Allevamentu è gestione di broilers, degne di cullezzione!(1)

U modu currettu per osservà i gaddini: ùn disturbate micca i gaddini quandu entra in ugabbia di pollo,vi vede chì tutti i gaddini sò spargugliati in modu uniformu in tutta a gabbia di pollulu, certi gaddini mangianu, certi beie, certi ghjucanu, certi dormenu, certi "parranu".
Tali bandati sò pachi sani è nurmali, altrimenti, avemu bisognu di truvà u mutivu immediatamente: alimenta?acqua potabile?ventilazione?illuminazione?temperatura?umidità?Stress?immunità?

Gestione di l'alimentazione

puntu di focus:
1. Livellu di materiale abbastanza è ancu distribuzione;
2. Verificate se a linea di guida è di alimentazione pò funzionà nurmale;
3. U gruixu di u materiale hè uniforme è uniforme;a tavula di materiale ùn pò esse inclinata per assicurà chì a linea di materiale hè tenuta dritta, è a linea di u sistema di alimentazione deve esse fissata per evità perdite è serie di electricità;
4. Aghjustate l'altitudine di a tavula di alimentazione: assicuratevi chì a tavola di alimentazione hè stallata in u locu, è l'altezza di u pollulu torna durante u periodu di ripruduzzione hè coherente cù l'altezza di a cima superiore di a griglia di alimentazione;
5. U materiale ùn pò esse tagliatu.Dopu à ogni alimentazione, verificate s'ellu a fine di u dispusitivu di livellu materiale hè in u locu, s'ellu u dispusitivu livellu materiale hè bluccatu è ci hè un fenomenu piastra viotu, è s'ellu u dispusitivu liveddu di materia hà materiali bulging, etc.;
6. Dopu à ogni alimentazione Verificate una volta per assicurà chì ogni gabbia di pollo hà alimentatu, è alluntanate l'alimentu à i dui estremità di l'abbeveratoio o distribuisce à i gaddini per prevene u mildiu è u deterioramentu cù u tempu.
7. Lasciate i pollastri pulizziari l'alimentu in l'abbeveru di l'alimentu o l'alimentu una volta à ghjornu.8. Observe si l'alimentu hè muffa è altre deteriorazione dopu l'alimentazione, è informa à u capu di a splutazioni in u tempu si trova qualchì anormalità.
Qualità di l'alimentu: U direttore di a splutazioni o u direttore generale deve esse attentu à l'aspettu di ogni alimentazione, cum'è u culore, particeddi, umidità secca, odore, etc. Se ci hè una anomalia, ùn serà micca accettata è rappurtata.

Avvisu: Quandu u gruppu hè insalubre, u primu hè chì a ingesta di alimentazione diminuirà, per quessa, hè necessariu di registrà accuratamente l'ingesta di alimentazione, è prestu una attenzione particulari à l'aumentu è a diminuzione di l'ingesta di alimentazione ogni ghjornu!

59

Gestione di l'acqua potabile

 

puntu di focus:
1. L'acqua ùn deve esse tagliata durante l'alimentazione normale per assicurà chì i gaddini ponu beie acqua pulita in ogni mumentu;
2. Flushing: A. Backflush a pipa d'acqua almenu una volta ogni dui ghjorni;B. Si deve esse lavatu quandu beie vaccini è droghe interagisce cù l'altri;C. Single flush è assicurà a liscia di u pipa di fognatura;
3. Prestate attenzione à verificà s'ellu u pipa di a linea d'acqua, u regulatore di pressione, u capezzolu, u pipa di u nivellu di l'acqua, etc. sò anormali, è sguassate immediatamente u gasu, a fuga d'acqua, u bloccu, etc.
4. Verificate s'ellu ci hè acqua è flussu nantu à u capezzolu à a fine ogni 4 ore;
5.14, 28 ghjorni, sguassate u regulatore di pressione è a pipa di cunnessione, pulite è sterilizà, è poi stallà è aduprà;
6. Quandu sguassate e linee di l'acqua, ogni culonna deve esse lavata per separatamente, è tutte e linee di l'acqua chì ùn sò micca lavate deve esse disattivate per aumentà a pressione di l'acqua di e linee di l'acqua per assicurà l'effettu di flussu.Fighjate chì l'acqua à a cuda hè pulita è poi lavà per 5 minuti.

Gestione di a luce

Punti chjave:
I pulcini duveranu avè abbastanza luce per stimulà l'alimentazione.
Precauzioni:

1. A lumera in a gabbia di pollulu hè uniforme.
2. U limitu di luce hè principiatu solu quandu u pesu di u pollulu righjunghji più di 180 grammi.
3. Reduce u periodu scuru prima di slaughtering.
4. Se scontri stress o altre situazione chì anu bisognu di aumentà l'alimentazione, pudete allargà l'illuminazione per stimulà l'alimentazione.
5. Per piacè ùn esse in u periodu di luce negra durante u tempu più fretu di u ghjornu.
6. L'eccessivu di luce pruvucarà a dipendenza da pecking di pollo è a morte súbita cù u ventre.

25

Per più infurmazione, vede quì sottu


Tempu di post: 30-mar-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: