1. Rinfurzà a struttura di a casa:
A timpesta di forte intensità purtata da a timpesta hè stata una grande sfida per l'umilipollaiè case in u sudu. Da crepe è danni à a pruprietà, in casi gravi, a casa si ribalta è crolla è a vita hè in periculu.
Prima di una timpesta, rinfurzà ucasaè ispezionà è rimpiazzà e vechje strutture danneggiate per migliurà a sopravvivenza in cundizioni climatiche estreme. A struttura in cimentu armatu di a casa hè megliu, è a struttura in acciaio di u gallinacciu hè più resistente à l'impattu. L'alimentu è u cibu devenu esse preparati in casa in anticipu per affruntà a situazione induve hè impussibile di sorte per trasportà materiali di pruduzzione.
2. Aumentà apprupriatamente a nutrizione di l'alimentu:
À diverse temperature di a casa, i polli anu bisogni energetichi diversi. Cù cambiamenti bruschi di temperatura, i polli averanu una grande risposta à u stress. A pioggia umida è l'alimentu ammuffitu ponu ancu aumentà a risposta à u stress.
Dunque, duvete sempre fà attenzione à e previsioni meteo, è aghjunghje 5-10 g di mangime à ogni pollu 1-2 ghjorni prima chì a temperatura scenda, per 3-5 ghjorni, affinchì u pollu possi mantene a temperatura corporea nurmale. Dopu chì a temperatura aumenta, vultate à a quantità originale di alimentazione.
À u listessu tempu, una attenzione particulare deve esse prestata à a qualità è a quantità di diversi acidi à basa d'eliu è à a proporzione di l'alimentu, riducendu in modu apprupriatu u cuntenutu di proteine, è aghjunghjendu una quantità apprupriata di materie prime ad alta energia. Fate attenzione à a circulazione di l'acqua piovana per impedisce chì l'alimentu sia umitu è muffitu, è aghjunghje in modu apprupriatu alcuni eliminatori di muffa.
3. Stress anti-temporale:
A riduzione di u stress di u pollame causatu da i temporali deve cumincià da dui aspetti.
Unu hè u metudu fisicu: chjude e porte è e finestre di ugallinaius, è tirate l'otturatore per impedisce u ventu è a pioggia; accendete e luci in i pollai per riduce u sfarfalliu di a luce causatu da i lampi.
U secondu hè l'aghjustamentu dieteticu: aumentate l'apportu di vitamine, è aghjunghjite multivitamine o vitamina C à u doppiu di a dosa abituale; se pussibule, aghjunghjite alcuni estratti di medicina tradiziunale cinese per alleviare u stress; per e splutazioni cù ambienti di ripruduzzione poveri, pudete ancu aghjunghjeli in l'alimentu o in l'acqua potabile. L'antibiotici sò aghjunti in una quantità adatta per prevene l'apparizione di malatie infettive.
4. Rafurzà u travagliu di disinfezione:
Dopu à u clima estremu cum'è e timpeste, hè assai faciule di causà a ripruduzzione di virus è batteri in a splutazione agricula, è a disinfezione hè assai impurtante. A selezzione di disinfettanti è l'implementazione di u travagliu di disinfezione devenu esse realizate secondu i bisogni di l'allevamenti di bestiame è di pollame.
In u prucessu di selezzione di disinfettanti, hè necessariu di chiarificà a natura di i disinfettanti, fà preparazioni ragionevuli secondu l'istruzzioni di i disinfettanti, selezziunà u metudu di disinfezione currettu, fà attenzione à l'influenza di diversi fattori nantu à l'effettu di i disinfettanti, è impedisce l'usu di i disinfettanti in u prucessu è l'usu. danni à l'omu, u bestiame è l'installazioni ambientali.
In u prucessu di disinfezione, l'allevamenti di bestiame è di pollame devenu stabilisce gradualmente un sistema di disinfezione cumpletu. U sistema di disinfezione ùn pò esse cambiatu à vuluntà, è pò esse ragiunevolmente migliuratu è perfezziunatu secondu a situazione specifica di disinfezione. Un sistema di disinfezione perfettu pò fà chì u bestiame èallevamenti di pollameottene boni risultati in a disinfezione è a prevenzione, è riduce a perdita di bestiame è allevamenti di pollame.
Data di publicazione: 10 di maghju 2022