I. Raggruppamentu
I broilers di stereocultura utilizanu soprattuttu tutta a covata, quandu a densità di pulcini hè troppu grande per sparte u gruppu à u mumentu ghjustu, per assicurà chì i pulcini sianu di pesu uniforme, a prima divisione hè generalmente trà 12 è 16 ghjorni d'età, a divisione hè troppu precoce, perchè a taglia hè troppu chjuca, faciule da scavà in e crepe di ugabbia di ripruduzzione, ma causanu ancu sprechi di spaziu, sprecendu cusì energia.
U secondu gruppu, trà 25 è 28 ghjorni d'età. In estate, per via di l'alta temperatura, si pò fà una divisione di a gabbia abbastanza prestu, in invernu, per via di a differenza di temperatura trà i strati superiore è inferiore di a gabbia, si pò ritardà apprupriatamente u tempu di divisione di a gabbia, è si pò mette più di unu in u stratu inferiore di a gabbia, per riduce a differenza di temperatura trà i strati superiore è inferiore.
2.Disinfezione
I pulcini sò accuratamente puliti è disinfettati 5 ghjorni prima di entre in a splutazione, evitendu l'usu di disinfettanti corrosivi cum'è u cherosene per impedisce danni à l'attrezzatura, è u persunale chì entra è esce da u gallinaiu in questu mumentu deve esse strettamente disinfettatu per evità di dannà l'effettu di disinfezione, pulendu è disinfettendu i vasi è l'abbeveratoi, pulendu è disinfettendu u terrenu ogni ghjornu dopu l'arrivu di i pulcini per riduce a stimulazione di e vie respiratorie da a polvere è a pelusa di u pullastru, è disinfettendu tuttu.allevamentu di pollamecù i polli ogni dui ghjorni, alternendu cù parechje suluzioni disinfettanti. A disinfezione deve evità u periodu di vaccinazione per più di 24 ore.
3.Temperatura
Ci hè una differenza di temperatura trà i strati superiore, mediu è inferiore di a gabbia, è più bassa hè a temperatura esterna, più grande hè a differenza di temperatura. I pulcini chì covanu sò generalmente in u stratu u più altu, perchè u stratu u più altu hà a temperatura più alta, ciò chì hè favurevule à u risparmiu di energia termica.
U primu ghjornu quandu i pulcini entranu in u campu, a temperatura deve esse cuntrullata à 33-34 ° C. A temperatura pò ancu esse aghjustata secondu u statu di i pulcini. Quandu a temperatura hè adatta, i pulcini sò distribuiti uniformemente, vivaci è attivi, è anu un forte appetitu; quandu a temperatura diventa bassa, si cuncentranu versu a fonte di calore. Stringhjendu si l'uni l'altri, u corpu trema; quandu a temperatura hè troppu alta, u cunsumu d'acqua aumenta, l'appetitu diminuisce, a respirazione accelera, è e piume di u collu anu una immersione in acqua.
In a prima settimana, a temperatura scende à 30 ~ C, è dopu scende di 2 ℃ à settimana, a densità di stereocultura, per esse più bassa di a temperatura piatta 1 ~ 2 ~ C, deve evità di causà stress termicu è cumprà un declinu di l'alimentu.
4. Ventilazione
A chjave per una ripruduzzione riescita hè a ventilazione, una ventilazione raghjonevule, pò eliminà i gasi nocivi, cuntrullà a temperatura, riduce l'occorrenza di ascite, malatie respiratorie croniche è malatie di E. coli è altre malatie, unità di ripruduzzione tridimensionaleallevamentu di pollizona di alta densità, dunque a ventilazione hè più impurtante, i pulcini in u campu in 24 ore per via di u spaziu di cova generale, ùn pudete micca ventilà, cù l'età di i polli, aumentate gradualmente a quantità di ventilazione, aghjustate a pusizione è a dimensione di l'entrata d'aria Cù l'età di i polli chì aumenta, pudemu aumentà gradualmente a quantità di ventilazione, aghjustà a pusizione è a dimensione di l'entrata d'aria, è aghjustà a pusizione è a dimensione di l'entrata d'aria, ghjornu è notte, ghjorni nuvolosi è assulanati, primavera è estate, autunnu è invernu.
5. Usu di l'attrezzatura
L'allevamenti di pollastri di grande è media dimensione anu equipaggiamenti avanzati, ma solu equipaggiamenti avanzati, micca necessariamente boni pollastri, cù u gradu crescente di scala, l'automatizazione, u fallimentu di a ripruduzzione ùn hè micca raru, a chjave si trova in a cumbinazione organica di persone è equipaggiamenti, l'operatore ùn deve micca solu esse familiarizatu cù u principiu di l'equipaggiamentu, ma ancu una osservazione diligente, perchè u regulatore di temperatura è u valore di a temperatura in uallevamentu di pollis'ellu ci hè un certu errore, per aghjustà stu valore d'errore à u minimu, cusì solu tandu si pò aghjustà a temperatura di u gallinacciu à a temperatura più adatta per a crescita di u pullastru, in più, l'operatore deve esse abile in l'usu di l'attrezzatura è di u pullastru in ogni tappa di u prugramma d'alimentazione, è pò truvà è riparà in tempu utile u fallimentu di l'attrezzatura, una volta chì l'attrezzatura hè aduprata impropriamente o u fallimentu di l'attrezzatura, causerà enormi perdite ecunomiche.
6. Luce
L'allevamentu tridimensionalegabbia di gallinaAduprendu luce artificiale, faciule da cuntrullà u tempu di luce, i primi sette ghjorni di cova, l'usu generale di 24 ore di luce, è dopu gocciolà gradualmente per 22 ore, u scopu hè di lascià i pulcini abituassi à l'ambiente scuru, micca per via di interruzioni di corrente improvvise causate da u panicu di u gruppu è da e vittime di schiacciamentu, è dopu aumentà gradualmente à 24 ore di luce à settimana prima di a recinzione.
7. Acqua potabile
Dopu chì i pulcini sò entrati in casa per assicurassi ch'elli possinu beie acqua in 2 ore, per certi pulcini debuli, u metudu di l'immersione manuale pò esse adupratu per fà li beie acqua, u scopu hè di lascià chì i pulcini amparanu à beie acqua u più prestu pussibule.
Inoltre, l'altezza di u distributore automaticu d'acqua deve esse moderata, a testa di gocciolamentu hè troppu bassa, i pulcini stanu in a testa di gocciolamentu di a tazza d'acqua è si bagnanu, a testa di gocciolamentu hè troppu alta, i pulcini debuli ùn ponu micca beie acqua; inoltre, a valvula di riduzione di pressione nantu à a linea di bevanda deve esse aghjustata in modu adattatu, a pressione hè troppu grande, i pulcini averanu paura di evità, ma ancu un sprecu di risorse idriche, a pressione hè troppu chjuca, a fine di l'acqua potabile di i pulcini ùn pò micca ghjunghje à u standard.
Cù l'aumentu di l'età di i pulcini, a pressione di l'acqua hè aumentata in modu apprupriatu. A prima volta chì i pulcini bevenu acqua, deve esse acqua bollita à 25 ℃, aghjunghje 5% di glucosiu è 0,1% di vitamina C à l'acqua, u distributore d'acqua deve esse sciacquatu spessu, durante u periodu di cova, l'acqua ùn pò esse interrotta, da u secondu ghjornu di cova, l'acqua hè aghjunta à a droga per prevene a dissenteria bianca in i pulcini.
RETECH hà più di 30 anni di sperienza in a pruduzzione, cuncentrata nantu à a fabricazione, a ricerca è u sviluppu di apparecchiature automatiche per l'allevamentu di galline ovaiole, broiler è pollastre. Cuntattateci avà!
Data di publicazione: 19 di settembre di u 2022