Gestione di l'allevamentu di broiler in galline

I. Gestione di l'acqua potabile

Eccettu per a necessità di cuntrullà l'acqua per via di medicazione o vaccinazione, deve esse assicurata l'approvvigionamentu nurmale d'acqua di 24 ore. Per assicurà un approvvigionamentu adeguatu d'acqua potabile,allevamenti di pollideve urganizà un tempu speciale è persunale per rivedere a linea d'acqua. U guardianu di u gallinacciu deve verificà a linea d'acqua ogni ghjornu per blocchi è perdite di bevitori. E linee d'acqua intasate causanu scarsità d'acqua in i polli, cù cunsequenze assai gravi.

È l'acqua chì esce da un abbeveratoio chì perde ùn solu spreca medicazione, ma entra ancu in u bacinu di raccolta per diluisce u letame chì eventualmente scorrerà in a mangiatoia, chì hè un sprecu di alimentu è pò causà malatie intestinali. Quessi dui prublemi sò prublemi chì ogni allevamentu di polli incontrerà, a rilevazione precoce è a manutenzione precoce sò assai impurtanti.

Inoltre, prima di a vaccinazione cù l'acqua potabile, pulite accuratamente u dispensatore d'acqua per assicurà chì ùn ci sianu residui di disinfettante in l'acqua potabile. 

capezzoli da bere

2. Gestione di l'igiene è di a disinfezione

Fate un bon travagliu di salute ambientale è di disinfezione in l'internu è in l'esternu di u gallinacciu, tagliate a strada di trasmissione di l'agenti patogeni, tuttu u persunale senza circustanze particulari hè strettamente pruibitu di lascià u campu, vultà in u campu cambiendu a disinfezione prima di entre in a zona di pruduzzione. Eliminate u letame di gallina in modu puntuale. Ch'ella sia a rimuzione manuale di letame o a rimuzione meccanica di letame, u letame deve esse sgomberatu regularmente per minimizà u tempu di residenza di u letame di gallina in ugallinaiu.

In particulare in i primi ghjorni di cova, di solitu ùn ci hè micca ventilazione in ugallinaiu, è u letame deve esse cacciatu in tempu ogni ghjornu secondu a quantità chì hè prudutta. Mentre i broilers crescenu, u letame deve ancu esse cacciatu regularmente. 

https://www.retechchickencage.com/gabbia-di-pollu-di-grillu/

A disinfezzione regulare cù spray per polli hè un mezzu impurtante per prevene è cuntrullà l'apparizione di malatie infettive. A disinfezzione di i polli deve esse fatta cù disinfettanti inodori è menu irritanti è parechji ingredienti devenu esse aduprati alternativamente in rotazione.

In generale, 1 volta à settimana in invernu, 2 volte à settimana in primavera è autunnu, è 1 volta à ghjornu in estate. Un puntu da nutà quì hè chì l'acqua disinfettante deve esse aduprata dopu chì u pollaio sia statu preriscaldatu. L'effettu di disinfezione hè megliu quandu a temperatura ambiente hè intornu à 25U scopu di a disinfezione hè principalmente di tumbà i batteri è i virus presenti in l'aria, dunque più fini sò e gocce spruzzate, megliu hè, ùn capite micca chì spruzzà nantu à i polli hè una disinfezione.

3. Gestione di a temperatura

U più altu livellu di gestione di a temperatura hè a "transizione custante è liscia", u fretu è u caldu improvvisi sò u grande tabù di l'allevamentu di polli. A temperatura ghjusta hè a garanzia di una crescita rapida di i polli, è in generale se a temperatura hè relativamente alta, a crescita serà più rapida.

acqua potabile di gallina

Sicondu e caratteristiche fisiologiche di i pulcini, i primi 3 ghjorni di covata a temperatura deve ghjunghje à 33 ~ 35, 4 ~ 7 ghjorni à ghjornu per lascià cascà 1, 29 ~ 31à a fine di a settimana, dopu à a calata settimanale di 2 ~ 3, 6 settimane d'età finu à 18 ~ 24pò esse. U rinfrescamentu deve esse effettuatu pianu pianu, è secondu a custituzione di u pulcinu, u pesu di u corpu, i cambiamenti stagiunali da decide, fate attenzione à ùn fà cambiamenti drastici di a temperatura in a casa.

S'ellu si tratta di temperatura adatta, in più di l'usservazione di u termometru (u termometru deve esse appesu in a criatrice à a listessa altezza chè u spinu di i pulcini. Ùn u mettite micca troppu vicinu à a fonte di calore o in l'anguli), hè più impurtante misurà e prestazioni, a dinamica è u sonu di i pulcini. Ancu s'è di solitu pudete aduprà un termometru per rilevà a temperatura in ugallinaghju, u termometru qualchì volta falla è hè sbagliatu di fidà si interamente di u termometru per ghjudicà a temperatura.

gabbia di broiler

L'allevatore deve ammaestrà u metudu di surveglià i polli chì applicanu a temperatura è amparà à ghjudicà l'adeguatezza di ugallinaiutemperatura senza aduprà un termometru. Sè i pulcini sò distribuiti uniformemente è uni pochi di tuttu u gruppu o polli individuali più grandi parenu apre a bocca, significa chì a temperatura hè nurmale. Sè i pulcini parenu apre a bocca è l'ale, alluntanatevi da a fonte di calore è avvicinatevi à u latu, significa chì a temperatura hè sopra.

Quandu parenu accumulassi, inclinassi versu a fonte di calore, affollassi inseme o accumulassi à livante o à punente, significa chì a temperatura hè troppu bassa. I polli d'estate per prevene u colpu di calore, soprattuttu dopu à 30 ghjorni di greggi, l'attivazione puntuale di a cortina umida hè assai impurtante, a temperatura ambiente supera i 33quandu l'equipaggiu di raffreddamentu à spruzzatura d'acqua deve esse dispunibule. Nutate ancu chì di notte i pulcini sò in un statu di sonnu, ripusendu senza muoversi, a temperatura necessaria deve esse da 1 à 2più altu.

https://www.retechchickencage.com/

Simu in linea, chì possu aiutà vi oghje ?
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

 


Data di publicazione: 01 settembre 2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: