Cumu migliurà a freccia di e galline in l'invernu?

A tampiratura scende in l'invernu è u tempu di luce hè cortu, chì hà un grande impattu nantu à a produzzione d'ova di gaddini.

Allora cumu pò i pruduttori di pollame migliurà a rata di produzzione d'ovagalline ovaioled'invernu?Retech crede chì in ordine per aumentà a tarifa di posa digalline ovaiolein l'invernu, i seguenti ottu punti deve esse fattu:

Ottu punti per migliurà a produzzione d'ova di galline ova:

1. Eliminà i pollastri bassi

Per assicurà a salute di a banda è a più alta produzzione d'ova, prima di l'arrivu di a stagione fredda, i gaddini discontinuati, i gaddini di bassa produzzione, i gaddini debuli, i gaddini disattivati ​​è i gaddini cù vici serii anu da esse eliminati in u tempu.
Lasciandu ugalline ovaiolecù un bonu rendimentu di produzzione, un corpu robustu è una produzzione normale di uova per assicurà una alta uniformità di u gruppu, riducendu cusì u rapportu di l'alimentu à l'ova, aumentendu a produzzione di uova è riducendu u costu di l'alimentazione.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

2. Impedisce u fretu è l'idratazione

A temperatura ambientale adattata per a posa d'ova hè 8-24 ℃, ma a temperatura in l'inguernu hè ovviamente bassu, soprattuttu l'attività di i polli in gabbia hè chjuca, è l'impattu hè più seriu.

Per quessa, in l'inguernu, riparà e cage di pollo, installate porte è vetru di finestra, è installate porte cù cortini d'insulazione termale.Una seria di misuri, cum'è copre u gallinare cù 10 centimetri di spessi o fenu pò ghjucà un rolu in rinfrescante è moisturizing.

3. Aumentà a luce

L'estimulazione di luce raghjone hè particularmente impurtante per a produzzione d'ova di gallina.L'adulti onduli ponu solu dà u ghjocu cumpletu à u so livellu normale di produzzione d'ova quandu u tempu di u sole hè di 15-16 ore, ma u tempu di u sole in l'invernu hè luntanu da abbastanza, per quessa, a luce artificiale hè necessaria.


Tempu di post: 01-01-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: