Sistema di trasportu di torre di alimentazione per l'agricultori di pollame

Ferma di pollamesistema di trasportu di a torre di materiale: hè cumpostu da un silo, un sistema di batching è un sistema di trasportu pneumaticu.Dopu chì l'aria hè filtrata, pressurizzata è silenziata, u sistema di rinfurzà pneumaticu trasferisce l'energia di l'aria compressa à u materiale trasportatu.U trasportu longu di i materiali hè realizatu, è u trasportu pneumaticu pò esse realizatu senza residu è senza contaminazione incruciata, assicurendu cusì a qualità di l'alimentazione.

  • A cumpusizioni di u sistema 

1. Magazzinu di struttura in acciaio: un magazzinu speciale cù struttura in acciaio leggeru pensatu perallevamenti di pollame, almacenà temporaneamente l'equipaggiu di core cum'è silos, sistemi di batching, è ospiti di trasportu pneumaticu.

2. Sistema di batching: U sistema prima di trasportu hè cumpostu di silos, winches batching, scale batching, buffer hoppers, etc. A dimensione è a quantità di silos sò cuncepiti secondu i bisogni.A scala batching pesa, è pò pisà 1-2 tunnillati di materiali ogni volta, classificà, è trasportu quantitatively. 

3.Sistema di trasportu pneumaticu pressurizatu: Hè cumpostu di Roots blower, booster pump, air shutoff, conveying material line, etc. U diametru di l'aria shutoff hè 150 ~ 300 mm, a capacità di scaricamentu hè 1.5 ~ 25t per ora, è a putenza di u mutore. hè 0,75 kW.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

  • Vantaghji di u sistema

1. Cuntrolla u costu di i materiali: i veiculi di trasportu di l'alimentu ùn anu micca bisognu di entre freti è abbandunà a zona di ripruduzzione core, eliminendu a forza di travagliu, u cunsumu di logistica, i costi di u tempu, etc., è ottimizendu a gestione di a logistica di materia prima in a splutazioni. 

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

2. Controlu di risichi di biosicurezza: Evita a contaminazione di u rumore di i porchi durante u travagliu di i veiculi di trasportu di l'alimentu, in particulare a cugliera è pollaio ovaiolees.

3. U costu di l'acquistu di una volta di l'equipaggiu di cuntrollu: salva u costu di compra è stallazione di a cellula di carica di a torre di materiale.

4. U costu di mantenimentu di l'equipaggiu di cuntrollu: u mantenimentu è a calibrazione di u sensoru di pesa hè omessa, u tempu di travagliu di u veiculu di trasportu di l'alimentu in a splutazioni hè assai scurciatu, è l'apertura frequente di a torre di alimentazione di l'auger di scaricamentu hè eliminata. .

5. Cuntrolla i costi di custruzzione civile: i veiculi di trasportu di l'alimentazione ùn anu micca bisognu di guidà in l'area di ripruduzzione spessu, è i fatturi chì l'affettanu ponu esse ottimisati in u disignu di strade, torri di materiale ècase d'allevamentuin a zona di ripruduzzione.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

6. Pruduzzione sicura: U trasportu pneumaticu ùn hà micca residu è micca contaminazione incruciata, chì assicura a qualità di l'alimentazione.

In u sistema di trasportu di a torre di alimentazione per l'allevamentu di porchi è polli, dopu chì l'aria hè filtrata, pressurizzata è silenziata, l'energia di l'aria compressa hè trasferita à i materiali trasportati, rializendu u trasportu longu di i materiali.U novu sistema ottimizza a gestione di l'agricultura è riduce i costi.

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?

Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881


Tempu di Postu: Nov-29-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: