Cumu affruntà a polvera in a casa di pollulu?

Hè trasmessa à traversu l'aria, è più di 70% di i focu improvvisu sò ligati à a qualità di l'aria ambientale.

Se l'ambiente ùn hè micca cuntrullatu bè, una grande quantità di polvera, gasi tossichi è dannosi è microorganismi dannosi seranu prudutte in ugallinaria.I gasi tossichi è dannosi stimuleranu direttamente a mucosa epiteliale di e vie respiratorie, causannu edema, inflammazioni è altre lesioni.I microorganismi dannosi assorbiti da a polvera piglianu l'uppurtunità di invadiscia è ripruduce in grande quantità È si sparghje à u corpu tutale per a circulazione di sangue, perchè i gaddini si malati.

equipaggiu di alimentazione di pollame

Causa di splutazioni di pollastre Dust

Fonti di polvera:

1. Perchè l'aria hè secca, hè faciule per generà polvera;

2. Dust hè generatu durante l'alimentazione;

3. Duranti a crescita di u pollulu è a depilazione, u polu hè generatu quandu u puddastru scuzzulate l'ale;

4. A diferenza di temperatura trà l'internu è l'esternu di a casa di pollulu è trà u ghjornu è a notte hè grande, è a ventilazione hè ridutta per a preservazione di u calore, risultatu in l'accumulazione di polvera.

Litter, mangimi, feci, pelle di pollo, piume, gocce prudutte durante a tosse è u gridamentu, i microorganismi è i fungi in l'aria, in circustanze normali, a cuncentrazione di polvera tutale in l'aria di a casa di pollastru hè di circa 4.2mg/m3, u tutale suspesu. a cuncentrazione di particulate hè 30 volte u valore limite standard naziunale.

Cù l'applicazione di l'automatizazione in l'industria di u pollulu,alimentazione automatica di l'alimentatorehè diventatu a fonte principale di polvera in ugallinaria.

splutazioni automatiche di pollame

I periculi di a polvera in i pollastri

1. U polu in l'aria di u pollulu pò stimulà a via respiratoria è causanu inflammazioni, è un gran numaru di microorganismi patogeni sò attaccati à u polu.Per quessa, u polu hè ancu u trasportatore di sparghje è sparghje e malatie.L'inalazione continua di polvera in u trattu respiratoriu pò eliminà continuamente i microorganismi patogeni.in a zona inflamata.

2. Un ambientu di polvera d'alta cuncentrazione purterà direttamente à a morte di i pollastri per via di l'obstruczione tracheale indotta da u polu.I studii anu dimustratu chì u virus di l'influenza aviaria H5N1 pò cuntinuà à esse attivu per parechje settimane à parechji mesi cù l'aiutu di u polu, è u virus Marek pò sopravvive per 44 ghjorni cù l'aiutu di u polu.Longu.

3. Perchè un gran numaru di microorganismi sò attaccati à u polu in a casa di pollulu, a materia urganica in u polu pò esse continuamente decomposta per pruduce l'odore.L'effettu cuntinuu di sti gasi dannosi pruvucarà danni à u sistema respiratorju di u pollulu è causanu malatie respiratorie.

Cumu caccià a polvera da u pollastru

1. Aumentà l'umidità in ugallinaro.Spray è umidificate regularmente cù l'equipaggiu di nebulizazione.

2. Cambia u modu di ventilazione.Risultava chì l'attenzione hè stata pagata à a preservazione di u calore è a ventilazione hè stata ridutta, risultatu in u polu chì ùn hè micca scaricatu da a casa di pollo in u tempu.In u casu di cresce u riscaldamentu, a ventilazione pò esse aumentata.Hè ancu pussibule abbassà in modu adattatu a temperatura di a casa di pollo da 0,5 gradi per aumentà a ventilazione.U modu di ciculu di ventilazione pò esse cambiatu di notte per aumentà l'intervallu di tempu trà a ventilazione è l'arrestu.

3. Prestate attenzione è migliurà a dimensione di particella è a secchezza di l'alimentu, evitendu chì l'alimentu sia sfracicatu troppu finamente, è riduce a quantità di polvera generata da l'alimentazione.Quandu si sfracicà l'alimentu, sfracicà u granu à un granu grossu di 3 mm pruduce menu polvera ch'è sfracicà in polvere fina.L'alimentazione di pellet pò riduce significativamente l'occurrence di polvera.

4. Eliminate a polvera nantu à u tettu, i cage è a linea di l'acqua di a casa di pollulu in u tempu.

5. Purtate regularmente i pollastri per a disinfezione spray per prumove a stallazione di polvera.

6. Adding a certain amount of oil or oil powder to the feed can effectively reduce the generation of dust.

7. Riduzzione currettamente di a distanza trà u portu di l'alimentazione è l'abbeveratoghju di a macchina d'alimentazione automatica per riduce a generazione di polvera durante u prucessu di alimentazione.

8. Stallà un parabrisu sottu u fasciu in a casa di pollulu per aumentà a velocità di u ventu in a casa di pollulu è scaricate u polu.

9. Sprinkle water on the aisle before cleaning the aisle of the galline house, chì pò riduce l'occurrence di u polu.

10. Pulite e feces in u tempu per sguassà e piume è u polu nantu à e feces.

gabbia di batteria di pollo

In corta, per riduce l'incidenza di e vie respiratorie in i pollastri, a rimozione di u polu è a prevenzione di u polu sò essenziali.U trattamentu di e vie respiratorie ùn hè micca u scopu.Solu per migliurà l'ambiente patogenicu è i fatturi chì causanu e malatie respiratorii pò esse prevenuta efficacemente l'occurrence di malatie respiratorie.

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

Tempu di Postu: Dec-08-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: