Cumu l'agricultori di pollastru trattanu cù u manure di pollulu?

Manure di pollohè un bonu fertilizante organicu, ma cù a popularisazione di fertilizzanti chimichi, menu è menu cultivatori utilizanu fertilizzanti organici.

Quantu più u numeru è a scala di e splutazioni di pollastre, u menu di e persone chì anu bisognu di manure di pollulu, u più è più manure di pollulu, u cambiamentu è a crescita di u manure di pollulu, u manure di pollastru pò avà esse dichjaratu chì hè un mal di testa per tutti l'agricultori.

Ancu u manure di pollo hè un fertilizante organicu di qualità relativamente alta, ùn pò micca esse appiicata direttamente senza fermentazione.Quandu u manure di pollo hè appiicatu direttamente à a terra, fermentarà direttamente in a terra, è u calore generatu durante a fermentazione affettarà i culturi.A crescita di e piantini di frutti brusgià e radiche di i culturi, chì hè chjamatu brusgià radicali.

 In u passatu, certi pirsuni usavanu manure di pollo cum'è alimentazione per vacche, porchi, etc., ma era ancu per via di u prucessu complicatu.Hè difficiuli di utilizà à grande scala;certi pirsuni dinù asciuttu manure di pollo, ma siccà manure di pollo cunsuma troppu energia, u costu hè troppu altu, è ùn hè micca un mudellu di sviluppu sustinibili.

Dopu à a pratica longa di a ghjente,fermentazione di manure di pollohè sempre un metudu relativamente fattibile.A fermentazione di manure di pollo hè divisa in fermentazione tradiziunale è fermentazione rapida microbiana.

fermentazione di manure di pollo

1.A fermentazione tradiziunale

A fermentazione tradiziunale dura assai tempu, in generale da 1 à 3 mesi.Inoltre, u stinch circundante hè dispiacevule, i mosquitoes è i mosche riproducenu in grande quantità, è a contaminazione ambientale hè assai seria.

Quandu u manure di pollo hè umitu, deve esse supplementatu, è più travagliu hè necessariu.

In u prucessu di fermentazione, hè un metudu relativamente primitivu per utilizà una macchina di raking per turnà u rake.

 Ancu s'è l'investimentu di l'equipaggiu di fermentazione tradiziunale hè relativamente bassu, u costu di l'usu di a fermentazione tradiziunale per processà 1 tonnellata di manure di pollo hè ancu relativamente altu sottu à i costi di u travagliu attuale, è a fermentazione tradiziunale serà eliminata in u futuru.

 2. Fermentazione microbiana rapida

A fermentazione rapida di i microorganisimi decompone a materia urganica cumplessa in materia urganica simplice, è ancu decompone a materia urganica in materia urganica più cumplessa.Hè a degradazione cuntinua è a descomposizione di a materia urganica finu à ch'ella hè decomposta in fertilizante urgànicu chì pò esse usatu da a terra.

A mineralizazione di a materia urganica furnisce nutrienti per i microorganismi, pruduce più diossidu di carbonu, acqua è altri nutrienti, accelera a freccia di descomposizione, è libera assai calore.Dunque, a velocità di fermentazione hè assai rapida.In generale, hè solu una settimana per cambià da u manure di pollo à u fertilizante organico.

 U principiu di a fermentazione microbiana rapida hè u seguitu: a biomassa riproduce rapidamente è si decompone rapidamente à una temperatura adattata è un ambiente assai adattatu.Giniralmenti in a gamma di 45 à 70 gradi, u metabolismu di crescita microbial hè assai viloci, è à u listessu tempu, u Kill bacteria è sustanzi dannusu in feces.

In un ambiente pocu chjusu relativamente chjusu, i microorganismi ponu cuntinuà à fermentà, è u manure di pollo pò esse rapidamente cunvertitu in fertilizante organicu solu per l'alimentazione normale, pruduzzione è prucessi di pruduzzioni.

https://www.retechchickencage.com/poultry-farm-manure-organic-fertilizer-fermenter-product/

U manure di pollo trattatu da a fermentazione rapida di i microorganisimi ùn hà micca odore, è u cuntenutu di l'acqua hè solu circa 30%.

Inoltre, a fermentazione rapida di i microorganismi pò trattà cumplettamente i gasi dannosi è poi scaricate, è ùn ci hè nunda di impurtà l'ambiente.

Utilizà u metudu di fermentazione rapida di i microorganisimi pò migliurà l'ambiente di ripruduzzione è migliurà l'efficienza di a produzzione.U manure di pollo seccu pruduciutu hè un fertilizante d'alta qualità per l'alimentariu verde è i prudutti organici.

Per piacè cuntattateci àdirector@farmingport.com!


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: