu: Apr-20-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: