Allevamentu mudernu di broiler à altu rendiment

15 gallinari, cù una scala di ripruduzzione di 3 milioni di broilers pruduciati sei volte à l'annu, cù un valore di pruduzzione annuale di più di 60 milioni di yuan.Hè una grande impresa di allevamentu di broiler.Ognunugallinarosolu bisognu di un allevatore per compie u travagliu di gestione di ogni ghjornu.

https://www.retechchickencage.com/products/

"Questu hè diversu da l'allevamentu di polli in casa.Hè assai più faciule.Verificate i dati di feedback di l'equipaggiu in a sala di cuntrollu principale ogni ghjornu per vede s'ellu si trova in u intervallu normale, è appughjà i tasti funzione per l'alimentazione automatica, l'alimentazione d'acqua è a pulizia à i tempi fissi.Una persona pò piglià a cura di tuttu. "disse Maestru Qi, l'allevatore di ugallinaria, chì si alza à 7 ore ogni ghjornu, è a prima cosa ch'ellu face quandu vene à a casa di pollulu hè di verificà s'ellu l'equipaggiu autumàticu cum'è l'alimentazione è e linee d'acqua funzionanu nurmale, è dopu osservate u statutu di i broilers. , se si trova una eccezzioni, serà trattatu immediatamente.

pollastru di broiler

U pollulu hè assai grande, è ci sò parechje cose da fà.Di fronte à u pollastru di quasi 1.500 metri quadrati cù cinque fila è sei piani chì accoglie 30.000 broilers, l'allevatore u gestisce in modu ordinatu senza caosu.

U mutivu perchè una persona pò gestisce un pollame hè dovutu à l'equipaggiu meccanicu cumplettamente automatizatu, cumprese l'alimentazione automatica,alimentazione automatica d'acqua, illuminazione automatica, ventilazione automatica, pulizia automatica di manure, etc. U prucessu di alimentazione ùn deve micca troppu operazione manuale.Differenti da l'agricultura tradiziunale in u passatu.

splutazioni di pollame da carne

"Questu hè u sistema di surviglianza automatica di u nostru pollastru.Pudete vede diverse dati di u pollame nantu à u screnu, cumprese a temperatura di l'ambienti, a cuncentrazione di diossidu di carbonu di l'internu, etc. Una volta chì u valore normale hè superatu, u nostru sistema di ventilazione cumminciarà automaticamente ".In relazione cù a splutazioni Said Wang Baolei, u rispunsevule.

http://retechchickencage.com/

U prughjettu adopra l'equipaggiu di ripruduzzione automatica avanzatu, è i prudutti di broiler sò venduti in tuttu u paese, è l'ingudu hè assai considerableu.Solu in u 2021, a cumpagnia hà distribuitu un redditu di 1,38 milioni di yuan à 598 famiglie affettate da povertà in 42 paesi in a cità di Xinxing, è u redditu mediu per famiglia hè aumentatu di più di 2,300 yuan.

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
Please contact us at:director@retechfarming.com;

Tempu di Postu: Feb-06-2023

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: