Gestione de l'élevage de poulets de chair

I. Gestione di l'acqua potabile

Eccettu per a necessità di cuntrullà l'acqua per via di medicazione o vaccinazione, l'approvvigionamentu d'acqua normale di 24 ore deve esse assicuratu.Per assicurà un approvvigionamentu d'acqua potabile adeguatu,allevamenti di polliduverebbe urganizà tempu è persunale speciale per rivisione a linea di l'acqua.U guardianu di u pollastru deve verificà a linea di l'acqua ogni ghjornu per blocchi è perdite di abbeveratoi.E linee d'acqua intasate causanu una carenza d'acqua in i broilers, cù cunsiquenzi assai gravi.

È l'acqua chì esce da un bevitore di capezzoli chì perde micca solu i medicazione, ma ancu entra in a cattura per diluisce u manure chì eventualmente scorrerà in l'abbeveratoio, chì hè un perdu di alimentazione è pò causà malatie intestinali.Questi dui prublemi sò prublemi chì ogni splutazioni di pollastru scontru, a rilevazione precoce è u mantenimentu precoce hè assai impurtante.

Inoltre, prima di l'immunizazione di l'acqua potabile per pulisce bè u dispenser d'acqua per assicurà chì nisun residu di disinfettante in l'acqua potabile. 

beie capezzoli

2.Hygiene è gestione di disinfezione

Fate un bonu travagliu di salute ambientale è di disinfezione in l'internu è fora di a casa di pollastru, tagliate a strada di trasmissione di patogeni, tuttu u persunale senza circustanze spiciali hè strettamente pruibitu di lascià u campu, vultà à u campu cambiendu a disinfezione prima di entre in a zona di produzzione.Eliminate u manure di pollo in una manera puntuale.Qu'il s'agisse de l'élimination manuelle du fumier ou de l'élimination mécanique du fumier, le fumier doit être éliminé régulièrement pour minimiser le temps de séjour du fumier de poulet dans legallinaro.

In particulare in i primi ghjorni di brooding, ùn ci hè generalmente micca ventilazione in ugallinaro, è u manure deve esse sguassatu in u tempu ogni ghjornu secondu quantu hè pruduciutu.Quandu i broilers crescenu, u manure deve ancu esse eliminatu regularmente. 

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

A disinfezzione regulare cù spray di pollo hè un mezzu impurtante per prevene è cuntrullà l'occurrence di malatie infizziose.A disinfezzione cù i pollastri deve esse fatta cù disinfettanti inodori è menu irritanti è parechji ingredienti si deve esse utilizati alternativamente in rotazione.

In generale, 1 volta à settimana in l'invernu, 2 volte à settimana in primavera è vaghjimu, è 1 volta à ghjornu in l'estiu.Un puntu da nutà quì hè chì l'acqua disinfettante deve esse usata dopu chì a coop hè stata pre-riscaldata.L'effettu di disinfezione hè megliu quandu a temperatura di l'ambienti hè di circa 25.U scopu di a disinfezione hè principarmenti di tumbà i battìri è i virus in l'aria, per quessa, più fine sò e gocce spruzzate, u megliu, ùn capisce micca chì spraying in polli hè disinfettatu.

3. Gestione di a temperatura

U più altu livellu di gestione di a temperatura hè "transizione custante è liscia", u friddu è u caldu subitu hè u big tabù di l'agricoltura di pollame.A temperatura ghjusta hè a guaranzia di a crescita rapida di i pollastri, è in generale a temperatura hè relativamente alta, a crescita serà più veloce.

acqua potable di pollo

Sicondu e caratteristiche fisiulogiche di i pulcini, i primi 3 ghjorni di a temperatura di cova deve ghjunghje à 33 ~ 35., 4 ~ 7 ghjorni à ghjornu per abbandunà 1, 29 ~ 31à a fine di a settimana, dopu a caduta settimanale di 2 ~ 3, 6 settimane di età finu à 18 ~ 24pò esse.U rinfrescante deve esse realizatu pianu pianu, è secondu a custituzione di u pulcino, u pesu di u corpu, i cambiamenti di staggione per decide, attente micca à fà a temperatura in a casa cambiamenti drastici.

Sia chì a temperatura hè appruvata, in più di osservà u termometru (u termòmetru deve esse appiccicatu in u brooder à a listessa altezza chì u spinu di i pulcini. Ùn mette micca troppu vicinu à a fonte di calore o in i cantoni), hè più. impurtante per misurà u rendiment, a dinamica è u sonu di i pulcini.Ancu s'ellu si pò generalmente aduprà un termometru per detectà a temperatura in ugallinaria, u termometru à volte fiasca è hè sbagliatu di s'appoghjanu sanu à u termometru per ghjudicà a temperatura.

gabbia di broiler

L'allevatore deve ammaistrà u metudu di fighjulà i gaddini applicà a temperatura è amparà à ghjudicà l'adattabilità di ugallinarotemperatura senza usà un termometru.Sì i pulcini sò distribuiti uniformemente è uni pochi di u gruppu tutale o di i pollastri più grande individuali pareanu apre a bocca, significa chì a temperatura hè normale.Sì i pulcini parevanu apre a bocca è l'ale, alluntanassi da a fonte di calore è s'affollanu à u latu, significa chì a temperatura hè finita.

Quand'elli parevanu pile up, s'appoghjanu versu a fonte di calore, affullanu o s'ammuccianu in u livante o à punente, significa chì a temperatura hè troppu bassu.I polli d'estiu per prevene u colpu di calore, soprattuttu dopu à 30 ghjorni di banda, l'attivazione puntuale di a cortina umida hè assai impurtante, a temperatura ambientale supera 33.quandu l'equipaggiu di rinfrescante spray d'acqua deve esse dispunibule.Nota ancu chì a notte i pulcini sò in un statu di dorme, riposu senza muvimenti, a temperatura necessaria deve esse 1 à 2.più altu.

https://www.retechchickencage.com/

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881

 


Tempu di posta: 01-09-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: