L'esperti di u bestiame è di l'avicultura anu signalatu chì quandu a temperatura ambiente cambia di colpu, averà u più grande impattu nantu à i polli allevati in terra. I polli ponu avè una risposta à u stress termicu, è u sistema nervosu, u sistema endocrinu, u sistema digestivu è u sistema immunitariu sperimenteranu disordini fisiologichi, è a so resistenza diminuirà. Hè faciule causà malatie è a crescita hè impedita s'ella hè vinta.
A causa di a necessità di cunservà u calore, a ventilazione di ugallinaghjuhè ridutta, ciò chì pò facilmente purtà à una sovraumidità è à una lettiera ammuffita, à focolai d'infezzione da coccidii, à avvelenamentu da micotossine è à malatie respiratorie.
Principalmente i seguenti 4 aspetti:
- Migliurà a tenuta d'aria di u gallinacciu è piglià misure per mantene u gallinacciu caldu.
- Pulite u pollaiu è mantene lu asciuttu
- Fate attenzione à l'igiene di u pollaio è disinfettatelu regularmente
- Ajustà u livellu nutrizionale di a dieta per migliurà a resistenza di u corpu di u pollu
In dettagliu, cumu fà sti 4 aspetti ?
1. Migliurà a ermeticità di u gallinacciu è piglià misure per mantene u gallinacciu caldu.
- Hè necessariu verificà attentamente se i tubi d'acqua in upollaios'ellu ci hè una perdita, s'ellu ci hè un locu induve u ventu pò entre, assicuratevi chì i muri, e porte è e finestre sianu sigillati, è riducete e perdite d'aria. I gallinari cundiziunali ponu aduprà impianti d'insulazione è di riscaldamentu.
- Siccomu e porte è e finestre di u gallinacciu sò chjuse bè è u vulume di ventilazione hè riduttu, i gasi di scaricu emessi da u pullastru è l'ammoniaca, u diossidu di carbonu, l'idrogenu sulfuratu è altri gasi dannosi prudutti da a fermentazione di u letame di pullastru s'accumuleranu in u gallinacciu, ciò chì pò facilmente induce malatie respiratorie in u pullastru. Dunque, per assicurà a ventilazione necessaria di u gallinacciu, u ventilatore deve esse impostu à u modu di ventilazione più bassu in presenza di aria fresca.
- Quandu u tempu hè bellu à meziornu, pudete apre currettamente a finestra per ventilà, affinchì l'aria in u gallinacciu sia fresca è l'ossigenu sia sufficiente per prevene i prublemi prima ch'elli si verificanu.
2. Pulite u pollaiu è mantene lu asciuttu.
- A causa di a poca ventilazione in uallevamentu di polli, l'aria calda in casa cundenserà una grande quantità di gocce d'acqua, risultendu in una umidità eccessiva in u gallinacciu, creendu cundizioni per a proliferazione di batteri è parassiti.
- Dunque, duvemu rinfurzà a gestione, fà attenzione à mantene u gallinacciu pulitu è asciuttu, pulisce u letame di pollame in tempu, addensà a lettiera in modu adattatu, è a lettiera deve esse cumpletamente asciutta per prevene a muffa.
3. Fate attenzione à l'igiene di u gallinacciu è disinfettatelu regularmente.
- A causa di u fretu, a resistenza di i polli hè generalmente indebulita. Sè a disinfezione hè trascurata, pò purtà facilmente à epidemie di malatie è causà perdite pesanti. Dunque, hè necessariu fà un bon travagliu di disinfezione, è disinfettà i polli almenu una volta à settimana.
- Durante a disinfezione, i medicinali per prevene e malatie intestinali è respiratorie ponu esse aghjunti à l'acqua potabile per eliminà u più pussibule e fonti di stress, urganizà ragiunevolmente u tempu per l'alimentazione, a poda di u beccu, l'immunizazione, ecc., è eliminà è pulisce i polli malati in tempu.
4. Ajustà u livellu nutrizionale di a dieta per migliurà a resistenza di u corpu di u pullastru.
- Quandu u tempu hè fretu, l'energia di mantenimentu di u pullastru hà bisognu di aumentà. Quandu a gamma di fluttuazioni di temperatura hè chjuca, basta à aumentà a quantità di alimentazione; quandu a temperatura cala significativamente, a proporzione di granu è oliu in l'alimentu deve esse aumentata in modu apprupriatu, è a proteina grezza deve esse aghjustata à una cuncentrazione raghjonevule. per una maggiore efficienza di cunversione di l'alimentu.
- Quandu si formula l'alimentazione, fate attenzione à a qualità di e materie prime di l'alimentazione, assicuratevi una certa proporzione di proteine, è eliminate i cumpunenti ammuffiti, o aghjunghjite additivi di disintossicazione efficaci à l'alimentazione per risponde à i bisogni fisiologichi è di pruduzzione di i polli;
- Aumentà apprupriatamente u cuntenutu di vitamine è oligoelementi in l'alimentu, migliurà a fisicità di u pullastru, migliurà a resistenza à e malatie è a capacità di pruduzzione di u pullastru, è migliurà l'efficienza di ripruduzzione.
Data di publicazione: 6 di ghjennaghju di u 2023