Retech vi aiuta à allevà broilers cù 20 anni di sperienza

Cum'è un principale fabricatore di attrezzature per l'allevamentu, RETECH FARMING s'impegna à trasfurmà i bisogni di i clienti in soluzioni intelligenti, per aiutà li à ottene splutazioni muderne è à migliurà l'efficienza agricula.

Cù a transizione à più sistemi d'accessu senza gabbia è à l'esterno, ci sò certe sfide da tene in mente quandu si determinanu i piani di salute è benessere di a gallina ova. per l'acelli in questi sistemi di coop.
Quandu si move l'acelli chì sò principarmenti in i sistemi di gabbia à l'accessu senza gabbia o à l'esterno, anu più esposizione à u litteru, chì pò purtà à una probabilità maiò di prublemi cum'è a coccidiosi. causannu dannu tissue.This dannu pò purtari a ridutta absorption nutrient, disidratazione, perdita di sangue, è una suscettibilità aumentata à altre malatie, cum'è enteritis necrotizing.
L'olii essenziali benefiziu di a salute di l'intestinu di u broiler Cù sforzi per truvà alternative adattate à l'antibiotici, l'olii essenziali vegetali ponu esse una alternativa viable. Stu studiu hà investigatu l'effetti di a sustituzione di chlortetracycline dietetica cù una cumminazione di olii vegetali nantu à u rendiment è a salute gastrointestinali in i broilers.read more...
In un sistema induve i pollastri sò più esposti à u litteru cuntaminatu da coccidia è u manure, u sviluppu di l'immunità à a coccidiosi hè più impurtante chì i pollastri dopu in u sistema di cage. umidità di littera.
I prublemi di respirazione ponu ancu aumentà. Questi prublemi sò dovuti in parte à l'esposizione aumentata di l'uccelli à l'excrementi è a polvera (in a littera). Siccomu l'acelli anu un accessu più grande à u litteru è a terra fora, sò più probabili di esse esposti à parassiti è potenzalmentu. portanu à una infezzione di vermi.L'aumentu di i carichi roundworm è ancu di tapeworm sò diventati ancu più cumuni in questi sistemi. A malatia di u fegatu maculata causata da Campylobacter hepaticus è C. bilis hè particularmente prevalenti in i bandi di u librettu.
Cumu l'industria di i strati di i Stati Uniti gestisce senza antibiotici? U puntu di punta per l'aviculture pò esse ghjuntu. Un studiu recente hà dimustratu chì u 43% di i cunsumatori "sempre" o "spessu" cumprà pollame allevatu senza antibiotici.read more...


Tempu di post: 25-mar-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: