4 misure per crià i pollastri in u clima fretu

L'esperti di l'allevamentu è di l'avicultura anu indicatu chì quandu a temperatura di l'ambienti cambia di colpu, avarà u più grande impattu nantu à i gaddini cresciuti in terra.I pollastri ponu avè una risposta à l'estressi di a temperatura, è u sistema nervu, u sistema endocrinu, u sistema digestivu è u sistema immune sperimentanu disordini fisiologichi, è a so resistenza diminuite.Hè facilitu per causà malatie è a crescita hè impedita si hè cunquistata.

A causa di a necessità di preservazione di u calore, a ventilazione di ugallinariahè ridutta, chì pò facilmente purtà à l'umidità eccessiva è a littera muffa, epidemie d'infezzione di coccidia, avvelenamentu da micotossina è malatie respiratorie.

splutazioni intelligente

Principalmente i seguenti 4 aspetti:

  1. Aumentate l'ermetica di a casa di pollastru è pigliate misure per mantene a casa di pollastru calda.
  2. Pulite u coop è mantene a secca
  3. Prestate attenzione à l'igiene di u pollulu è disinfettate regularmente
  4. Aghjustate u livellu nutrizionale di a dieta per rinfurzà a resistenza di u corpu di pollo

gabbia pullet02

 

In detail, cumu fà questi 4 aspetti?

 1. Aumentate l'impermeabilità di a gaddina è pigliate misure per mantene a gaddina calda.

  • Hè necessariu di verificà currettamente se i tubi d'acqua in uaviculturasò leaking, s'ellu ci hè un locu induve u ventu pò entre, assicuratevi chì i mura, porte è finestri sò sigillati, è riduce a fuga d'aria.I pollastri cundiziunali ponu utilizà l'insulazione è e instalazioni di riscaldamentu.
  • Perchè e porte è i finestri di a casa di pollastru sò chjusi stretti è u voluminu di ventilazione hè ridutta, u gasu residuale emessu da u pollulu è l'ammonia, l'anidride carbonica, l'idrogenu sulfuru è altri gasi dannosi pruduciuti da a fermentazione di manure di pollo s'acumuleranu in l'acqua. pollastru, chì pò facilmente induce malatie respiratorii in u pollulu.Per quessa, per assicurà a ventilazione necessaria di a casa di pollulu, u fan deve esse stallatu à u modu di ventilazione più bassu nantu à a premisa di l'aire frescu.
  • Quandu u tempu hè bonu à meziornu, pudete apre a finestra currettamente per ventilà, perchè l'aria in a casa di pollulu hè fresca è l'ossigenu hè abbastanza per prevene i prublemi prima di succede.

broiler03

 

2. Pulite u coop è mantene a secca.

  • A causa di a piccula ventilazione in usplutazioni di polli, L'aria calda in a casa cundensa una grande quantità di gocce d'acqua, risultatu in l'umidità eccessiva in u pollulu, creendu e cundizioni per a proliferazione di bacteria è parassiti.
  • Dunque, duvemu rinfurzà a gestione, attente à mantene a casa di pollastru pulita è secca, pulizziari l'aviculture in u tempu, addensate a littera in modu adattatu, è a littera deve esse secca sana per prevene u mildiu.

broiler05

 

 

3. Prestate attenzione à l'igiene di u pollulu è disinfettate regularmente.

  • A causa di u clima fretu, a resistenza di i gaddini hè generalmente debilitatu.Se a disinfezione hè trascurata, facilmente guidà à i focu di malatie è causanu perdite pesanti.Per quessa, hè necessariu di fà un bonu travagliu di disinfettazione, è disinfettate i gaddini almenu una volta à settimana.
  • Durante a disinfezzione, i droghe per prevene e malatie intestinali è respiratorii ponu esse aghjuntu à l'acqua potabile per eliminà e fonti di stress quant'è pussibule, organizzendu ragiunate u tempu per l'alimentazione, a tagliata di u beccu, l'immunizazione, etc., è eliminà è pulisce i polli malati à tempu .

gabbia automatica di strati

 

4. Aghjustate u livellu nutrizionale di a dieta per rinfurzà a resistenza di u corpu di pollulu.

  • Quandu u clima hè fretu, l'energia di mantenimentu di u pollulu hà bisognu à aumentà.Quandu a variazione di a temperatura hè chjuca, hè abbastanza per aumentà a quantità di alimentazione;quandu a temperatura scende significativamente, a proporzione di granu è oliu in l'alimentazione deve esse aumentata in modu adattatu, è a proteina cruda deve esse aghjustata à una cuncentrazione raghjone.per una più alta efficienza di cunversione di l'alimentazione.
  • Quandu furmulà l'alimentu, fate attenzione à a qualità di e materie prime di l'alimentu, assicuratevi una certa proporzione di prutezione, è sguassate i cumpunenti muffa, o aghjunghje additivi di disintossicazione efficace à l'alimentazione per risponde à i bisogni fisiologichi è di produzzione di i pollastri;
  • Aumentà in modu adattatu u cuntenutu di vitamini è oligoelementi in l'alimentu, rinfurzà u fisicu di u pollulu, migliurà a resistenza à a malatia è a capacità di produzzione di u pollulu, è migliurà l'efficienza di ripruduzzione.

equipaggiu di alimentazione di pollame

 

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
RETECHpò fà l'allevamentu di pollo assai più intelligente è faciule.
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

 


Tempu di posta: 06-Jan-2023

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: