Cumu aduprà a torre di alimentazione currettamente?

U rendiment di sicurità di utorre di alimentazionehè assai impurtante.Avemu da assicurà a sicurità di u persunale è a qualità di l'alimentu à u stessu tempu, cusì cumu utilizà a torre di l'alimentazione currettamente?

I passi di funziunamentu di a torre materiale

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

1.Per riempie u silo cù l'alimentazione, poi avviate u mutore di alimentazione, versate manualmente l'alimentu in a tramoggia, è dopu u mutore spinge a vite per succhià l'alimentazione in usilo, è u livellu di l'alimentazione in u silo hè determinatu da a "hopper" nantu à a casella di cuntrollu.allarme piena" è indicazione "alarma bassa silo".

Quandu l'alimentazione in u silo hè insufficiente, l'indicatore luminoso "silo low alarm" lamperà è una alarme sona per ricurdà à i travagliadori di aghjunghje l'alimentazione.Quandu u silo hè pienu, a luce "Silo Full Alarm" hè sempre accesa per ricurdà di piantà di aghjunghje alimentazione à u silo.

2. Press u buttone "manuale / autumàticu" buttone, u indicatore luminosu rossu s'illumina, a macchina entre in u modu manuali, è u sensoru vi detect u signali valle è firmavanu curriri. 

3.To appughjà u buttone "motor start / stop", l'indicatore luminosu rossu hè accesa, u mutore si mette, è u scraper hè guidatu per inizià l'alimentazione.A velocità di l'alimentazione di u silo hè ligata à l'apertura di a valvula, a distanza di a pipa d'alimentazione è a pipa d'alimentazione.in relazione à l'angolo di inclinazione. 

4.To aghjustà a valvula sottu à u silo, ci sò dui tubi di regulazione sottu u silo principale, u primu hè di aghjustà i dui interruttori di plastica per cambià ualimentazionequantità di u pipeline di alimentazione.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

Simultaneamente apre i dui interruttori di plastica per aumentà a consegna è tira per diminuisce a consegna.

U sicondu hè di aghjustà a valvula in acciaio inox per cambià a capacità di trasportu di u pipeline.Spingete a valvula in acciaio inox in l'internu per diminuisce a consegna è l'esterno per aumentà a consegna.

5.Press u buttone "motore start / stop", l'indicatore luminoso rossu si spegne, è u mutore ferma di travaglià. 

6.Press u buttone "Manual / Automatic Mode", u indicatore luminosu rossu si spegne, è entre in u modu automaticu.À questu tempu, u sensoru detecta u signale di u nivellu di materiale in u trogu per realizà u cuntrollu automaticu di l'alimentazione.

7.Quandu l'indicatori "silo full alarm" è "silo insufficient alarm" lampanu à u stessu tempu, a casella di cuntrollu di u putere hè anormale, è u mutore di trasportu ferma automaticamente u travagliu.

Sta situazione hè relativamente raru, è hè di solitu causatu da e cundizioni anormali, cum'è a goccia di primavera, a catena rotta, a marmellata di u mutore, etc., u putere deve esse tagliatu prima, dopu a scatula di cuntrollu di putenza deve esse aperta, è dopu u putere. deve esse attivatu dopu à risolve i prublemi.

sistema di alimentazione

Quandu usistema di alimentazionehè funziunendu bè, u funziunamentu di a machina ùn hè micca troppu cumplicatu è l'utilizatori solu bisognu di dui passi, u primu passu hè di riempie u silo cù alimentazione.

Step 2 hè di appughjà u buttone "Manual / Automatic Mode" à entre in u modu automaticu.Quandu l'alerta "Silo Shortage Alert", l'utilizatore solu deve aghjunghje l'alimentazione à u silo. 

Tutti deve sapè chì l'usu currettu di utorre materialehè u megliu metudu di mantenimentu per a machina, è l'usu currettu pò evità i costi di mantenimentu eccessivu durante l'usu

https://www.retechchickencage.com/retech/

 

 

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

Tempu di Postu: 18-Nov-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: