L'agricultori muderni aiutanu à u sviluppu rurale!

Quandu si tratta diallevamenti di polli, A prima impressione di a ghjente hè chì u manure di pollo hè in ogni locu è l'odore hè pervasive.Tuttavia, in a splutazioni in Qianmiao Village, Jiamaying Town, hè una scena sfarente.E galline capa campanu in "edificazioni" cù temperatura è umidità constante.L'ova sò disposti in autumàticu è u manure di pollo hè pulita automaticamente, chì hà cambiatu cumplettamente u mudellu tradiziunale di agricultura di pollo.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

Camminendu in a splutazioni, ci sò fila pulita di gabbie standardizzate per e galline disposte in modu ordinatu, è l'internu hè ventilatu in ogni locu.E galline ondule campanu in una "stanza climatizzata" è manghjanu pranzi nutritivi quì.Ùn ci hè micca rumore è l'odore hè ridutta.Assai, è ugallinariè l'area di a splutazioni sò abbastanza pulite.

Hè capitu chì l'investimentu tutale di a splutazioni hè di 1,8 milioni di yuan, chì copre una zona di circa 5 mu.A custruzzione principia à principiu di u 2022, è serà finita è messa in piena pruduzzione in maghju 2022. Un gallinare pò pruduce più di 20 000 ova à ghjornu, generà un prufittu di circa 4 000 yuan.

splutazioni automatica di galline ovatrici

 

A splutazioni hà introduttu una seria diequipamentu d'automatizazionecum'è una macchina automatica di frantumazione è mistura di l'alimentu, macchina d'alimentazione, sistema d'acqua potabile dropper, macchina di temperatura constante, trasportatore di manure di pollo, etc., per custruisce una splutazioni di pollo automatizata, è aduprà "mode intelligente" per allevà galline strati.Una sola persona hè necessaria per gestisce i 30 000 polli.L'aghjunzione di l'alimentu, l'aghjunghje l'acqua, l'illuminazione, u cuntrollu di a temperatura è a consegna di l'ova pò esse operatu cù un buttone, chì riflette u livellu mudernu di prutezzione ecologica è ambientale.splutazioni di polliin ogni locu.

Duranti u prucessu di alimentazione, l'impiegati solu bisognu di osservà regularmente a banda è di verificà l'equipaggiu, chì ùn solu risparmia u costu di u travagliu è di u tempu, ma ancu riduce a chance di cuntattu trà e persone è i pollastri, chì ùn solu assicura a crescita è a produzzione d'ova di galline. , ma ancu riduce i malatii Spread the risk, to achieve standardized, raffinati, intelligenti pollulu crianza.

U rispunsevule di a splutazioni hà dettu: "Avemu firmatu un cuntrattu di cooperazione cù u fornitore.U fornitore ci hà aiutatu à pianificà a custruzzione di a splutazioni di pollo.U fornitore hà cuntattatu u "medicu di famiglia" per fà a prevenzione epidemica di ogni ghjornu per i polli.A pruduzzioni di ogni ghjornu hè di circa 2.500 catties.I scatuli sò imballati à tempu è pieni di catties, è sò furniti à i fornituri secondu u prezzu di u mercatu di u ghjornu, è i fornituri venenu à tirà l'ova ogni ghjornu, chì assicura a dumanda di u mercatu, è a produzzione di ogni ghjornu è a vendita di ogni ghjornu. micca overstock, chì hà purtatu enormi benefici ecunomichi."

Quandu hà dumandatu cumu si tratta di u manure di pollo, Jiao Dongfeng hà dettu: "U manure di pollo hè esportatu da un trasportatore à circa 5 ore ogni ghjornu, è trasportatu à a terra cuntratta per a fertilizazione.In seguitu, pensemu di fà u manure di pollo in fertilizzante organicu è poi pianta.Verdura, allargate a nostra direzzione di sviluppu ".

gabbia di pollo a batteria

I prudutti furnuti da a splutazioni anu guadagnatu u ricunniscenza di i cunsumatori in virtù di a so qualità eccellente, chì hà stabilitu una bona fundazione per u sviluppu longu di a splutazioni.In u prossimu passu, a splutazioni prughjettanu di cuntinuà à espansione a scala di ripruduzzione è arricchisce u mercatu di i cunsumatori nantu à a premisa di fucalizza nantu à a qualità.

Sistema di trasportu di torre di alimentazione per l'agricultori di pollame

Nta l'ultimi anni, s'appoghjanu nantu à a scienza è a tecnulugia, Jiamaying Town hà attivamente prumuvutu a rivitalizazione di l'industrii rurali, attentamente focu annantu à u sviluppu di l'agricultura muderna, hà custruitu un sistema industriale rurale, hà realizatu a prosperità industriale, è hà prumuvutu continuamente u prufessiunale, meccanizatu è grande. - u sviluppu à scala di l'allevu di l'agricultori.Prumove dinò l'aumentu di l'ingudu di e masse è furnisce una forte guaranzia per a rivitalizazione di e campagne.

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?

Please contact us at director@retechfarming.com;whatsapp +86-17685886881


Tempu di Postu: 03-Jan-2023

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: