Gestione di l'allevatori di broiler d'allevamentu pianu !

U periodu prenatale generale hè definitu cum'è u periodu da 18 settimane à l'iniziu di a produzzione, chì hè un periodu impurtante di transizione fisiologica.allevatori di broiler da u sviluppu à a maturità.

A gestione di l'alimentazione in questa tappa deve prima fà una stima curretta di a maturità di u corpu è di a maturità sessuale, è dopu formulà un pianu raghjone per l'aumentu di pesu, l'aumentu di l'alimentu è l'aumentu di luce, in modu di cunnette cù a gestione di u periodu di posa.

https://www.retechchickencage.com/

Dopu à 16 simane, fucalizza nantu à l'aumentu di pisu settimanale, u sviluppu rapidu di a maturazione fisica è sessuale.

All-ground litter flat breeding, 4 à 5 per metru quadru;u scaffolding è u litteru di terra sò mischiati in horizontale, è ogni metru quadru pò suscitarà 5-5,5 pollastri, pruvate micca di più di 5,5 pollastri, altrimente i pollastri ponu facilmente calà à morte in l'estiu.

Dopu à allevatoregaddina entra in a data prevista di nascita, u pesu di u corpu è u sviluppu di e gonadi sò in u stadiu più vigoroso, è u corpu si prepara per a pruduzzione futura.À questu tempu, e caratteristiche fisiche è sessuale cambianu rapidamente, è questi cambiamenti ponu esse aduprati per estimà currettamente l'ora di iniziu di a produzzione., per implementà u pianu di luce è di alimentazione.

A maturità di u corpu pò esse valutata in modu cumpletu da trè aspetti: u pesu di u corpu, u sviluppu di i musculi pettorali è a sustituzione di a piuma di l'ala principale.

https://www.retechchickencage.com/contact-us/

A maturità sessuale dipende principalmente da u sviluppu di u pettine, l'apertura pubica è a deposizione di grassu.

Se ci hè una deviazione in u pesu à 20 sette, u pianu deve esse riurganizatu secondu u prublema.Se u pesu hè più bassu di u pesu standard, u tempu d'aghjunghje a luce pò esse posposta in modu adattatu.

 

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?Cuntattateci avà


Tempu di post: Jul-20-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: