Comu sceglie una capanna per 10 000 polli

Un chjusu per animali ùn hè micca cumpletu senza un hammock còmode. L'hammocks sò accessori pratichi è assequibili per a gabbia per l'animali per snooze è ghjucà cù. Questi attrezzi sò essenziali per un recinte per animali ben equipatu, è l'hammocks sò dispunibili in una varietà di dimensioni è forme. .The YRH Small Animals 2-Piece Hammock hè un lettu particularmente faciule d'installà chì hè unicu designatu per adattà a maiò parte di i picculi animali.
I hammocks di picculi animali ùn sò micca una taglia per tutti. L'hammocks fatti di tinture è tessuti non tossichi deve esse acquistatu per mantene l'animali sicuri. Ancu s'è u pruduttu hè durable, pò micca esse capace di resistà à criature più brutte. Prestate sempre attenzione à i fibbie. chì assicura l'amaca à a gabbia è assicuratevi chì l'amaca pò appiccà in modu sicuru.
Hè faciule cunfidendu incondizionatamente in i fabricatori di ghjoculi per animali per pruduce prudutti micca tossichi è sicuri. Tuttavia, cù u mercatu di i ghjoculi per l'animali è a merchandise saturatu, vi incuraghjemu sempre à verificà u prucessu di fabricazione di i prudutti chì vi importa. à i tessuti è i tinti utilizati ponu aiutà à qualsiasi pruprietariu di l'animali si sentenu cunfidenti chì facenu a megliu compra per u so picculu animali. Ottu tossine cumuni per evitari sò cloru di polivinile, ftalati, bisfenol A, piombo, cromu, formaldehyde, cadmiu è bromu.
Un pruduttu bè fattu deve esse durable, ma ancu i prudutti durable sò suscettibili à l'alimentazione brutta da i picculi animali. L'animali chjuchi, in particulare, piace à masticari i ghjoculi, è l'amaca ùn pò esse micca eccezzioni. Hè per quessa chì hè megliu avè una amaca fatta di prudutti di sicurezza. .The gnawing critters pò travaglià megliu cù un hammock di plastica o tela, cum'è u materiale pigghia più tempu per scumpressà.
L'ultimu scopu hè di cumprà un hammock chì pò esse appiccicatu bè à a cima di a gabbia o à unu di i piani piani. Verificate i ganci attaccati à u pruduttu per assicurà chì ponu esse aduprati per u tipu di gabbia chì entrerete. .The clasp pò esse fattu di metallu, velcro o snaps.Metal hè in generale u più sicuru chì hè u più forte è ùn hà micca pezzi chjuchi chì ponu esse inghjustu da i picculi criaturi.
Truvà u disignu di l'hammock ghjustu è a dimensione hè solu u principiu di truvà l'accessori perfettu per u vostru pet enclosure.Simple struzzioni di pulizia è lavare sò un benefiziu aghjuntu, chì hè assai impurtante postu chì a pulitura dopu l'animali hè un travagliu regulare.
A selezzione di hammocks critter ùn hè micca limitatu à diversi culori è mudelli. L'hammocks sò cuncepiti cù forme è temi novi per adattà à tutte e preferenze estetiche. Alcune hammocks sò solu hammocks simplici, mentri àutri ponu esse multi-layered with dangling toy attachments.
Hè impurtante di ricurdà chì l'animali anu ancu preferenze.Se i critters prefessu un certu stilu di refuggiu, priurità di truvà ciò chì si adatta megliu à i so bisogni.
Truvà u disignu perfettu per a vostra amaca hè solu un passu. Diversi hammocks sò adattati per diverse spezie. Mentre ci sò parechje critters, u terminu hè largu. Verificate a descrizzione di l'articulu per u tipu d'animali chì u dispusitivu hè destinatu. cuncepitu per i picculi mammiferi, cum'è i hamsters è i gerbilli, ma ùn ci hè nisuna speranza di mette qualcosa più grande, cum'è furetti. vicinu à a terra o ùn anu micca spaziu per appiccà uniformemente.
E gabbie di l'animali anu da esse pulite bè una volta à settimana. Queste pulizie settimanali ponu piglià uni pochi d'ore di u ghjornu, ma hè faciule d'alleggerà a carica cù prudutti lavabili in lavatrice. Fortunatamente, assai hammocks sò amichevuli per lavare è asciugare se i clips di sling. sò eliminati.
Tenite in mente chì l'usu di una lavatrice è l'asciugatrice hè più prubabile di portà a vostra hammock cà u lavatu tradiziunale di a manu. Se a durabilità hè una preoccupazione più grande, pruvate à lavà a manu u vostru pruduttu.
A maiò parte di i hammocks critter varienu da $ 7 à $ 15. L'hammocks è i playsets più intricati sò generalmente venduti per quant'è $ 20.
A. Una amaca pò esse usata da ogni criatura, assumendu chì ci hè abbastanza spaziu in l'amaca. Porcellini d'India, hamsters, furetti, topi, topi, hamsters, gerbils, chinchillas, squirrels volanti, è furetti ponu esse posti in hammocks di critters. , s'ellu anu accessu à questu.Ancu pappagalli, uccelli è rèttili seranu interessate in hammocks.Comu a natura l'avaristi, nisun animale hè garantitu per esse affascinatu da a stallazione, è u so livellu di interessu si trova in u so propiu piace.
A: Se u vostru animali prefiere di manghjà i ghjoculi non comestibili chì li sò presentati, per piacè tendenu à cumprà una amaca fatta di materiali più duri. Ricurdatevi, nunda ùn hè veramente "masticatu", cum'è i denti di l'animali ponu rosicà a maiò parte di i materiali duri. è i clips di sospensione di metallu ponu sustiniri più longu di i so contraparti di plastica più debuli.
Ciò chì avete bisognu di sapè: Un hammock cun cuscini extra per i picculi animali. Hè fattu di materiale di lana è hè suspesu da quattru ganci di metallo.
Ciò chì ti piacerà: Una amaca in lana cù strati extra per un cunfortu extra. Ha quattru ganci amovibili è hè lavabile in lavatrice. L'amaca pò esse acquistatu separatamente senza cuscini supplementari, è sò ancu dispunibili versioni più grandi.
Ciò chì duvete cunsiderà: L'amaca hè chjuca è a dimensione deve esse cunsiderata. Cù recensioni cunflitti da e persone chì anu compru stu pruduttu, hè sicuru di dì chì questa amaca hè bona per i picculi roditori, ma micca più grande.
Ciò chì ti piacerà: L'amaca hà quattru cinturini durable chì ponu esse installati in una gabbia di filu. Hè fattu di tela di poliester ben imbottita è lavabile in lavatrice.
Ciò chì duvete cunsiderà: U tela ùn hè micca troppu suave, è i critichi ricumandenu di aghjunghje una capa extra di cunfortu à l'hammock. Some people also report that the hammock hè troppu grande per una cage particularmente chjuca.
Ciò chì avete bisognu di sapè: L'hammocks capricciosi di tunnel in forma di rami d'arburu sò un grande aghjuntu à ogni gabbia.
Ciò chì ti piacerà: Questa amaca hà una strata interna di peluche è una strata esterna di pile corta per calore è durabilità. Hè sospesa da un moschettone metallicu amovibile, chì hè più resistente à a masticazione di animali domestici. U tunnel hè abbastanza grande per accoglie. i più picculi animali.
Ciò chì duvete cunsiderà: Data a durata di sta hammock, ùn pò micca adattu à cage più chjuche. A causa di a so forma, ùn hè micca particularmente faciule di pulisce.
Iscriviti quì per riceve u newsletter settimanale BestReviews per cunsiglii utili nantu à novi prudutti è offerte notevuli.
Gwen Swanson scrive per BestReviews.BestReviews aiuta à milioni di cunsumatori simplificà e so decisioni di compra, salvendu tempu è soldi.
L'animali chjuchi preferanu i picculi hammocks per via di a so natura chjusa. U spaziu strettu li fa sentu sicuru da i predatori.


Tempu di post: 17-mar-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: