Cumu migliurà u tassu di sopravvivenza di u brooding?

Disinfezione rigorosa

Preparate a sala di brooding prima chì i pulcini venenu.Risciacquare accuratamente l'abbeveratoio con acqua pulita, poi strofinare con acqua alcalina calda, risciacquare con acqua pulita e asciugare.Risciacquate a sala di brooding cù acqua pulita, mette u lettu dopu l'asciugatura, mette in l'utensili di brooding, fumigate è disinfettate cù 28ml formalin, 14g permanganate di potasio è 14ml acqua per metru cúbicu di spaziu.Chiudi strettu.Dopu à 12 à 24 ore, apre e porte è i finestri per a ventilazione è preheat a temperatura di l'ambienti sopra à 30 ° C per permette à i pulcini per esse posti in a sala di brooding.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (1)

Scegli i pulcini sani

I pollastri sani sò generalmente vivaci è attivi, cù gammi forti, movimentu liberu, ochji limpidi, è una bona curazione di l'ombiccu.U ciucciu malatu avia piuma brutta, mancava d'energia, chjude l'ochji è pigliò una suesta, è stava instabili.Quandu compra pulcini, assicuratevi di sceglie pulcini sani.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (2)

Acqua potable à tempu

I pulcini ponu perde 8% di l'acqua in 24 ore è 15% in 48 ore.Quandu a perdita d'acqua hè più grande di 15%, i sintomi di a desidratazione appariscenu prestu.Per quessa, i pulcini deve esse furnitu cù l'acqua potabile adatta è pulita 12 ore dopu ch'elli sò fora di a cunchiglia.In i primi ghjorni, beie 0,01% di permanganate di potassiu è acqua aghjuntu cù multivitamini per disinfettà l'acqua potable è pulisce u stomacu è l'intestini, è prumove l'excrezione di meconium.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (3)

Ben Fed

L'alimentu deve avè una bona palatabilità, una digestione faciule, una qualità fresca è una dimensione di particella moderata.I pulcini ponu esse alimentati da 12 à 24 ore dopu chì sò fora di i so cunchiglia.Puderanu esse cotti cù granu rottu, millet, risu rottu, granu rottu, etc., è bolliti finu à a maturità ottu, chì hè benefica per a digestioni di i pulcini.Feed 6-8 volte à ghjornu è notte per 1 ~ 3 ghjorni d'età, 4 ~ 5 volte à ghjornu dopu à 4 ghjorni d'età, è 1 volta di notte.Cambia gradualmente l'alimentazione à i pulcini.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (4)

Aghjustate a temperatura è l'umidità

Tavola di paragone di temperatura è umidità:

Fase di alimentazione (età di ghjornu) temperatura () umidità relativa (%)
1-3 35-37 50-65
4-7 33-35 50-65
8-14 31-33 50-65
15-21 29-31 50-55
22-28 27-29 40-55
29-35 25-27 40-55
36-42 23-25 40-55
43-Spaccià 20-24 40-55

Se a casa di pollulu hè troppu bagnata, aduprate calce viva per assorbe l'umidità;s'ellu hè troppu seccu, mette un bacinu d'acqua nantu à a stufa per aumentà l'umidità interna.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (5)

Densità raghjone

A dimensione di a densità deve esse aghjustatu raghjone secondu l'età di i pulcini, u metudu di ripruduzzione di a razza è a struttura di a casa di pollulu.

Densità di l'alimentazione per a cova 0-6 settimane

Settimani di età Gabbia Alzata piatta
0-2 60-75 25-30
3-4 40-50 25-30
5-6 27-38 12-20

Unità: acelli / ㎡

Illuminazione scientifica

Aduprate 24 ore di luce per i primi 3 ghjorni di u periodu di brooding, è riduce 3 ore à settimana finu à chì u periodu di brooding hè fissu.L'intensità luminosa hè: lampadine 40 watt (3 metri di distanza, 2 metri di altu da a terra) per a prima settimana.Dopu à a seconda settimana, aduprate una lampadina 25-watt, cù una intensità luminosa di 3 watts per metru quadru, è illuminazione uniforme.Una sola lampadina ùn supera i 60 watts per evità di picca.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (6)

Privenimentu epidemicu

Un ambiente insalu è umitu hè propensu à causà malatie di pollo, in particulare pullorum è coccidiosis.A casa di u pollulu deve esse disinfettatu rigularmente bè, mantene asciutta è pulita, u lettu deve esse cambiatu spessu, l'acqua potabile deve esse pulita, è l'alimentu deve esse frescu.

Età Suggerenu
0 Inject 0,2 ml di vaccina liofilizzata di u virus di l'herpes di turchinu di a malatia di Marek.Aghjunghjite 5% glucose, 0,1% vitamini, penicillina è streptomicina à l'acqua potable.
2 ~ 7 Aghjunghjite 0,02% furterine à l'acqua potable, è mischjà 0,1% chloramphenicol in l'alimentazione.
5 ~ 7 I vaccini di a malatia di Newcastle II o IV sò instillati in l'ochji è u nasu secondu a dosa prescritta.
14 Vaccina di Marek per via sottucutanea
18 Iniezione di a vacuna di bursite
30 Vaccina di a malatia di Newcastle II o IV

Nota: i pollastri malati anu da esse isolati in u tempu, è i puddastri morti sò tenuti luntanu da u pollulu è intarrati in fondu.

Aria fresca

Rinfurzà a ventilazione di a sala di brooding è mantene l'aria in a casa fresca.A ventilazione in a casa pò esse realizatu à meziornu quandu u sole hè chinu, è u gradu di apertura di e porte è e finestri hè da chjuca à grande è finarmenti a mità aperta.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (7)

Gestione meticulosa

Hè necessariu d'osservà a banda di freti è capisce a dinamica di a banda.Reduce i fattori di stress è impedisce à i misgi è i topi di entre in a casa di pollastru.

Cumu migliurà a rata di sopravvivenza di brooding (8)

Tempu di Postu: Dec-10-2021

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: