Ferma avicola automatica in gabbia di pollo

Cum'è un principale fabricatore di attrezzature per l'allevamentu,RETECH FARMINGs'impegna à trasfurmà i bisogni di i clienti in suluzioni intelligenti, per aiutà à ottene splutazioni muderne è à migliurà l'efficienza agricula.

A facilità di multi-milioni di dollari hè cumplettamente fora di a griglia. Ma hè sempre bisognu di capisce cumu pruduce u so propiu alimentu, è pò avè bisognu di OGM per fà.

A Waialua Egg Farm, situata daretu à una longa berma d'erba verde nantu à a Route 803 à menu di 5 chilometri à l'est di Wahiawa, hè infine pruducia ova.
U stabilimentu di circa 200 000 polli hè in custruzzione dapoi 10 anni è u primu batch di 900 duzina d'ova hè statu vindutu a semana passata. L'acqua, cuperta di pannelli solari, vene direttamente da i so pozzi, è u manure di pollo hè cunvertitu in biochar, chì hè tornatu cum'è nutrienti per i agricultori in tuttu u statu. A facilità hè cunsiderata di punta.
Waialua Egg Farm hè di proprietà di Villa Rose, un cumpagnu di dui di i principali agroindustriali di u cuntinente, Hidden Villa Ranch è Rose Acre Farms.
Ci hè cusì pocu pruduttori in Hawaii chì u Serviziu Naziunale di Statistiche Agricole hà cessatu di liberà e dati in u 2011, quandu 65,5 milioni d'ova sò stati pruduciuti, perchè averebbe filtratu infurmazioni sensibili di l'affari per i pochi grandi operatori chì restanu.
Perchè pochi ponu furnisce ova nantu à a scala necessaria per alimentà tutta l'Hawaii, a maiò parte di l'ova dispunibuli venenu da u cuntinente, cum'è a maiò parte di l'alimenti. una duzina, mentre chì l'ova di Hawaii generalmente costanu circa $ 1,50 più.


Tempu di Postu: Apr-07-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: