Curtain d'acqua di plastica versus Curtain d'acqua di carta

1.I cortini d'acqua di plastica facenu più faciule per portà l'acqua in a sala di cortina d'acqua

I solchi (buchi per quale passa l'aria) in cortini d'acqua di plastica tendenu à esse in forma di ∪ è sò assai più grande di quelli in cunvinziunali.cortini d'acqua.

A cortina di carta hà angoli alternati di 45 ° è 15 °, cù i solchi di 45 ° inclinati versu a superficia esterna, chì assicura chì a quantità d'acqua pussibule hè almacenata à l'esternu di a cortina, in modu chì l'internu di a cortina hè. umitu, ma essenzialmente senza flussu d'acqua.

In cuntrastu, quandu l'aria scorri à traversu i più grandi groove in forma di U di a cortina d'acqua plastica, tende à tirà l'acqua da l'esternu di a cortina à l'internu di a cortina, risultatu in una grande quantità d'acqua chì scorri per l'internu di a cortina. cortina.E gocce d'acqua si condensanu à l'internu di a cortina d'acqua è sò sopra in a stanza di a cortina d'acqua, facendu chì l'acqua si cullighja nantu à u pianu di a sala di a cortina d'acqua.

Questu ùn hè micca necessariamente un grande prublema per i coops cù una sala di cortina d'acqua, ma se a cortina d'acqua hè stallata direttamente nantu à u muru di u coop, hè prubabile di guidà à l'accumulazione d'acqua indesevule è ancu u lettu umitu in u coop.Dunque, ùn hè micca cunsigliatu per installà a cortina d'acqua plastica direttamente nantu à u muru lateralegallinaro.

gallinaro

2. A cortina d'acqua plastica hè più difficiuli di bagnà a cortina d'acqua di carta

Siccomu i cortini di l'acqua di plastica ùn assorbenu micca l'acqua, a quantità di l'acqua chì circula nantu à a cortina deve esse duie volte più di quella di una cortina di carta tradiziunale per assicurà chì a cortina sana hè completamente umita.Tuttavia, se u flussu di l'acqua nantu à una cortina d'acqua di plastica ùn hè micca abbastanza, l'effettu di rinfrescante hè peghju di quellu di una cortina d'acqua tradiziunale.cortina d'acqua di carta.Certi vechji sistemi di circulazione di l'acqua pò esse micca capaci di risponde à i bisogni operativi di a cortina d'acqua plastica è ponu esse accumpagnati da scarti d'acqua significativi.

I costi è l'attrezzatura moderna di a splutazioni di pollo!

3. I cortini d'acqua di plastica siccanu più veloce di i cortini d'acqua di carta

I cortini di l'acqua di carta tendenu à avè una superficia interna assai più grande chì i cortini d'acqua di plastica è sò capaci di assorbe è almacenà più acqua.A cumminazzioni di sti dui fattori significa chì i cortini d'acqua di carta ponu cuntene più acqua chì i cortini d'acqua di plastica quandu sò bagnati.

A bassa capacità di mantene l'acqua di a cortina d'acqua di plastica significa chì quandu a pompa di circulazione hè spenta, a cortina d'acqua di plastica si secca assai più veloce chì a cortina di carta.Mentre chì una cortina d'acqua di carta umita tipica dura 30 minuti o più per secca completamente, una cortina d'acqua di plastica si secca in a mità o ancu un terzu di u tempu di una cortina di carta.

Perchè a cortina d'acqua plastica si secca più rapidamente, a so efficacità di rinfrescante serà più affettata quandu cuntrullata cù un cronometru di 10 minuti.Per quessa, i gestori ponu truvà contraproducente per operà a cortina d'acqua plastica cù un cronometru.

sistema d'allevamentu di broiler

4. A cortina d'acqua plastica hè più faciule da pulisce

Siccomu i pori di a cortina d'acqua di carta sò abbastanza chjuchi, quandu ci sò dipositi di terra / minerali nantu à a superficia interna, aumenterà immediatamente a pressione negativa in a casa è cusì riduce a velocità di l'aria.Siccomu i pori nantu à a cortina plastica sò più grande, una piccula quantità di terra nantu à a superficia interna ùn hà micca assai effettu nantu à a pressione negativa.Inoltre, i dipositi minori di terra / minerali nantu à a cortina di l'acqua di plastica aiutanu l'acqua à mughjà a cortina abbastanza, aiutendu cusì à aumentà l'effettu di rinfrescante.Hè statu dimustratu chì cù u tempu, a terra è i dipositi minerali nantu à a superficia di cortini d'acqua plastica aumentanu l'effettu di rinfrescante di cortini d'acqua plastica.Tuttavia, cum'è cù i cortini di carta, se troppu terra / minerali s'accumula nantu à a cortina, riducerà ancu a velocità di l'aria è l'effettu di rinfrescante in ugallinaria.

In u prucessu di usu di a cortina d'acqua, hè necessariu attente à se a cortina d'acqua hè ben ammortizzata, s'ellu ci hè una stanza di cortina d'acqua (per evità l'umidità eccessiva in u coop), è se a stanza hè operata da un intervallu di cuntrollu di timer. , Attenzioni particulari deve esse pagatu à u fattu chì a cundizione in u coop ùn deve esse assai diffirenti da a cundizione sottu a cortina d'acqua di carta tradiziunale.Sia u costu supplementu di una cortina d'acqua plastica furnisce un bonu ritornu à l'investimentu dipende in gran parte di a qualità di l'acqua chì circula per a cortina.

gabbia automatica di pollo

Bastamente, u peghju hè a qualità di l'acqua in a splutazioni, u più altu u benefiziu ecunomicu di a cortina d'acqua plastica.

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?

Tempu di Postu: 28-sep-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: