Cumu crià i polli broiler in gabbie ?

I. Raggruppamentu

Stereoculture broilers soprattuttu aduprà tutta a covata, quandu a densità di pulcini hè troppu grande per sparte a banda in u tempu ghjustu, per assicurà chì i pulcini sò di pesu uniforme, u primu split hè generalmente 12 à 16 ghjorni d'età, a split hè. troppu prestu, perchè a taglia hè troppu chjuca, faciuli à burrow in i crevices di ugabbia d'allevamentu, ma ancu pruvucanu u spaziu spaziu, perde cusì energia.

A seconda banda, da 25 à 28 ghjorni d'età.In l'estiu, per via di l'alta temperatura pò esse apprupriatu a divisione di gabbia precoce, l'inguernu per via di a diffarenza di temperatura trà i strati superiori è inferiori di a gabbia, pò esse ritardatu in modu adattatu u tempu di splitting gabbia, è a capa più bassa di a gabbia mette più di una. , per riduce a diffarenza di temperatura trà i strati superiore è inferiore.

gabbia di pollo da broiler

2.Disinfection

I pulcini sò puliti è disinfettati accuratamente 5 ghjorni prima di entre in a splutazioni, evitendu l'usu di disinfettanti corrosivi cum'è kerosene per prevene danni à l'equipaggiu, è u persunale chì entra è esce da u coop in questu mumentu deve esse strettamente disinfettatu per evità dannà a disinfezione. effettu, pulizziari è disinfettari l'abbeveratoi, pulisce è disinfetta a terra ogni ghjornu dopu à l'arrivu di i pulcini per riduce l'estimulazione di e vie respiratorie da a polvera è u puddastru di pollo, è a disinfettazione di tuttu.splutazioni avicolacù gaddini ogni ghjornu, alternandu cù parechje suluzione disinfettante.A disinfezzione deve evità u periodu di vaccinazione per più di 24 ore.

3.Temperature

Ci hè una differenza di temperatura trà i strati superiore, mediu è inferjuri di a cage, è più bassa hè a temperatura esterna, più grande hè a diferenza di temperatura.I pulcini di brooding sò generalmente in a capa più alta, perchè a capa più alta hà a temperatura più alta, chì hè favurevule à risparmià energia di calore.

U primu ghjornu, quandu i pulcini entranu in u campu, a temperatura deve esse cuntrullata à 33-34 ° C.A temperatura pò ancu esse aghjustata secondu u statu di i pulcini.Quandu a temperatura hè adattata, i gaddini sò distribuiti uniformemente, vivaci è attivi, è anu un forte appetite;quandu a temperatura diventa bassu, si cuncentranu versu a fonte di calore.Stringhjenu l'altri, u corpu trema;quandu a temperatura hè troppu alta, u cunsumu d'acqua aumenta, l'appetite diminuite, a respirazione accelera, è e piume di u collu sò immersi in acqua.

In a prima settimana, a temperatura scende à 30 ~ C, e poi gocce 2 ℃ per simana, densità stereoculture, à esse più bassu cà a temperatura flat 1 ~ 2 ~ C, deve evitari pruvucannu stress calori è cumprà calata manciari.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

4. Ventilazione

A chjave per a ripruduzzione riescita hè a ventilazione, a ventilazione raghjone, pò eliminà i gasi dannosi, cuntrullà a temperatura, riduce l'occurrence di ascite, malatie respiratorie cronica è E. coli è altre malatie, unità di ripruduzzione tridimensionale.splutazioni di pollizona d'alta densità, cusì a ventilazione hè più impurtante, i pulcini in u campu in 24 ore per via di u spaziu generale di brooding, ùn pudete micca ventilate, cù l'età di i gaddini, aumentà gradualmente a quantità di ventilazione, aghjustà u locu è a dimensione di l'entrata di l'aria Siccomu l'età di i gaddini aumenta, pudemu aumentà gradualmente a quantità di ventilazione, aghjustà a pusizione è a dimensione di l'entrata di l'aria, è aghjustà a pusizione è a dimensione di l'entrata di l'aria, ghjornu è notte, ghjorni nuvolosi è assulanati, primavera è veranu, vaghjimu è invernu.

https://www.retechchickencage.com/high-quality-prefab-steel-structure-building-chicken-farm-poultry-hosue-product/

5. Usu di l'equipaggiu

E splutazioni di pollo grande è mediu anu equipatu avanzatu, ma solu equipaggiu avanzatu, micca necessariamente boni pollastri, cù u gradu crescente di scala, l'automatizazione, u fallimentu di ripruduzzione ùn hè micca pocu cumuni, a chjave si trova in a cumminazione organica di persone è equipaghji, l'operatore. Ùn deve esse micca solu familiarizatu cù u principiu di l'equipaggiu, ma ancu l'osservazione diligente, perchè u regulatore di temperatura è u valore di a temperatura in usplutazioni di pollihà un certu errore, per aghjustà stu valore d'errore à u minimu, perchè Solu allora a temperatura di u pollulu pò esse adattatu à a temperatura più adatta per a crescita di u pollulu, in più, l'operatore deve esse espertu in l'usu di l'equipaggiu è pollastre in ogni tappa di u prugramma alimentazione, è ponu truvà puntuale è riparà fallimentu di l'equipaggiu, una volta chì l'equipaggiu hè adupratu in modu improperu o fallimentu di l'equipaggiu, pruvucarà enormi perdite ecunomiche.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

6. Luce

L'allevamentu tridimensionalegabbia di polloaduprendu luce artificiale, facile à cuntrullà u tempu di luce, i primi sette ghjorni di brooding, l'usu generale di 24 ore di luce, è poi drip gradualmente per 22 ore, u scopu hè di lascià i pulcini s'abitua à l'ambiente scuru, micca per via di l'interruzioni di energia subite causate da u panicu di a banda è e vittime di sfracicà, è poi aumentò gradualmente à 24 ore di luce à settimana prima di l'esgrima.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-broiler-chicken-cage-product/

7.L'acqua potabile

Dopu chì i pulcini entranu in casa per assicurà chì ponu beie l'acqua in 2 ore, per certi pulcini debuli, u metudu di immersione manuale pò esse usatu per fà beie acqua, u scopu hè di lascià i pulcini amparà à beie l'acqua appena. pussibule.
Inoltre, l'altezza di u dispenser automaticu d'acqua deve esse moderata, a testa di goccia hè troppu bassu, i pulcini si stanu in u capu di goccia di a tazza d'acqua è si bagnanu, u capu di goccia hè troppu altu, i pulcini debuli ùn ponu micca beie. acqua;in più, a valvula di riduzzione di pressione nantu à a linea di bevimentu deve esse adattatu in modu adattatu, a pressione hè troppu grande, i pulcini avarà paura di evitari, ma ancu un perdu di risorse d'acqua, a pressione hè troppu chjuca, a fine di i pulcini chì beie. l'acqua ùn pò micca ghjunghje à u standard.
Quandu l'età di i gaddini aumenta, a pressione di l'acqua hè aumentata in modu adattatu.A prima volta chì i pulcini beie l'acqua deve esse 25 ℃ acqua calda bollita, aghjunghje 5% glucose è 0,1% vitamina C à l'acqua, u dispenser d'acqua deve esse lavatu spessu, durante u periodu di brooding, l'acqua ùn pò micca esse interrotta, da u secondu ghjornu di brooding, l'acqua hè aghjuntu à a droga per prevene a dissenteria bianca in i pulcini.

RETECH hà più di 30 anni di sperienza di pruduzzione, cuncintrati in a fabbricazione, a ricerca è u sviluppu di l'attrezzatura per l'allevamentu di polli, broiler è pullet.Cuntattateci avà!

Per piacè cuntattateci àdirector@retechfarming.com;

Tempu di post: 19-sep-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: