Cumu crià e galline in l'invernu?

In l'invernu, a temperatura in certi spazii diminuite, cumu si deve esse chjusugallinariaaffruntà lu?Per assicurà a salute di i pollastri, pudete principià da i seguenti aspetti.Amparate da l'esperti di l'agricultura di retech.

•Control di umidità

L'umidità di a casa di pollulu deve esse attentu ancu.Se l'umidità hè troppu bassu, a casa di pollulu serà secca, chì portarà à un aumentu di l'acqua potable di u gruppu di pollulu, chì portanu à sintomi cum'è diarrea in u gruppu di pollo.Si deve esse trà 60 è 70%.À u listessu tempu, l'attenzione deve esse pagata à a disinfezzione di ugallinariaper riduce l'incidenza di malatie in a banda.

https://www.retechchickencage.com/layer-chicken-cage/

•A ventilazione propria

Sicondu l'aumentu è a caduta di a temperatura, aumentanu gradualmente è diminuite u voluminu di ventilazione.

Duranti u periodu d'alta temperatura intornu à meziornu, a ventilazione moderata deve esse realizatu, è in u stadiu fretu da a tarda notte à a matina prima di u sole, a quantità minima di ventilazione hè appruvata.

A ventilazione intermittente pò esse aduprata in a notte di vaghjimu è in l'invernu quandu a temperatura hè bassa per assicurà a stabilità di u voluminu di ventilazione è a temperatura di l'avicultura.

A ventilazione deve esse aumentata gradualmente per prevene l'effettu di u rinfrescante di l'aire è una caduta significativa di l'umidità da u pollame chilling.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

• Aumentà a luce

L'illuminazione ùn pò micca solu rinfurzà u fisicu di a gallina, ma ancu prumove a secrezione di l'hormone di a glàndula pituitaria in a ghjallina, cusì chì a vitalità di l'ovu di a gallina hè exuberante.

Per quessa, a lumera artificiale deve esse supplementata in l'invernu per via di u tempu accurtatu per stimulàgalline ovaioleper fà più ova.

Di solitu, i lumi elettrici sò stallati in a casa di pollulu, perchè a luce ricevuta da e galline pò ghjunghje à 15 ore;u metudu di accende i lumi prima di a matina è spegne i lumi à a sera pò ancu esse usatu, perchè u tempu di luce di galline in l'inguernu hè più longu chì in l'estiu è u vaghjimu 0,5 à 1 ora.

https://www.retechchickencage.com/layer-chicken-cage/

Per piacè cuntattateci à e-mail:director@retechfarming.com;

whatsapp:+86-17685886881


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: