Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova?

Disinfezione stretta

Preparate a stanza di cova prima di l'arrivu di i pulcini. Sciacquate bè l'abbeveratoiu cù acqua pulita, poi strofinate cù acqua alcalina calda, sciacquate cù acqua pulita è asciugate. Sciacquate a stanza di cova cù acqua pulita, stendete a lettiera dopu l'asciugatura, mette l'utensili di cova, fumigate è disinfettate cù 28 ml di formalina, 14 g di permanganatu di potassiu è 14 ml d'acqua per metru cubu di spaziu. Chiudete bè. Dopu à 12 à 24 ore, aprite e porte è e finestre per a ventilazione è preriscaldate a temperatura ambiente à più di 30 °C per permette di mette i pulcini in a stanza di cova.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (1)

Sceglite pulcini sani

I polli sani sò generalmente vivaci è attivi, cù zampe forti, muvimentu liberu, ochji chjari è una bona guarigione di l'ombelicu. U pulcinu malatu avia piume sporche, mancava d'energia, chjudia l'ochji è facia una siesta, è stava instabile. Quandu cumprate pulcini, assicuratevi di sceglie pulcini sani.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (2)

Acqua potabile puntuale

I pulcini ponu perde 8% d'acqua in 24 ore è 15% in 48 ore. Quandu a perdita d'acqua hè più grande di 15%, i sintomi di disidratazione cumpariscenu prestu. Dunque, i pulcini devenu riceve acqua potabile adatta è pulita 12 ore dopu esse fora di u gusciu. In i primi ghjorni, beie 0,01% di permanganatu di potassiu è acqua aghjunta cù multivitamine per disinfettà l'acqua potabile è pulisce u stomacu è l'intestini, è prumove l'escrezione di meconiu.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (3)

Ben nutritu

L'alimentu deve avè una bona palatabilità, una digestione faciule, una qualità fresca è una dimensione di particelle muderata. I pulcini ponu esse alimentati in 12 à 24 ore dopu esse fora di u gusciu. Puderanu esse cucinati cù granu rottu, miglio, risu rottu, granu rottu, ecc., è bolliti finu à ch'elli ghjunghjenu à ottu anni di maturità, ciò chì hè beneficu per a digestione di i pulcini. Alimentate 6-8 volte à ghjornu è notte per 1 ~ 3 ghjorni d'età, 4 ~ 5 volte à ghjornu dopu à 4 ghjorni d'età, è 1 volta di notte. Cambiate gradualmente l'alimentu per i pulcini.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (4)

Ajustà a temperatura è l'umidità

Tavula di paragone di temperatura è umidità:

Fase di alimentazione (età di ghjornu) Temperatura () Umidità relativa (%)
1-3 35-37 50-65
4-7 33-35 50-65
8-14 31-33 50-65
15-21 29-31 50-55
22-28 27-29 40-55
29-35 25-27 40-55
36-42 23-25 40-55
43-Sradicà 20-24 40-55

Sè u gallinacciu hè troppu bagnatu, aduprate calce viva per assorbe l'umidità; s'ellu hè troppu seccu, mette una bacinella d'acqua nantu à u fornellu per aumentà l'umidità interna.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (5)

Densità Ragionevule

A dimensione di a densità deve esse aghjustata ragiunevolmente secondu l'età di i pulcini, u metudu di ripruduzzione di a razza è a struttura di u gallinacciu.

Densità di alimentazione per a cova 0-6 settimane

Settimane d'età Gabbia Aumentu pianu
0-2 60-75 25-30
3-4 40-50 25-30
5-6 27-38 12-20

Unità: acelli/㎡

Illuminazione scientifica

Aduprate 24 ore di luce per i primi 3 ghjorni di u periodu di cova, è riduce 3 ore à settimana finu à chì u periodu di cova sia fissu. L'intensità luminosa hè: lampadine di 40 watt (3 metri di distanza, 2 metri d'altezza da terra) per a prima settimana. Dopu a seconda settimana, aduprate una lampadina di 25 watt, cù una intensità luminosa di 3 watt per metru quadru, è un'illuminazione uniforme. Una sola lampadina ùn supera micca i 60 watt per evità u beccamentu.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (6)

Privenimentu epidemicu

Un ambiente insalubre è umitu hè propensu à causà malatie di i polli, in particulare pullorum è coccidiosi. U gallinacciu deve esse disinfettatu accuratamente regularmente, tenutu asciuttu è pulitu, a lettiera deve esse cambiata spessu, l'acqua potabile deve esse pulita è l'alimentu deve esse frescu.

Età Suggerisce
0 Iniettate 0,2 ml di vaccinu liofilizatu di u virus di l'herpes di u tacchinu di a malatia di Marek. Aghjunghjite 5% di glucosiu, 0,1% di vitamine, penicillina è streptomicina à l'acqua potabile.
2~7 Aghjunghjite 0,02% di furterina à l'acqua potabile è mischiate 0,1% di cloramfenicolu à l'alimentu.
5~7 I vaccini contr'à a malatia di Newcastle II o IV sò instillati in l'ochji è in u nasu secondu a dosa prescritta.
14 Vaccinu di Marek per via sottucutanea
18 Iniezione di vaccinu contr'à a bursite
30 Vaccinu per a malatia di Newcastle II o IV

Nota: I polli malati devenu esse isolati in tempu, è i polli morti devenu esse tenuti luntanu da u gallinariu è intarrati in prufundità.

Aria fresca

Rinforzate a ventilazione di a stanza di cova è mantene l'aria fresca in casa. A ventilazione in casa pò esse effettuata à meziornu quandu u sole hè pienu, è u gradu d'apertura di e porte è finestre hè da chjucu à grande è infine mezza aperta.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (7)

Gestione meticulosa

Hè necessariu osservà spessu u gruppu è capisce a dinamica di u gruppu. Riduce i fattori di stress è impedisce à i misgi è i topi d'entre in u gallinacciu.

Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di a cova (8)

Data di publicazione: 10 dicembre 2021

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: