5 punti per verificà l'acqua potabile di pollo in l'estiu!

1. Assicurà un fornimentu d'acqua adattatu per e galline.

Un pollulu beie circa duie volte l'acqua chì manghja, è serà più altu in l'estiu.

I pollastri anu dui picchi di acqua potabile ogni ghjornu, à dì 10: 00-11: 00 in a matina dopu à pusà l'ova è 0,5-1 ora prima di luci.

Dunque, tutti i nostri travaglii di gestione duveranu staggerà stu periodu è ùn interferiscenu mai cù l'acqua potabile di i pollastri.

U rapportu di l'ingesta di l'alimentariu è l'ingesta d'acqua à e diverse temperature ambientali Sintomi di disidratazione
Temperature ambientale Pruporzione (1: X) Segni di parte di u corpu Cumportamentu
60oF (16 ℃) 1.8 Corone e bargilli atrofia è cianosi
70oF (21 ℃) 2 hamstrings gonfia
80oF (27 ℃) 2.8 taburete sciolto, sbiadito
90oF (32 ℃) 4.9 pesu decadenza rapida
100oF (38 ℃) 8.4 musculi pettu mancanti

 2. Alimentate l'acqua di notte per riduce u scorrimentu mortu.

Ancu l'acqua potabile di i gaddini si firmò dopu chì i lumi sò stati spenti in l'estiu, l'excrezione di l'acqua ùn hà micca firmatu.

L'excrezione è a dissipazione di u calore di u corpu causanu una grande quantità di perdita d'acqua in u corpu è l'effetti negativi di parechji effetti avversi di l'alta temperatura in l'ambienti, risultatu in a viscosità di u sangue, a pressione di sangue è a temperatura di u corpu.

Dunque, partendu da u periodu quandu a temperatura media supera i 25°C, accende e luci per 1 à 1,5 ore circa 4 ore dopu chì i luci sò spenti di notte (ùn cuntate micca l'illuminazione, u prugramma di illuminazione originale resta invariatu).

E a ghjente vole entre in u pollulu, mette l'acqua à a fine di a linea di l'acqua per un tempu, aspettate chì a temperatura di l'acqua si rinfriscà, è poi chjude.

L'accensione di i lumi di notte per lascià i pollastri beie l'acqua è l'alimentazione hè una misura efficace per cumpensà a carenza di ingesta di alimentazione è acqua potabile in u caldu ghjornu è riduce l'incidenza di morte.

sistema di bevande di pollo

 3. Hè impurtante di mantene l'acqua fresca è pulita.

In l'estiu, quandu a temperatura di l'acqua supera i 30°C, i pollastri ùn sò micca disposti à beie l'acqua, è u fenomenu di i pollastri surriscaldati hè faciule fà.

Mantene l'acqua potable fresca è igienica in l'estiu hè a chjave per a salute di a banda è un bonu rendimentu di produzzione d'ova.

Per mantene l'acqua fresca, hè cunsigliatu di mette u cisterna di l'acqua nantu à a cortina umida, è custruisce un ombra o intarrà sottu terra;

Cuntrolla regularmente a qualità di l'acqua, pulisce a linea di l'acqua ogni settimana, è pulisce u cisterna di l'acqua ogni mità di mesi (utilizate detergente speciale o disinfettante di sali d'ammoniu quaternariu).

4. Assicurà a pruduzzione d'acqua di nipple adattatu.

I pollastri cù l'acqua di beie suffirenziu anu migliurà a resistenza di u stress di u calore è a mortalità ridutta in l'estiu.

A pruduzzione di l'acqua di u capezzolu di a cage di A-type per i gallinetti ùn deve esse menu di 90 ml / min, preferibile 100 ml / min in l'estiu;

E gabbie di tipu H ponu esse ridutte in modu adattatu cunsiderendu prublemi cum'è feci sottili.

A pruduzzione di l'acqua di u capezzolu hè in relazione cù a qualità di u capezzolu, a pressione di l'acqua è a pulizia di a linea di l'acqua.

beie capezzoli

5. Verificate i capezzoli spessu per prevene blocchi è perdite.

A pusizione induve u capezzolu hè bluccatu hà più materiale, è u tempu hè un pocu più longu per affettà a produzzione d'ova.

Per quessa, in più di l'ispezioni frequenti è escludendu l'occurrence di bloccu di capezzoli, hè necessariu di riduce l'amministrazione di l'acqua potabile quantu pussibule.

In a staghjoni di l'alta temperatura, l'alimentu dopu chì u capezzole fuglia è si bagna hè assai propensu à u mildiu è u deterioramentu, è i gaddini soffrenu di malatie è aumentanu a rata di morte dopu à manghjà.

Per quessa, hè necessariu di cuntrollà regularmente è rimpiazzà u capezzolu chì filtra, è sguassate l'alimentu umitu in u tempu, soprattuttu l'alimentu muffa sottu à l'interfaccia è l'utensili di l'uttellu.

acqua potable di pollo

Please contact us at director@farmingport.com!


Tempu di post: Jul-13-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: