Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-range

U sistema di cage di batterie hè assai megliu per i seguenti motivi:

Maximizazione di u spaziu

In u Sistema di Gabbia di Batteria, Una gabbia cuntene da 96, 128, 180 o 240 acelli secondu a scelta preferita.A dimensione di e gabbie per 128 uccelli quandu assemblatu hè di lunghezza 1870 mm, larghezza 2500 mm è altezza 2400 mm.A causa di a gestione curretta di u spaziu, u costu ridottu in l'acquistu di medicina, a gestione di l'alimenti è u travagliu ridottu, e gabbie furniscenu un altu ritornu di l'investimentu.

Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-Range (1)

Low Labor
Cù u sistema di gabbie di batterie, l'agricultore hà bisognu di pocu persunale per travaglià in a splutazioni, riducendu i costi operativi è aumentanu.

Pruduzzione di uova più altu
A pruduzzione d'ova hè assai più altu ch'è in u sistema di liberazione, perchè u muvimentu di i gaddini hè ristrettu in u sistema di cage di batterie, postu chì i gaddini ponu cunservà a so energia per a produzzione. in u prucessu chì porta à una pruduzzione più bassa

Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-Range (2)

Meno Rischi di Infezzione

In u sistema di gabbia di batterie, u sistema di rimozione automatica di u fugliale di pollo pulisce e feci è i pollastri ùn anu micca accessu direttu à e so feci chì significanu assai risichi d'infezzione è tariffi ridotti di medicazione à u cuntrariu di u sistema di liberazione induve i pollastri anu cuntattu direttu cù e feci chì cuntene ammonia è chì hè un periculu seriu per a salute.

Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-Range (3)

Rate d'ova rottu bassu
In u sistema di cage di batterie, i pollastri ùn anu micca cuntattu cù i so ova chì si sparghjeranu fora di a so portata à u cuntrariu di u sistema di liberazione induve i pollastri rompenu alcuni di l'ova chì risultanu à perdita di rivenuti.

Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-Range (5)

Sistema più faciule per l'alimentazione è l'abbeveratoi di pollo
In u sistema di gabbia di a batteria, l'alimentazione è l'irrigazione di i polli sò assai più faciuli è ùn ci hè micca sprecu, ma in u sistema di liberazione, hè stressante l'alimentazione è l'acqua di i pollastri è i perdi sò induve i pollastri ponu marchjà in l'alimentazione, perch nantu à l'alimentatori è terra l'alimentu o sguassate i bevitori d'acqua, sguassate a littera.U litteru umitu provoca infezzione di coccidiosi chì hè ancu un periculu seriu per a salute in i pollastri.

Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-Range (6)

Facilmente cuntà u numeru
In u sistema di cage di batterie, l'agricultore pò cuntà facilmente i so gaddini, ma in u sistema di liberazione, hè quasi impussibile induve ci hè una grande banda, perchè i gaddini sò sempre in muvimentu, chì face chì cuntà hè difficiule.induve u persunale hè arrubbatu i gaddini, u pruprietariu agricultore ùn sapi micca rapidamente per i dettagli induve uttene u cuntrollu di e cage di batterie.

Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-Range (7)

Hè assai più faciule d'evacuà i rifiuti in u sistema di cage di a bateria à u cuntrariu di u sistema di liberazione chì hè assai più stressante.

Differenze trà u Sistema di Cage di Batteria è u Sistema di Free-Range (8)

Tempu di Postu: Dec-10-2021

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: