Cumu custruisce una splutazioni intelligente di galline ovai?

A tecnulugia d'elevazione è u livellu di l'equipaggiu di l'allevamenti di galline ovatori à grande scala sò stati migliurati, è u modu di alimentazione standardizatu hè generalmente aduttatu.I ghjallini è i ghjallini ovatori sò allevati in splutazioni separati, è un modu di alimentazione all-in, all-out è prucedure di immunizazione scientifica sò aduttati.

Realizà l'automatizazione di l'alimentazione di a gallina ova, l'acqua potabile, a cullizzioni d'ova, a raccolta di manure è u cuntrollu ambientale, chì migliurà u livellu di prevenzione epidemica è efficienza di produzzione.

(1)Gabbie di pollame di batterie

L'agricultori ovatori à grande scala duveranu aduprà cage di pollame di batterie, chì sò divisi in cage di pollame stacked per brooding è galline.

https://www.retechchickencage.com/layer-chicken-cage/

(2) Cuvatura di gabbia di pollulu in cascata

Per risponde à i bisogni di l'allevamentu è di l'allevamentu, a stacked brooding èallevando gabbie di pollosò divisi in strati di cova è strati d'allevamentu.A qualità è l'uniformità di e galline di rimpiazzamentu sò i prublemi chjave, chì affettanu u futuru rendiment di produzzione d'ova.

Per quessa, i seguenti ligami deve esse capitu bè in u stadiu di brooding:

  • L'uniformità di l'alimentazione.
  • Distribuzione rapida di l'alimentazione.
  • Ùn ci hè micca fece in u trogu fora di a cage.
  • Acqua potabile adeguata è igienica.
  • E gabbie sò siparati da un filu barbed.
  • Facile à operà.
  • Reduce a cuncentrazione di ammonia.

(3) rimusciu

U nivellu di brood hè u listessu cum'è u livellu di u cultivatore, cù una matta per assicurà chì i pulcini anu un pede sicuru (in particulare durante i primi ghjorni di brooding).A pulizia hè rapida è faciule.U fornimentu di alimentazione deve assicurà chì i pulcini ponu facilmente manghjà l'alimentu in u tessulu di tela fora di a gabbia da u primu ghjornu, ma ùn pò micca stà in l'alimentazione.Ajustendu a barra trasversale, a dimensione di l'apertura di l'alimentazione pò esse aghjustata secondu l'età di u pollulu, è u bordu internu di l'alimentu deve esse equipatu cù a funzione di prevenzione di i rifiuti alimentari.L'approvvigionamentu di l'acqua potabile per i pulcini adopta a linea d'acqua di u capezzolu, chì pò esse aghjustatu secondu a dimensione di u pollulu, per assicurà un fornimentu d'acqua abbastanza da u ghjornu.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-pullet-chicken-cage-product/

(4) Allevamentu

Dopu à 6 simane d'età, i pullets sò spartuti ugualmente trà i livelli di crianza di a cage.I polli di ripruduzzione manghjanu l'alimentu direttamente da l'abbeveru.Pullets ponu alimentà da sopra à i bars finu à u trasferimentu à 18 settimane di età.In u livellu di l'allevamentu, i bevitori di capezzoli sò stallati in a parte posteriore di l'internu di a cage per assicurà chì ogni uccello hà un accessu faciule à l'acqua.

https://www.retechchickencage.com/hot-dipped-galvanized-4-tiers-pullet-layer-rearing-battery-chicken-cage-for-sale-product/

(5) Allevamento di galline ovaiole in gabbie di pollame impilate

Dopu à 18 settimane d'età, trasferisce in gabbie di galline ovai impilate, aduttate un sistema di alimentazione di catena o di guida è fontane d'abbeveratoi di capezzoli per creà un bon ambiente in u pulagliu, in modu chì u rendiment di produzzione d'ova è i fatturi ambientali di i polli ponu ghjunghje à u statu più ideale. .

https://www.retechchickencage.com/new-design-automatic-a-type-4-tiers-160-birds-layer-chicken-cage-product/

(6) Raccolta d'ova cù sistema di cullizzioni d'ova

L'allevamenti di galline ovai à grande scala duveranu aduttà un sistema di cullizzioni d'ova d'altu standard per scuntrà affidabilità, operazione faciule è dolce.

U sistema di cullizzioni di l'ova hè equipatu cù un graduatore d'ova è un imballatore.L'ova sò mandati à a stanza dotata di macchine di classificazione è macchine di imballaggio.I vassoi d'ova dispunibuli è i scatuli di imballaggio deve esse usatu, è a data di produzzione deve esse marcata, chì ùn pò micca solu assicurà a qualità di l'ova, ma ancu aiutà à a prevenzione epidemica.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

(7) Aduprate un sistema d'acqua potabile di tipu di capezzole per u supply d'acqua

Per chì e galline pusizioni crescianu sanu, l'acqua fresca è pulita deve esse furnita.Per quessa, deve esse usatu un sistema di supply supply d'acqua affidabile, chì deve esse senza contaminazione è faciule da beie.

Sistema di beie di capezzoliinclude un sistema di cuntrollu di pressione cù flussu per l'approvvigionamentu d'acqua cintrali o l'approvvigionamentu d'acqua unicu latu: nipple;indicatore di u nivellu di l'acqua cù prutezzione rotativa;platine d'aluminium et suspension.

U dispusitivu di cuntrollu di a surgente d'acqua hè assai impurtante è hè stallatu trà a surgente d'acqua è a fontana d'acqua.A pressione di l'acqua curretta hè cuntrullata da un regulatore di pressione.Un diverter assicura l'usu puntuale di u dosatore è un filtru assicura acqua potabile pulita.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-a-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

(8) Alimentazione cù sistema di alimentazione automatica

① Torre di materiale

A torre di alimentazione include torre di almacenamento interna è esterna.U corpu di a torre hè fattu di piastra d'acciaio galvanizatu o materiale plasticu rinfurzatu cù fibra di vetru.A dimensione di a torre hè determinata da u cunsumu di alimentazione di ogni ghjornu è u tempu di almacenamentu necessariu.

② Sistema di trasportu di alimentazione

Augers, augers, cerniere è trasportatori di catene ponu esse selezziunati per mandà l'alimentazione da a torre à a casa di pollulu.L'alimentazione, ch'ella sia granuli o polveri, hè trasportata in modu sicuru da a torre à a casa di pollulu senza perdita.Attualmente, ci sò parechji equipaghji di alimentazione di tippu di catena è di guida.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

2. Utilizà u sistema di cullizzioni di manure di pollo per sguassà u manure

Ci hè un cinturione trasportatore di manure di pollo sottu à ogni strata di cage di pollo.U manure cascà nantu à u cinturione trasportatore sottu à a cage.U manure cascà da u cinturione trasportatore di ogni strata à u cinturione trasportatore chì intersece cun ellu, è poi pò esse mandatu à u cisterna di manure o attraversu un altru Un cinturione trasportatore và direttamente à u camion.U manure seccu hè favurevule à risparmià i costi è à migliurà l'efficienza di l'utilizazione in u trasportu, è u vantaghju maiò hè chì conduce à a prutezzione di l'ambiente.

3. Aduprà u sistema di ventilazione automatica di a casa di pollulu, a temperatura è u sistema di cuntrollu di luce per cuntrullà l'ambiente in a casa

Per assicurà a temperatura di l'aria bona è stabile è e cundizioni ambientali in a casa di pollastru, hè necessariu installà un equipamentu di ventilazione, cumpresu l'equipaggiu di ingressu d'aria è di scarico, un sistema di cuntrollu cumpletamente automaticu per l'equipaggiu di riscaldamentu è un sistema di partenza d'emergenza.

A ventilazione di a casa include ventilazione horizontale, ventilazione longitudinale è sistemi di ventilazione cumminati.Un coop cun un sistema di gestione di cage funziona bè cù un sistema di ventilazione cumminata.Se a temperatura esterna hè bassa, u sistema di ventilazione opera in modu horizontale per mantene a temperatura interna stabile;se a temperatura esterna hè alta, u sistema di ventilazione opera in modu verticale per furnisce l'aria fridda d'alta veloce cun un pocu cunsumu d'energia.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

Quandu a ventilazione in u modu horizontale, l'aria fresca entra in a stanza in modu uniforme per mezu di i coperchi di ingesta installati in i dui lati di u muru, è l'aria di scarico hè scaricata fora da i ventilatori installati nantu à u muru di gable;quandu ventilate in u modu longitudinale, l'inlet di l'aria hè chjusu, è l'aria hè trascinata da l'ingaghjamentu di l'aria di u canali à L'alta velocità di u ventu hè aspirata in a stanza longitudinalmente, è l'effettu di rinfrescante pò esse migliuratu cù a cortina umida.

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
Please contact us at email: director@retechfarming.com;
WhatsApp: +86-17685886881

Tempu di Postu: Feb-22-2023

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: