Cumu rinfriscà a casa di broiler in l'estiu?

U clima hè caldu in l'estiu.Per eliminà l'effetti avversi causati da l'alta temperatura in l'estiu, deve esse pigliata una prevenzione cumpleta di i colpi di calore è e misure di rinfrescante per creà un bon ambiente di crescita perbroilersper ottene i massimi benefici ecunomichi.

gabbia di broiler

Pigliate misure di rinfrescante efficace

A temperatura eccessiva di l'aire afecta u rendiment di crescita di i broilers, è si deve piglià misure cumplete per cuntrullà a temperatura in a casa di pollulu.

(1) A reta di parasole pò esse tirata nantu à a casa di pollulu, è l'arburi sò piantati da i dui lati di ogni gallinare.I pioppi lussureggianti bloccanu a luce di u sole chì illumina a casa di pollastru, chì pò generalmente riduce a temperatura di ugallinariada 3 ~ 8 ℃;cresce u tettu è insulation di muri esterni.

(2) Pone una cortina d'acqua à l'ingressu di l'aria di a casa di pollulu.L'estremità più bassa di a cortina d'acqua ùn deve esse più bassu di l'altezza di u lettu di pollo.L'altra estremità di a casa di pollastru hè dotata di un ventilatore di scarico per aiutà a circulazione di l'aria, chì pò generalmente riduce a temperatura di a casa di pollo da 3 ~ 6 ℃;meziornu , Quandu a temperatura hè alta in u dopu meziornu, l'acqua pò esse spruzzata nantu à u tettu o angulu di a casa di pollastru per aiutà à rinfriscà.

(3) Per e splutazioni chì creanu broilers nantu à a terra, riduce u gruixu di u materiale di lettu in modu adattatu, perchè i gaddini sò u più vicinu à a terra, è à u stessu tempu rimpiazzà u materiale di lettu umitu.

(4) I fanali ponu esse disposti in modu ragiunate per aumentà a velocità di u flussu d'aria in a casa di pollulu per riduce a temperatura di u pollulu;o nantu à a premisa di mantene l'aria fresca, un climatizzatore intelligente pò esse stallatu per cuntrullà a temperatura in upollastru di broilerin un intervallu adattatu.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

Reduce a densità di ripruduzzione

A densità di i pollastri deve esse determinata secondu a temperatura di l'ambienti, l'umidità è u tipu di pollulu.Se a densità di i gaddini hè troppu grande, ùn hè micca favurevule à a dissipazione di u calore in a casa di gaddina, l'alimentazione è l'acqua di i gaddini, è affetta a crescita di i broilers, chì ponu facilmente guidà à l'occurrence di l'esaurimentu di u calore di i broilers.

In l'estiu caldu, a densità di calze deve esse ridutta quant'è pussibule, è a densità di calze raghjone deve esse circa 10% più bassu di a densità di calze normale.30 pollastre / m 2 quandu entra in i pulcini, è aghjustate gradualmente cum'è i gaddini crescenu, 10,8 pollastre / m 2 per i pollastri non chjusi è 12 polli / m 2 per i pollastri chjusi;u numaru di gaddini hè di circa 300 gaddini.

gabbia di pollo da broiler

Aghjustate a struttura di l'alimentazione

Per fà un bonu travagliu in a produzzione di broiler d'estiu, a struttura di a dieta deve esse aghjustata è u metudu di alimentazione deve esse cambiatu.L'assunzione di alimentazione di i broilers diminuirà cù l'aumentu di a temperatura, è a formula di l'alimentazione deve esse adattata ragiunate per assicurà l'ingesta di nutrienti di ogni ghjornu.broilers.

(1) Aumentà u cuntenutu di grassu (circa 2%) per cumpensà l'ingesta energetica ridutta per via di a diminuzione di l'ingesta di alimentazione.Una quantità approprita di l'acidu bile hè aghjuntu per migliurà a digestioni è l'absorzione di grassu è migliurà l'adattabilità di i broilers durante u stress calori.

(2) Reduce u cuntenutu di prutezione è mantene u livellu di proteina u più bassu pussibule pò riduce l'aumentu di u cunsumu di calori durante u metabolismu di a proteina.U cuntenutu di aminoacidu essenziale hè aumentatu da 5% ~ 10%, creendu un mudellu di prutezione raghjone.

(3) A vitamina C hè supplementata in a dieta, è a secrezione di glucocorticoidi in i pollastri aumenta durante u stress calori.A vitamina C hè a materia prima per sintetizà i glucocorticoidi.Agghiuncennu 2g di vitamina C premix à ogni kilogramu di alimentazione pò aumentà a rata di crescita di pisu di broilers.mortalità aumentata è diminuita per via di a temperatura alta.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

Quandu a temperatura hè troppu alta, l'aumentu di a quantità di l'elettrolisi multidimensionale in l'acqua potabile pò alleviare bè u dannu di u stress termicu.broilers.Inoltre, mantene l'alimentu frescu, riduce a quantità di ogni compra, è l'utilizanu in circa una settimana, è fate cura à a pulizia di l'alimentu di l'alimentu quandu si alimenta.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: