1. Ogni ghjornufattoria di polli da carnegestione
Una luce adatta pò accelerà l'aumentu di pesu di i broilers, rinfurzà a circulazione sanguigna di i pulcini, aumentà l'appetitu, aiutà u metabolismu di u calciu è di u fosforu, è rinfurzà l'immunità di i pulcini. Tuttavia, se u prugramma di illuminazione di u nostrufattoria di polli da carnehè irragionevule, l'illuminazione hè troppu forte o troppu debule, è u tempu di illuminazione hè troppu longu o troppu cortu, avarà effetti negativi nantu à i polli.
A prima cosa di parlà hè cumu installà scientificamente l'equipaggiu di illuminazione artificiale inpollaiA distanza trà a lampada è a lampada in ogni gallinacciu deve esse 1,5 volte a distanza trà a lampada è u pollu, è a distanza urizzuntale trà a lampada è u muru deve esse a distanza trà e lampade. 2/1; E pusizioni d'installazione di ogni lampada devenu esse sfalsate è distribuite uniformemente.
U numeru di lampadine installate in ogni gallina pò esse urganizatu è installatu secondu a distanza sopra menzionata trà e lampade è a distanza trà e lampade è u muru. Dopu avè installatu l'equipaggiu di illuminazione secondu i requisiti sopra menzionati, a distribuzione di l'equipaggiu di illuminazione in u gallinacciu hè in un intervallu relativamente ragiunevule.
Oghje ghjornu, u ritmu di crescita di i broilers à piume bianche hè relativamente veloce, ciò chì porta à a cuntradizione trà i musculi chì crescenu rapidamente è u ritardu in u sviluppu di l'organi interni cum'è u core è i pulmoni. Siccomu parechji agricultori anu aduttatu alcune pratiche sbagliate in a prima fase di l'alimentazione, a crescita iniziale difattoria di polli da carnei pulcini sò stati causati. Una velocità troppu rapida renderà a cuntradizione trà a crescita musculare è u sviluppu di l'organi interni di i polli di carne più prominente. In a fase successiva, hè un fenomenu stranu chì ci sò parechje malatie è hè difficiule da allevà.
A chjave per risolve sta cuntradizione hè di fà un bon travagliu di cuntrollu di u materiale è di a luce, cuntrullà u ritmu di crescita di i musculi in a prima fase di i pulcini, aghjustà l'intensità di a luce, prumove a crescita è u sviluppu di l'organi interni, è migliurà a resistenza di u corpu à e malatie; hè difficiule di trattà i broilers dopu chì a malatia si verifica in a fase successiva. , i prublemi di costu elevatu è altu tassu di mortalità; aduprendu e caratteristiche di u cuntrollu di a luce è a compensazione di a crescita di i broilers, cuntrullà l'assunzione di alimenti, riduce u rapportu alimentu-carne, è infine riduce i risichi di ripruduzzione è migliurà i benefici ecunomichi di a crescita di i broilers.
2.Cuntrollu di i materiali è gestione di u cuntrollu di a luce
In u prucessu di pruduzzione attuale, parechji agricultori ùn anu mai pensatu à cuntrullà u pesudi i so polli. Pensanu chì manghjà più polli hè una bona cosa. Più crescenu prestu, megliu hè. Questu mostra chì i mo polli sò ben allevati. Di cunsiguenza, u pesu corpurale di i pulcini di 14 ghjorni di solitu righjunghje più di 450 grammi, ciò chì spessu face chì i pulcini crescinu troppu prestu in a prima fase, è crescenu lentamente in a fase successiva. U rapportu trà l'alimentu è a carne hè altu, propensu à e malatie è difficiule da cuntrullà.
prugramma di cuntrollu di a luce
U primu scopu di u cuntrollu di a luce hè di cumbinà si cù u cuntrollu di i materiali. Senza u cuntrollu di i materiali, ùn hè micca solu difficiule di cuntrullà u pesu corpurale, ma ci serà ancu agitazione per via di a fame, a cumpetizione per u cibu, i cummattimenti è u beccamentu di piume, chì aumenterà u tassu di mortalità; u secondu scopu di u cuntrollu di a luce hè di mantene ufattoria di polli da carneU silenziu di u pollu hè favurevule à u sviluppu di l'organi interni di u pollu in un ambiente scuru.
Seguiteci, aghjurneremu l'infurmazioni di ripruduzzione.
Data di publicazione: 13 di maghju 2022