Cumu alimentà e galline ova in l'estiu?

Per assicurà un bonu rendimentu di produzzione d'ova in l'estiu quandu a temperatura hè alta, hè necessariu di fà un bonu travagliu di gestione.Prima di tuttu, l'alimentazione di e galline deve esse raghjone adattatu secondu a situazione attuale, è l'attenzione deve esse pagata à a prevenzione di u stress calori.

Cumu alimentà e galline ova in l'estiu?

capa di gabbia di pollo

1. Aumentà a cuncentrazione di nutrienti di l'alimentazione

In l'estiu, quandu a temperatura di l'ambienti supera i 25 ℃, l'ingesta di pollame serà ridutta in cunseguenza.L'assunzione di nutrienti diminuisce ancu in cunseguenza, risultatu in un rendimentu di produzzione di uova più bassu è una qualità d'ova più povera, chì esige un aumentu di nutrimentu di l'alimentu.

Duranti a staghjoni di l'alta temperatura, i bisogni energetichi di e galline ondule sò ridotti da 0,966 megajoules per kilogramu di metabolismu di l'alimentu cumparatu cù u standard di l'alimentazione di solitu.In u risultatu, certi sperti credi chì a cuncentrazione di l'energia di l'alimentazione deve esse ridutta in modu adattatu in l'estiu.Tuttavia, l'energia hè a chjave per determinà a rata di produzzione d'ova dopu à u galline ovaioleanu cuminciatu à mette.Un ingesta d'energia insufficiente hè spessu causata da una ingesta di alimentazione ridutta durante l'alte temperature, chì afecta a produzzione d'ova.

I testi anu dimustratu chì a produzzione di uova pò esse aumentata significativamente quandu 1,5% di l'oliu di soia cottu hè aghjuntu à l'alimentazione durante l'alte temperature di l'estiu.Per questa raghjone, a quantità di l'alimentu di cereali cum'è u granu deve esse ridutta in modu adattatu, in modu chì generalmente ùn supera u 50% à u 55%, mentre chì a cuncentrazione nutrizionale di l'alimentu deve esse aumentata in modu adattatu per assicurà a prestazione normale di a so produzzione.

splutazioni di polli muderni

2.Aumentà l'approvvigionamentu di l'alimentu di prutezione in quantu appropritatu

Solu aumentendu u nivellu di prutezione in l'alimenti in modu adattatu è assicurendu l'equilibriu di l'aminoacidi pudemu risponde à i bisogni di proteine ​​​​digalline ovaiole.Altrimenti, a produzzione d'ova serà affettata per una proteina insufficiente.

U cuntenutu di proteine ​​​​in l'alimentugalline ovaiolein a stagione calda deve esse aumentatu da 1 à 2 punti percentuali cumparatu cù l'altri staggione, righjunghjendu più di 18%.Per quessa, hè necessariu d'aumentà a quantità di pasti di pane di torta cum'è a farina di soia è a torta di kernel di cuttuni in l'alimentu, cù a quantità ùn hè micca menu di 20% à 25%, è a quantità di alimenti di proteine ​​​​animali cum'è a farina di pisci duveria. esse ridutta in modu adattatu per aumentà a palatabilità è migliurà a ingesta.

3. Aduprate l'additivi alimentarii cù cura

Per evità u stress è a riduzzione di a produzzione d'ova causata da a temperatura alta, hè necessariu aghjunghje alcuni additivi cù effettu anti-stress à l'alimentazione o l'acqua potabile.Per esempiu, aghjunghje 0,1% à 0,4% vitamina C è 0,2% à 0,3% di clorur d'ammoniu à l'acqua potabile pò alleviate significativamente l'estresse di calore.

gallinaria

4. l'usu raghjone di pastu minerale

In a stagione calda, u cuntenutu di fosforu in a dieta deve esse aumentatu in modu adattatu (u fosforu pò ghjucà un rolu in l'alleviazione di l'estressi di u calore), mentre chì u cuntenutu di calciu in a dieta di e galline pona pò esse aumentatu à 3,8% -4% per ottene un calcium. -equilibriu di fosforu quantu pussibule, mantenendu a ratio calcium-phosphorus à 4: 1.

In ogni casu, troppu calciu in l'alimentu influenzerà a palatabilità.Per aumentà a quantità di calcium intake senza affettà a palatability di l'alimentu per e galline, in più di aumentà a quantità di calcium in l'alimentu, pò esse supplementatu per separatamente, chì permette à i pollastri di alimentazione liberamente per risponde à i so bisogni fisiologichi.

gabbia di pollame di allevatore

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?Per piacè cuntattateci àdirector@retechfarming.com.


Tempu di Postu: Aug-18-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: